Site Overlay

Facebook بازاریابی کسب و کار کوچک — چگونه برای دریافت بیشتر کشش

[ad_1]

همه ما درک می کنیم که Facebook یکی از محبوب ترین سیستم عامل رسانه های اجتماعی در استرالیا. اما به تازگی برخی از مشتریان ما باید خود را ابراز سرخوردگی خود را با 'Facebook صفحات کسب و کار'. کلید سرخوردگی است که کسب و کار خود صفحه درست کند't به نظر می رسد به رانندگی در ترافیک و تولید آگهی و کمی وجود دارد که تعامل. مقدار زیادی از زمان و انرژی رفتن اما نه بیش از حد بسیاری از نتایج جستجو.

چرا صاحبان کسب و کار کوچک گرفتن این نتایج ؟

اجازه دهید's نگاهی دقیقتر به همین دلیل ممکن است وجود دارد عدم تعامل در Facebook صفحات کسب و کار. اجازه دهید's نیز کشف چگونه شما ممکن است قادر به کار دقیق و استفاده از Facebook به طور موثر تر و بحث در مورد برخی از مشکلات رایج برای جلوگیری از زمانی که می آید به استفاده از Facebook برای بازاریابی کسب و کار کوچک.

درک چگونه Facebook آثار

Facebook تعیین آنچه که مردم را در خود “اخبار” بر اساس یک الگوریتم است. آن's یک فرمول ریاضی استفاده شده توسط Facebook برای تعیین آنچه به مردم نشان می دهد که در حال Facebook کاربران است. Facebook تمرکز بر روی پست که مردم 'مانند و تعامل با' بیشتر. اگر مردم مانند به اشتراک گذاری و یا نظر روی یک پست خاص Facebook page Facebook معتقد است که این اطلاعات بیشتر مربوط به این فرد به خاطر آنها صرف بیشتر وقت 'جذاب' با این محتوا است. به عنوان یک نتیجه بیشتر از محتوای آن صفحه داده شده است, به فرد's feed اخبار.

Facebook بازاریابی کسب و کار کوچک

Facebook یک “اجتماعی” ابزار رسانه ای و به همین دلیل همیشه به نفع مطالب نوشته شده توسط دوستان, خانواده و روابط اجتماعی بیش از محتوا کسب و کار. کسب و کار محتوا معمولا نمی توانید همان کشش به عنوان محتوای شخصی و اغلب نیاز به یک 'افزایش' به طوری که این محتوا می تواند در مقابل مردم است. به طور کلی کسب و کار محتوا دیده می شود توسط تعداد بسیار کمی از افرادی که دوست دارند کسب و کار خود و صفحه این روزها شما نیاز به استفاده از پرداخت Facebook تبلیغات در مقابل مخاطبان خود را.

کسب و کار مطالب در Facebook

در نهایت مانند هر کار دیگر Facebook یک نهاد تجاری و نیاز به پول و سود به جلب رضایت صاحبان و سرمایه گذاران. به عنوان بسیاری از شما ممکن است در حال حاضر متوجه شدم, Facebook می داند it's ارزش و درک می کند که می توان آن را موثر دیجیتال ابزار بازاریابی است که به صاحبان کسب و کار دسترسی به بزرگی جهان-گسترده مخاطبان و مشتریان آینده نگر! Facebook نیز درک می کند که صاحبان کسب و کار در حال حاضر به پرداخت برای دسترسی به مشتریان جدید و رسیدن به مخاطبان جدید و در نتیجه شنود گذاشته به این بازار است.

تقویت پست و پرداخت تبلیغات

یک راه برای دریافت بیشتر مردم برای دیدن پست های خود را و یا اخبار است به پرداخت به طوری که شما می توانید 'افزایش' پست های خود را. به یاد داشته باشید 'آلی برسد' است که پرداخت می شود به صورت بسیار محدود در Facebook امروزه به خصوص برای صفحات کسب و کار. بنابراین برای به دست آوردن در مقابل مخاطبان خود را, شما واقعا نیاز به در نظر گرفتن افزایش پست های خود را و یا در حال اجرا پرداخت کمپین های تبلیغاتی و یا تبلیغات برای افزایش و رسیدن به تعامل.

چگونه می توانم برخی از کشش بدون پرداخت ؟

چند راه وجود دارد, در زمان نوشتن این مقاله, اما آنها به تلاش بیشتر.

Facebook LIVE

Facebook “زنده” است که یک جدیدتر از ویژگی های است که Facebook را معرفی کرده است اجازه می دهد تا کاربران را به اجرای زنده جریان ویدئو حوادث. این راه سرگرم کننده و جذاب برای رسیدن به مخاطبان خود را, اما شما نیاز دارید به راحتی در مقابل دوربین و آماده برای پاسخ به سوالات و نظرات به عنوان نیز وجود دارد زندگی می کنند تعامل ویژگی های است که اجازه می دهد تا شما می دانید آنچه's بر روی مشتریان خود را' ذهن. آن's برای دل ضعف نیست اما بهتر است از طریق قطع و بزرگتر برسد.

Facebook Groups

Facebook گروه های مختلف به صفحات کسب و کار و به نظر می رسد قادر به دستیابی به بیشتر های آلی برسد. Facebook گروه ها انجمن ها آنلاین است که اجازه می دهد برای گروه های کوچک برای برقراری ارتباط آنها به طور کلی تمرکز بر روی یک موضوع مورد علاقه وجود دارد و به مردم اجازه می دهد که سهم منافع مشترک به تعامل و به اشتراک گذاری دانش و نظرات و ایده های. مردم می توانند با پیوستن به گروه هایی که اغلب تجویز می شود و یا تعدیل توسط یکی از بیشتر Facebook کاربران است. این می تواند یک گروه است که مراکز در اطراف یک علت شایع و یا فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری و یا عکاسی و یا آن را حتی می تواند حول حمایت از دیگران که در یک زندگی شبیه مرحله و یا شرایط مشابه چنین به عنوان یک پدر و مادر تنها گروه و یا یک اوتیسم پدر و مادر شبکه و یا یک گروه خاص برای صاحبان کسب و کار کوچک.

با بسیاری از گزینه های مختلف در Facebook it's گاهی اوقات دشوار است برای تعیین چه چیزی است که بهترین گزینه برای رفتن و یا حتی گاهی اوقات که در آن برای شروع است.

نگه داشتن در ذهن …

Don't ایجاد یک پروفایل شخصی برای کسب و کار کوچک شما.

برخی از صاحبان کسب و کار و کارآفرینان ایجاد پروفایل شخصی برای کسب و کار خود و نام تجاری به جای ایجاد مربوطه Facebook صفحه کسب و کار و یا گروه. این است ایده آل به عنوان آن را قرار می دهد کسب و کار خود را در یک نقطه ضعف. این است زیرا Facebook صفحات کسب و کار شما ارائه یک میزبان از ابزارهای ایجاد محتوا, پرداخت, فرصت های تبلیغاتی و تجزیه و تحلیل است که مرتبط به یک Facebook صفحه کسب و کار و نمی خواهد در دسترس شما خواهد بود اگر به شما در تنظیم یک صفحه شخصی.

استفاده از تماس های به عمل

هنگامی که شما've راه اندازی کسب و کار خود و صفحه با استفاده از یک تماس اقدام به دریافت بازدید کننده به تعامل بیشتر با کسب و کار خود و یا نام تجاری. توسط Facebook یک منبع ارجاع اما شما در نهایت می خواهید برای دریافت بازدید کننده به فروشگاه تجارت الکترونیک خود و یا وب سایت ؟ آنچه شما می خواهید آنها را به انجام زمانی که آنها خود را به Facebook صفحه ؟ تماس به عمل دکمه با متن بر روی آنها مانند “سازمان دیده بان ویدئو” “ثبت نام” و یا “کتاب در حال حاضر” این دکمه ها می تواند سفارشی و یا می تواند شامل (آدرس) لینک وب سایت به فروش بلیط صفحه یا سایت تجارت الکترونیک است.

استفاده از منابع خود را

دریافت کمک و یا استفاده از منابع آنلاین اگر شما مطمئن نیستید که در آن برای شروع با Facebook پرش آنلاین و چک کردن Facebook's مرکز کمک. وجود دارد مقدار زیادی از اطلاعات را برای تبلیغ و همچنین به عنوان راهنمایی و فیلم های مفید شما می توانید تماشا. اگر شما برای اجرای کسب و کار کوچک هستند زمان فقیر و فقط می خواهید برای پیدا کردن چگونه به بهبود خود را رسیدن به بازاریابی و یا چگونه به استفاده از Facebook به طور موثر تر در نظر گرفتن تماس با آژانس ارائه می دهد که کسب و کار کوچک بازاریابی خدمات . بهترین شانس خود را با بازاریابی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *