Site Overlay

Instagram بازاریابی: ایجاد آگاهی نام تجاری و پیروان

[ad_1]

با ادغام و در حال رشد اهمیت سیگنال های اجتماعی به الگوریتم گوگل بیشتر و بیشتر تشویق به استفاده از سیستم عامل رسانه های اجتماعی خود را به موشک وار رفتن تلاش های تبلیغاتی. یکی از مکانهای است که به دست آوردن توجه قابل توجهی از متخصصان SEO و بازاریابان اینترنتی است Instagram. اما مانند هر استراتژی کسب و کار شما می توانید't فقط پرش به ارابه موسیقی و دیدن نتایج. می دانید راه درست برای انجام Instagram بازاریابی و سپس ایجاد آگاهی نام تجاری و به دست آوردن پیروان بیشتر.

Instagram گرفته شده سرب در ساخت وب سایت بیشتر بصری ایجاد عکاسان مشتاق از کاربران متوسط و نام تجاری از متخصصان کسب و کار است که دیده می شود پتانسیل چنین پلت فرم. عکس-های ثابت کرده است که یک راه عالی برای جذب زیر, افزایش روابط مشتری و الهام بخش مشارکت فعال و بحث از کاربران است. برای لذت بردن از تمام این امیدوار کننده منافع چه آن را برای کمپین های بازاریابی خود را یک موفقیت است ؟

1. راه اندازی و مدیریت حساب خود را به صورت حرفه ای . اگر شما نمی برون سپاری اجتماعی رسانه بهینه سازی, شما باید به زمان برای راه اندازی و مدیریت یک حساب کاربری … حرفه ای. فکر می کنم چگونه شما می خواهید مردم را به یاد داشته باشید و ببینید که کسب و کار شما. یکی خوب Instagram استراتژی بازاریابی به نگاه است از باربری's-a, انگلیسی, لوکس, مد نام تجاری. در میان عکس هایی که آنها را به اشتراک گرفته شده در طول وقایع پشت صحنه. با انجام این کار آنها را دنبال لذت بردن از “تجربه” از طریق خودی عکس از glitz و زرق و برق. این جهت مشتعل علاقه و به اشتراک گذاری.

2. راه اندازی برنامه . هیچ کاربر اینترنت می خواهید به دنبال یک حساب کاربری که ارسال 30 عکس در یک زمان هر روز. هر چند سیل خوراک خود را با همه چیز شما را در دوربین خود را می تواند وسوسه انگیز به فکر ایجاد نام تجاری چوب این حرکت تنها می تواند منجر به اذیت پیروان که'll تصمیم به دنبال کردن حساب کاربری خود شوید و حتی مارک پست های خود را به عنوان هرزنامه. فقط تمرکز بر روی کیفیت و خلاقیت خود را در یک تک عکس قادر خواهد بود را به پیام خود را در سراسر مؤثرتر از طولانی ترین مقاله شما می توانید بنویسید.

3. ها عکس واقعی . موفقیت خود را Instagram کمپین بازاریابی نهفته است به شدت در خلاقیت از عکس های خود را. هرگز پر خوراک خود را با عکس ها از متون گفتن از اخبار و یا تبلیغات. سهم واقعی, عکس های خلاق و اگر شما باید شامل برخی از متن و سپس این چیزی است که عنوان شده است ، و اگر شما با داشتن یک زمان سخت بدانند چه به پست بعدی در اینجا چند ایده برای استراتژی محتوا:

تصاویر محصولات خود را در مجموعه و یا پس زمینه.

· تصاویری از افراد معروف و یا متوسط با استفاده از محصولات خود را-می تواند به طور معمول پرده خنده دار یا غیر متعارف.

4. هشتگهای . در رسانه های اجتماعی بهینه سازی هشتگهای عمدتا کمک به دسته بندی پست ها. این نیز می تواند مورد استفاده برای ایجاد جوامع از درون, عکس های پلت فرم است که دارای همان منافع است. یکی دیگر از راه برای به حداکثر رساندن استفاده از هشتگهای از طریق برگزاری مسابقات با جایزه در خطر است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *