Site Overlay

Facebook هشتگهای – چه در آن همه چیز در مورد ؟

[ad_1]

به برچسب یا نه برای تگ ؟ این سوال است. آیا همه این Facebook هشتگهای انجام می دهند ؟ و هستند افرادی که احمقانه با وجود استفاده از آنها ؟ همه این پرسش ها و بیشتر جواب میده.

بنابراین Facebook منتقل شده بر روی برچسب از مد روز اول که آمد به نور از طریق توییتر. در گذشته من نوشته چند مقاله در مورد اتلاف وقت این هشتگ در حال اشاره به این که یک جستجو در توییتر مهم نیست اگر # وجود دارد یا نه, جستجو هنوز کار می کند. اما آنها همچنان به استفاده نمی کنم آن را خیلی مهم این روز در توییتر و یا Instagram به هر حال. آنها در واقع ایجاد یک بیت از وزوز در اطراف کلمه کلیدی خاص.

بنابراین چه چیزی است که یک هشتگ? ساده آن یک کلمه کلیدی و یا حداقل این چیزی است که آن ایجاد شد به عنوان. شما می توانید با استفاده از این هشتگ به برجسته و یا تشدید این موضوع شما در حال بحث در مورد. استفاده می شود به درستی آنها یک راه خوب برای ساخت نام تجاری و یا موضوع خود را خارج وجود دارد. اما استفاده بیش از حد فقط نگاه احمقانه و برخی از برچسب ها که در حال آمدن هستند پایین سمت راست مسخره است. منظورم واقعا فکر می کنید مردم در حال رفتن به توییتر (و یا Facebook) برای برخی از این رشته ؟ هیچ البته نه همه شما را در رسیدن به کاهش کيفيت پست ها در آنچه که من توصیه می کنم حداکثر 90 کاراکتر (اجازه می دهد تا برای بهتر دوباره تویت). به اندازه کافی از توییتر این است که در مورد Facebook.

باید Facebook فقط شروع به پریدن کرد در توییتر ارابه موسیقی ؟ منظورم بعد از همه آنها استفاده از آنها در Instagram. بدون آنها نیست; چند دلیل که Facebook منتقل شده به هشتگهای و در اصل برخی از دلایل خوب است.

1. جدید گراف جستجو در Facebook اجازه می دهد تا یک جستجوی برچسب هش بنابراین در کوتاه مدت شما می توانید جستجو برای “پست های دوستان من در مورد #portdouglas” و آن را به ارمغان خواهد آورد تا نتایج حاصل از نوشته های برچسب #portdouglas. این یک گام بسیار خوب!

2. استفاده از هش تگ ها در یک پست برجسته کردن موضوع. به عبارت دیگر همانطور که ما صیقلی کردن از طریق ما به طور مداوم در حال رشد تغذیه در Facebook ما کاهش می یابد فقط اسکن (البته دادم) و استفاده از # صرفا به ارمغان می آورد آن را به جلو توجه ما است.

3. نام تجاری شرکت های بزرگ, یک راه عالی برای کمک به شرکت خود را با نام تجاری است که با استفاده از یک برچسب در نوشته های گاه به گاه آن را آسان تر برای مشتریان بالقوه برای پیدا کردن شما را از طریق برخی از هش تگ ها عمدتا خود را با نام تجاری نام و یا کلمه مربوط به محصول خود را.

4. این مهم است! Facebook این است که پروفایل شما! بله من می دانم تئوری توطئه! اما آنها هستند و در واقع شده است در تمام طول, آیا شما تا کنون فکر که چرا تبلیغات مربوط به منافع خود را ؟ به خوبی آنچه را که آنها انجام می دهند در حال حاضر تلفیقی اطلاعات بیشتر در مورد شما. اگر شما با استفاده از هشتگهای آنها قادر خواهد بود به احساس بهتر برای منافع خود, سرگرمی احساسات و غیره. به منظور به دست آوردن بهتر پروفایل Facebook کاربران است.

بیشتر بر این در نظر من Facebook را تبدیل به یک پلت فرم تبلیغات. تا به امروز ما شاهد این بسیاری از شرکت ها معتقدند که Facebook تبلیغات نیست و نتایج عملکرد (جدا از این چربی گربه درک هدف از Facebook) و این درست است به یک نقطه. اما شما می توانید فکر می کنم از هر پلت فرم است که اجازه می دهد تا شما را به هدف پایه مشتری خود را بالقوه به عنوان به خوبی به عنوان Facebook بدون شما نمی توانید! گوگل کار بر روی کلمات کلیدی از طریق یک الگوریتم طراحی شده توسط گوگل است. Facebook ترویج آن به کاربران از طریق یک الگوریتم ساخته شده توسط شما کاربر حسن نیت ارائه میدهد از پست های خود را. سلام!

به عنوان Facebook می آید تا با راه های بیشتر و بیشتر برای ساخت پروفایل های آنلاین خود را از آنها دریافت خواهد شد و بیشتر و بیشتر داده به طوری که قادر به تبلیغات به طور مستقیم به بازار مربوطه. بنابراین فکر می کنم که از یک تبلیغ دیدگاه. رفتن به جلو تبلیغ خواهد شد نه تنها قادر به هدف قرار دادن تبلیغات خود را به مربوط به مشتریان بالقوه, اما آنها توانایی تنظیم خوب است که آنقدر که آنها قادر خواهد بود برای پیدا کردن که ممکن است به دنبال به خرید یک “تخصصی دوچرخه, کلاه ایمنی” امروز به دلیل Facebook دائما ساختمان پروفایل کاربر.

اگه این رو با هشتگهای? به خوبی از آن خواهد شد بسیار ساده تر برای Facebook برای استفاده از هشتگهای (کلمات کلیدی) نسبت به کشف با دقت کامل نوشته. بدون شک این دلیل اصلی Facebook در حال گسترش به هشتگهای; پروفایل.

شما باید با استفاده از هشتگهای در Facebook? خوب بله شما باید از زمان به زمان ، شما نمی خواهید برای دریافت آزار دهنده در مورد آن و برخی از حسن نیت ارائه میدهد, ماندن در موضوع! استفاده از یک یا 2 بیشتر و آنها را به طور کامل مربوط نیست, شما ممکن است در توییتر.

Hashtags یک چیز خوب استفاده نکنید و با احترام و یا خطر از دست دادن مشتریان (اگر شما با نام تجاری) و یا دوستان (اگر مشخصات). و اقامت در موضوع yes I am تکرار این دلیل خوب!

خوب شما در Facebook در ادامه به رشد و توسعه و مهمتر از همه برای ما کار کاربر. اگر چه هر کس ممکن است با آن موافق است.

یک چیز سریع قبل از اتمام این موضوع سمت پایین به Facebook به هر حال. Facebook همچنان به تکامل و رشد می کنند اما آنها از دست رفته نقطه اصلی مردم در حال رفتن تلفن همراه توسط دقیقه است. Facebook می داند که اکثریت قریب به اتفاق کاربران آن در یک پلت فرم تلفن همراه و در عین حال آنها همچنان به توسعه محصولات برای دسکتاپ و توییتر با استفاده از متفاوت است, graph جستجو تنها بر روی دسکتاپ ، Facebook این کار اغلب و من خنگ تاسیس چرا آنها در حال رشد نگه داشتن خدمات خود را برای کامپیوترهای رومیزی اما چشم پوشی از سریع ترین رشد در فضای تلفن همراه. اما پس از آن دوباره انجام صاحبان کسب و کار در بازاریابی خود را. شاید Facebook را درک خواهد کرد در این زمان و شاید این تاکید آخرین دلیل در مورد پروفایل نه تجربه کاربر. شاید آنها واقعا نمی مراقبت اگر هشتگهای کمک به شما تجربه کاربر یا نه اما کمک این فرصت را برای دقیق تر کاربر پروفایل به عنوان آنها رشد می کنند نسبت به بزرگترین پلت فرم تبلیغاتی جهان تا به حال دیده!

لطفا توجه داشته باشید: نه همه دسترسی به هشتگهای در Facebook در عین حال پس صبور آنها خواهد آمد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *