Site Overlay

8 Smart مراحل در یکپارچه سازی تاثیر گذار در بازاریابی به بازاریابی محتوا

ما در مورد محدودیت های بازاریابی محتوا با دیگر بازاریابان و بسیاری فکر می کنم که محتوای وب بحرانی رسیده است حجم. وجود محتوای بیشتر قرار داده وجود دارد از مردم می تواند مصرف. در حال حاضر شما احتمالا می پرسید چرا ما هنوز نوشتن را نگه می دارد به شما اگر وجود دارد در حال حاضر خیلی چیزهای آنلاین. مثل این است که چرا درخواست جدید برندهای گوشی های هوشمند در حال ظهور با وجود بسیاری از گوشی های هوشمند در بازار است. ما تهیه و به مخاطبان خاص.

اما یکی دیگر از جنبه های مهم است که بازاریابان از دست رفته است. نقش اثرگذارندهها در ترویج محتوا در چند سال گذشته مشاهده شده است. این است که چرا بازاریابان محتوا گنجانیده شده اند تاثیر گذار در بازاریابی و همچنین وسایل دیگر از محتوای ارتقاء. تاثیر گذار در بازاریابی آمار شده است به اندازه کافی مطلوب است که شرکت ها شروع کرده اند نه تنها به سرمایه گذاری در آن, اما نیز نگه دارید اگر نه افزایش بودجه بازاریابی خود را تکه برای آن است.

اما پس از آن چگونه می توانم شما را با هم محتوا و تاثیر گذار در بازاریابی است ؟ Instagram, Facebook, YouTube و Twitter باقی می ماند پرطرفدارترین سایت ها برای به اشتراک گذاری محتوا. این فعال آنلاین هاب نیز که در آن شما می توانید پیدا کردن اثرگذارندهها مردم با قابل توجهی زیر و غنی نامزدی. اگر شما پیدا کردن این افراد و ایجاد ارتباط با آنها می تواند باز کردن درب برای شما به مخاطبان خود است. اما چگونه شما در واقع آنها را به کار با شما و برای نام تجاری خود را ؟

1. پیدا کردن مقامات در تو رفتگی در دیوار شما.

هر تو رفتگی در دیوار است و مقامات. این مردم هستند که باید دانش و تجربه در صنایع خود و یا زمینه آنها ابلاغ آنچه آنها می دانند که به افراد دیگر. دومی نگاه به سابق برای راهنمایی و مشاوره. مقامات در نتیجه نفوذ چگونه پیروان خود فکر می کنم. در انجام این کار آنها تاثیر رفتار مصرف کننده. همین دلیل است که دانستن این مقامات یک گام کلیدی تاثیر گذار در بازاریابی است. در حال حاضر شرکت های سرمایه گذاری در کار با این حرفه ای و متخصصان برای تقویت رسانه های اجتماعی خود را و محتوای استراتژی های بازاریابی.

سوال این است که چگونه شما می توانید این کارشناسان در تو رفتگی در دیوار شما. آن را راحت تر از شما فکر می کنم. سریعترین راه این است که به استفاده از کلمات کلیدی مرتبط. این اثرگذارندهها به احتمال زیاد با استفاده از همان کلمات کلیدی که شما با استفاده از. بنابراین آن را حس می کند به جستجو برای آنها را در سایت های رسانه های اجتماعی با استفاده از کلمات کلیدی مشابه. مربوط آنهایی که معمولا به نظر می رسد در نتایج جستجو. البته خوب راه این است که به جستجو برای آنها در گوگل برای پیدا کردن وب سایت خود یا وبلاگ خود. آنها را به لیست پایین!

2. ارزیابی اثرگذارندهها.

شما نمی توانید به تماس با همه آنها در یک بار. است که اتلاف وقت و انرژی است. بسیاری از آنها را تنها شما را نادیده بگیرد. بدتر بسیاری از آنها واقعا مناسب برای نام تجاری خود را برای تعدادی از دلایل. را انتخاب کنید کسانی که مطالب مربوط به نام تجاری خود را. علاوه بر این شامل کسانی که با قابل تعامل. آن را به اندازه های زیر به تنهایی که مهم است.

3. ایجاد یک ارتباط خود را با تاثیرگذاران.

بدانند چگونه برای اتصال با چشم انداز خود را سخت است. این احساس بی دست و پا برای اولین بار در. اما ساده ترین و کم خزنده راه این است که شروع به کوچک. رها کردن یک نظر بر روی یکی از پست های خود را. عضویت در وبلاگ خود. آنها را دنبال کنید در Facebook یا Instagram. پاسخ پست های خود را. این کار را برای چند هفته. متوقف نمی هنگامی که آنها به شما اطلاع می دهد. در واقع زمانی که شما آن را پانچ. دوستانه باشد. پاسخ دادن به پاسخ های خود را. معامله بمثل کردن. آیا از آنها بخواهید برای رفتن بررسی کردن مسائل خود را!

4. گاهی اوقات همه شما باید انجام دهید این است که بپرسید.

شما نمی توانید پاسخ اگر شما نمی بپرسید. در بسیاری از راه های بازاریابی است که مورد درخواست مردم را به انجام آنچه شما می خواهید آنها را به انجام. این درست است حتی تاثیر گذار در بازاریابی است. در برخی از نقطه شما فقط باید به قطع به تعقیب و می گویند آن را مانند آن است. تنها انجام این کار, اما, هنگامی که شما را به آغاز یک اتصال ساخته شده و اعتماد و اعتماد به نفس. آنها به طور طبیعی کنجکاو و حتی ممکن است پیشنهاد برای کمک به. اگر که اتفاق نمی افتد و سپس فشار دادن یک کمی بیشتر ایده بد نیست. پس از همه آنچه وجود دارد به از دست دادن ؟

صدا نیست تحمیل است ، بیان منافع خود را در همکاری. می گویند شما فکر می کنم آن را یک ایده عالی اگر شما هر دو می تواند کار بر روی یک موضوع با هم. شاید شما می توانید با نوشتن یک اسکریپت برای یک ویدیو و یا شما می توانید نوشتن یک مقاله با هم.

5. بحث در مورد چگونه کار کردن با شما مزایای آنها است.

بیایید مقابله با آن است. اثرگذارندهها نگران سود. هر کس است. بنابراین مطمئن شوید که شما زمین با مزیت های خود را در ذهن. آن را همه چیز در مورد کمک به شما. آن را در مورد کمک به آنها را بیش از حد. تا آنجا که شما می خواهید مخاطبان خود را, آنها می خواهم آن را درک اگر آنها می توانید شیر را به مال شما.

6. آن را آسان برای آنها را به کار با شما.

شما به آنها نیاز دارید بیشتر از آنها نیاز به شما در صورتی که نیاز شما را در همه. بنابراین آن را به عنوان آسان برای آنها را به عنوان ممکن است به همکاری با شما. اگر شما می خواهید آنها را به نوشتن مطالب برای شما و یا اجازه دهید آن را در شرایط خود و یا متقابلا تصمیم گیری در این دستورالعمل. به یاد داشته باشید, آنها, وبلاگ نویسان حرفه ای و یا کسب و کار خود مردم است. آنها لازم نیست که زمان برای مشکل خود را در مورد کوچک خود را ایجاد محتوا قوانین.

7. قدردانی.

بنابراین یکی از وبلاگ نویسان برتر در صنعت خود نوشته است یک پست در مورد شما. بلافاصله آنها را بنویسید با تشکر از شما توجه داشته باشید. آنها shoutout خود را در حساب های رسانه های اجتماعی. ذکر آنها را در موفقیت خود را پست. ناشکری است تاثیر گذار بازاریابی بدون هیچ.

8. حفظ ارتباط.

داشتن آنها را به اشتراک گذاری خود را با نام تجاری پیام به مخاطبان خود و یا داشتن آنها را مهمان-نوشتن در وبلاگ خود پایان نیست بلکه آغاز یک همکاری شما نیاز به حفظ و تقویت شود. پرورش که در رابطه با ارتباط مستمر. نگه داشتن و میل های خود را در پست مربوطه. Don’t stop برنامه ریزی برای پروژه های آینده با هم.

تاثیر گذار در بازاریابی ایده آل می رسد یک مرحله که در آن شما نه تنها بازار از طریق اثرگذارندهها اما همچنین به شما در بازار با آنها. به عبارت دیگر شما تبدیل شدن به شرکای رانندگی مخاطبان به یکدیگر کانال. همه این را در یک مقدار زیادی از زمان. هیچ تاثیر گذار در بازاریابی آژانس می توانید آن را شبانه و فرار از هر کسی که می گوید آنها می توانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *