Site Overlay

Instagram: یک کسب و کار کوچک بازاریابی ابزار

ایجاد یک مزیت

کسب و کارهای کوچک همیشه می توانید استفاده از هر لبه آنها می توانید به خصوص وقتی که می آید به بازاریابی است. آن است که همیشه آسان نیست مبارزه با رقابت و به همین دلیل گاهی اوقات خلاقیت را می توان بهترین راه حل است. اگر کسب و کار کوچک شما به خوبی انجام شده است در رسانه های اجتماعی تا به این نقطه, شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن یکی از نسبتا کودکان و نوجوانان جدید در بلوک Instagram.

در اصل Instagram تبدیل شده است به طور گسترده ای محبوب پلت فرم رسانه های اجتماعی است که با تمرکز بر محتوای بصری. با توجه به ماهیت این, آن می تواند یک راه فوق العاده برای گسترش پیام خود را در مورد شرکت و یا نام تجاری و اسیر کردن یک مخاطب جدید. آن را ضروری است برای اطمینان از این پلت فرم است که حق را برای کسب و کار خود و بنابراین شما نیست به پایان رسید صحبت کردن به یک استعاری اینترنت دیوار.

چیزی را نشان می دهد ؟

پس چگونه شما می دانید اگر آن است که حق را برای کسب و کار شما? خوب اول آزمون خواهد بود به خودتان بپرسید آیا من چیزی است که من می خواهم به واقع من نشان می دهد بازار ؟

این است یک راه عالی برای شروع پس از آن نیروهای شما به عنوان یک بازاریاب بلافاصله سعی کنید به آمده تا با یک ایده برای برخی از مطالب. با استفاده از یک سرویس مانند Instagram خواهد شد خیلی بیشتر بدون درز اگر مطالب و یا تصاویر خود را برای شما و وجود دارد بدون نیاز به جستجو برای آن.

مخاطبان خود را خواهد شد بسیار بیشتر موظف به دنبال کسب و کار خود را به عنوان طولانی به عنوان آن را در تلاش برای پیدا کردن و ایجاد محتوا.

اگر فریبنده تصاویر از آنچه با نام تجاری خود را طول می کشد و یا نشان دهنده آسان به سراسر سپس Instagram است که به احتمال زیاد برای شما. چرا که اگر شما با داشتن مشکل در حال حاضر پیدا کردن تصویر سمت راست و سپس شما به احتمال زیاد هنوز هم با داشتن مشکل 4 سال پایین جاده.

حق مخاطبان

آیا بازار هدف خود را و یا حتی گسترده تر بالقوه بازار به سقوط جمعیتی است که با استفاده از Instagram? این یکی دیگر از آن دسته از سوالات است که شما اجتناب از صحبت کردن به یک دیوار آنلاین.

ضروری است که مشتریان خود گذشته و حال و آینده هستند افرادی که با استفاده از این سرویس است. اگر آنها نمی, شما آیا خودتان را به نفع بزرگ با تخصیص وقت و منابع خود را به جایی که آنها در حال حاضر در جای دیگر آنلاین.

Instagram کاربران در حال تمام کسانی مطرح شده است که در عصر تکنولوژی. سایت های رسانه های اجتماعی مانند Facebook و توییتر در حال حاضر به طبیعت دوم آنها را از این رو استفاده گسترده از هشتگهای با این پلت فرم. کاربران در محدوده سنین از نوجوانان جوان تمام راه را از طریق بزرگسالان در وجود 30 و حتی 40 داده شده است که آنها فن آوری زرنگ و دانا در آن سن و سال.

با توجه به این جمعیت Instagram استفاده می شود توسط تعداد زیادی از افراد است. نه تنها در ایالات متحده بلکه در سطح بین المللی از آن برنامه های آندروید بیش از حد. کل محبوبیت است و بیش از 40 میلیون از سال جدید است.

اهرم بصری آن طبیعت

کسب و کار می تواند با استفاده از اهرم Instagram در راه های مختلفی. بدون در نظر گرفتن که شما انتخاب می کنید این مهم است به یاد داشته باشید که آن را باید یک مکمل فرمت تاسیس رسانه های اجتماعی و یا استراتژی بازاریابی دیجیتال به عنوان یک کل.

برای یک شرکت یا نام تجاری با بسیاری از محتوای بصری خود را برای نشان دادن مخاطبان آن می تواند گاهی اوقات به مشترک دیگر سیستم عامل بدون سربار آنها. استفاده از Instagram به عنوان بهترین منبع برای نشان دادن یک جریان ثابت از محتوای بصری و نشان می دهد پیروان خود را از دیگر سایت های رسانه های اجتماعی دنبال شما در اینجا.

آنها را با ارائه دقیقا همان چیزی است که پلت فرم ساخته شده برای انجام نمایش بصری تصاویر جالب. این مستقيم بصری بازاریابی مستقیم است در این معنا که آن را صرفا بصری اما غیر مستقیم از آنجا که شما نمی خواهید خود را Instagram به طور کامل در تبلیغات برای نام تجاری خود را.

آن را شخصی

فکر می کنم فراتر از راست و ارتقاء بیشتر در مورد تجربه شرکت شما محصولات و یا خدمات برای ایجاد کاربر. گرفتن عکس از چیزهایی که شما را مکان شما مردم شما را ملاقات کند, محصولات جدید, مشتریان خوشحال منافع و استفاده از محصول یا خدمات شما, جامعه, توسعه, لیست در می رود.

نگه داشتن خود را هشتگهای مربوط به شرکت خود را به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که محبوب هستند و یا روند در زمان قرار گرفتن در معرض حداکثر. اگر پیروان خود را از دیدن آنچه شما باید ارائه دهد آنها بدون شک به اشتراک گذاری آن.

دریافت تبلیغاتی

یک راه جایگزین برای استفاده از Instagram است که از طریق استفاده از تبلیغات. این کار به خصوص به خوبی برای مصرف کننده کالا مارک و یا اگر شما در حال ارائه یک ارزش خدمت به پیروان خود را. این اجازه می دهد تا برای تعامل با مخاطبان خود را و کمک می کند تا متحد آنها را به عنوان یک جامعه است.

نیاز به پیروان خود را به تصاویر مرتبط با کسب و کار خود و یا ارتقاء و استفاده مشترک هشتگ وارد شود شمش او مسابقه. در این راه آنها باید درگیر به منظور پیروزی و انگیزه ای برای گرفتن یک عکس بزرگ با تاکید بر شرکت خود را در آن و یا از طریق توییتر. آن را نیز یک راه عالی برای ساخت مخاطبان خود را در Instagram.

با ترویج این مسابقه در Facebook و Twitter و همچنین بیشتر مردم تبدیل به آگاه باشید که شما در حال حاضر در این فضا و شما را از دنبال. اگر شما نیز در فرم های سنتی تبلیغات دریغ نکنید با تاکید بر حضور خود را در Instagram نیز وجود دارد.

دیدن نتایج و اتصال

هنگامی که شما همه چیز در حرکت مهم برای نظارت بر پیشرفت خود را. این به شما اجازه می دانم که اگر آن را به ارزش خود را در زمان تعهد است. اگر آن است که منجر به بیشتر مشتریان بالقوه و یا پیروان سایر سیستم عامل های اجتماعی آن است که با داشتن یک بزرگ ثانویه تحت تاثیر قرار. این است که هنوز از مزایای بزرگ با استفاده از این سرویس و نباید نادیده گرفته شود.

در ادامه به ارتباط با مشتریان وجود دارد و مطلع نگه داشتن آنها از همه چیز را در رفتن با کسب و کار خود را پایین جاده آنها را کلید خود را رشد مداوم آنلاین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *