Site Overlay

Social Media Marketing's محبوبیت رو به رشد

[ad_1]

چرا استفاده از رسانه های اجتماعی بازاریابی است ؟

بسیاری از امروز's کسب و کار موفق شده اند در اطراف برای سال های طولانی قبل از اینترنت بود یک گزینه قابل دوام در بازاریابی یک محصول. اگر چه بیلبوردهای تبلیغاتی, تبلیغات تلویزیونی و رادیویی و چاپ تبلیغات موفق شده اند در گذشته آنها نمی خواهد که تاثیر آنها یک بار در امروز's بازار است. بسیاری از مردم دیگر بررسی روزنامه برای فیلم دوران آنها مرجع آنلاین سالن. بسیاری از مردم دیگر دست از نوشتن نامه آنها به صورت الکترونیکی پیش نویس ایمیل. بسیاری از خجالتی و دور از گاراژ به فروش می رساند در هنگام استفاده از آنها می توانید Craigslist در. در حالی که برخی ممکن است مقاومت در برابر حقایق این کشور و بقیه جهان متکی بر فن آوری بیشتر و بیشتر هر روز. این چیزی است که به ترس و یا ساکن بر آن چیزی است که به استفاده از!

برای هر کسی که متولد بعد از سال 1980 از آن آسان است به توجه به محبوبیت رو به رشد از شبکه های اجتماعی و نیست که یک نابغه به شناسایی این جهت است که در آن جهان ما's رسانه های اجتماعی بازار's محبوبیت خود ادامه خواهد داد به حرکت می کند. مردم از سن 20 تا 29 استفاده از رسانه های اجتماعی بیشتر از هر گروه سنی دیگری با 41 درصد هزینه های 11+ ساعت در هفته بر روی سایت های رسانه های اجتماعی. سن 30 تا 39 بعدی شایع ترین پایگاه کاربر از رسانه های اجتماعی با 37 درصد از آنها صرف 11+ ساعت در هفته بر روی سایت های رسانه های اجتماعی به عنوان به خوبی. در حالی که جوانتر گروه های سنی در این سایت شبکه خواهد شد بیشتر علاقه مند به وضعیت اجتماعی قدیمی تر گروه را به تمرکز بر روی بازاریابی و تبلیغات. طبعا بسیاری از افراد شنیده Facebook, که تبدیل به بزرگترین وب سایت شبکه های اجتماعی به تاریخ. Facebook بیش از 500 میلیون کاربر دارد که نیمی از آن ورود به سیستم-روی حداقل یک بار در هر روز. در میان ما اینترنت مردم 72 درصد اعضای Facebook با سنین 18-24 دیدن سریع ترین رشد است. که 36 درصد از این کشور کاربران اینترنت بازدید از یک سایت در هر روز! این امر می تواند فوق العاده سخت برای پیدا کردن یکی دیگر از کانال با این نوع از تاثیر. توییتر و وبلاگ ها هستند فقط تعداد کمی از دیگر شبکه های اجتماعی محبوب امروز در دسترس همه ارائه قابل توجه دسترسی به یک گروه بزرگی از مردم است.

رسانه های اجتماعی است که سریعترین رشد ابزار بازاریابی و هر کسب و کار و نه سرمایه گذاری در آن قابلیت های متعدد می تواند در یک نقطه ضعف به رقبای خود است. انتظار در اطراف و با استفاده از این بسیار در حال رشد ابزار بازاریابی فرصتی است که شرکت در حال از دست رفته است. کسب و کار است که همیشه در حال تحول و بنابراین باید کمپین های بازاریابی به منظور همگام شدن با رقابت. پس چرا نمی't کسی بلافاصله درگیر با بازاریابی اجتماعی? آن را نمی توان پول به عنوان بسیاری از این شبکه ها رایگان. نمی توان آن را تجربه کنند چرا که هر کسی می تواند خود را برون سپاری بازاریابی اجتماعی برای خاک ارزان. اکثر مردم فقط نمی دانم. آنها نمی دانند که آنچه در آن است و نه درک قابلیت های آن است. اما مهمتر از آنها غافل از رشد اقتصادی مثبت آن را به طور بالقوه در شرکت خود را.

بازاریابی رسانه های اجتماعی است که تلاش برای پخش انواع رسانه های اجتماعی, شبکه فن آوری ساده و ساده است. چند قدرت پردازش از رسانه های اجتماعی شامل قرار گرفتن در معرض افزایش, افزایش, نسل سرب, به دست آوردن از همکاری های جدید, افزایش ترافیک, بازاریابی و کاهش هزینه. به طور متوسط 88 درصد از بازاریابان با استفاده از رسانه های اجتماعی گزارش داده اند که افزایش قرار گرفتن در معرض برای کسب و کار خود را. تقریبا نیمی از این افراد شاغل تاکتیک های بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی برای 12 ماه یا کمتر گزارش همکاری های جدید به دست آورد. کاربرانی که صرف 6 ساعت یا کمتر در هر هفته شاهد نسل سرب خود را افزایش و 58 درصد از صاحبان کسب و کار کوچک با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی بیشتر احتمال دارد برای دیدن بازاریابی و کاهش هزینه.

اینترنت است که ارائه این محصولات جدید قابلیت ها و ابزار است که هرگز قبل از ممکن است. بازاریابی رسانه های اجتماعی فراهم می کند توانایی به طور بالقوه تاثیر صدها و هزاران و یا حتی میلیون ها نفر از مردم برای کسری از هزینه منسوخ شده و روش های بازاریابی. این مسئولیت امروز's تجار و بازرگانان به تمرکز بر آینده از هر بازار و جهت آن عنوان شده است. رسانه های اجتماعی یک سرمایه گذاری عاقلانه برای تقریبا هر شرکت و مفید تر خواهد شد زودتر از آن می شود یکپارچه در یک شرکت ابتکار استراتژیک است. شبکه های رسانه های اجتماعی تنها به رشد و بهترین توصیه من در این نقطه است که به ایجاد نام تجاری خود را به عنوان به زودی به عنوان ممکن است از طریق این معنی است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *