Site Overlay

7 کسب و کار کوچک بازاریابی گرایش شما نیاز به دنبال در سال 2018

[ad_1]

راه های بازاریابی این نسخهها کار در اصل تغییر روز به روز به دلیل حجم از مردم با استفاده از اینترنت و بستگی به فن آوری های جدید و همچنین.

نگه داشتن در ذهن در اینجا من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن 7 روند بازاریابی شما نیاز به دنبال در سال 2018 را برای کسب و کارهای کوچک.

1. بازاریابی ایمیل

بازاریابی ایمیل خود را نگه می دارد به یک حیاتی کانال ارتباطی برای تعامل با مشتریان است و هنوز هم یک استراتژی مهم است که هر کسب و کار کوچک باید اجرا است. هر ایمیل که یک b2b فروشنده می فرستد از اهداف به تولید بیشتر منجر واجد شرایط. آن است که مقرون به صرفه و مقرون به صرفه.

اگر شما با استفاده از این بازاریابی در راه راست و سپس شما می توانید به دست آوردن ارزش مشتری و یا چشم انداز و به راحتی نام تجاری خود را گسترش آگاهی است. اما اگر پیام های بازاریابی خود را ندارد مربوطه و به راحتی به عنوان خوانده شده بر روی دستگاه های تلفن همراه, شما می توانید انتظار مصرف کنندگان را به حرکت در. چون راز برای ایجاد ارزش ترین کمپین های بازاریابی ایمیل است که به ارائه اطلاعات مربوط به مشتریان و تلفن همراه دوستانه.

افزایش نتایج بازاریابی خود را با این تکنیک های ساده که در زیر آورده شده:

همراه دوستانه

اگر ایمیل های خود را نمی, موبایل-دوستانه شما از دست رفته می تواند از این فرصت برای تعامل با مشتریان خود و یا چشم انداز و نتایج درایو.

استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی

با استفاده از هوش مصنوعی شما می توانید اجرای اکثر ایمیل های موثر بازاریابی روند و باعث می شود ایمیل های بیشتر احساس شخصی و انسانی است.

2. تبلیغات تصویری

مردم نمی باید زمان کافی برای خواندن مطالب طولانی بر روی صفحه نمایش کوچک گوشی های هوشمند. بنابراین امروزه مردم به لحن فیلم آنلاین. چرا که آنها می توانید فیلم ها در هر زمان و در هر نقطه به عنوان به خوبی به عنوان شما می توانید با استفاده از محتوای ویدئویی برای جذب مشتریان جدید و افزایش تبدیل به ایمپلنت خود را در چشم انداز و یا مشتریان, صفحه فرود.

برای باز نگه داشتن بینش های تازه کسب و کارهای کوچک نیاز به تمرکز بر روی بازاریابی و شما می توانید به اشتراک گذاری ویدئوها در Instagram و Facebook همراه با هشتگهای به نام تجاری خود را گسترش شهرت و ایجاد آگهی جدید. آن افزایش نرخ باز به عنوان به خوبی به عنوان کلیک کنید از طریق نرخ.

3 .وبلاگ نویسی خوش آمدید

مهمان وبلاگ نویسی یک فرایند ایجاد محتوای آموزشی و عمومی آن در سایت های معتبر دیگر که پذیرش پست مهمان. این کمک می کند تا شما را به سایت خود را دریافت کنید خیلی بهتر رتبه بندی در SEs و افزایش رتبه در جستجوگرها در یک تجاری راه است. آن را تبدیل به سوخت برای نصب آگهی های با کیفیت در خط لوله خود را.

اگر وبلاگ نویسی خوش آمدید به درستی انجام شده است و سپس شما می توانید این مزایا که در زیر آورده شده:

• کمک می کند تا شما به دست آوردن ترافیک و در مقابل مخاطبان خود را.

• ضروری راه برای نفوذ در دیگران, آیا آن را با توجه به کسب و کار خود را.

• ارسال خواهد شد بسیاری از های مختلف بازدید کننده هدفمند به وب سایت کسب و کار.

• شما همچنین می توانید دریافت بک لینک از سایت های با کیفیت.

• ایجاد آگاهی نام تجاری و در نهایت رشد مخاطبان خود را.

• حداکثر رساندن نتایج است که شما دریافت خواهد کرد.

از طریق وبلاگ نویسی خوش آمدید شما می توانید این شانس را به شبکه با تعداد زیادی از محتوای بالای نویسندگان و وبلاگ نویسان مرتبط با خود را در تو رفتگی در دیوار.

4. بازاریابی رسانه های اجتماعی

هر کسب و کار کوچک نیاز مشتریان. بدون مشتریان واجد شرایط این امر می تواند سخت برای کسب و کار کوچک برای زنده ماندن در دراز مدت است. هنگامی که شما با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی برای کسب و کار کوچک شما به راحتی می توانید رسیدن به مشتریان هدف خود را و آن را به شما می دهد قدرت برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشتریان خود و منافع خود و ایجاد یک رابطه طولانی مدت و همچنین.

اکثر رسانه های اجتماعی تبلیغات ارزان است نسبت به تبلیغات سنتی, بنابراین شما لازم نیست که به اتلاف مقدار زیادی از دلار به دیدار مخاطبان بیشتر و کمک به رشد پایه مشتری و به دست آوردن شهرت بیشتری.

اگر شما نیاز به افزایش خود را کوچک کسب و کار, مبارزات انتخاباتی, سپس سعی کنید این روش که در زیر ذکر شده:

• تعیین اهداف و هدف

• تمرکز تلاش خود را در انتخاب شبکه های

• استفاده از پرداخت های اجتماعی تبلیغات

• جمع آوری بازخورد مخاطبان

5. پخش زنده

تصویری زنده جریان عمل انتقال زنده فیلم بر روی اینترنت برای فعال چشم انداز و یا مشتریان. زندگی در جریان است و یک ابزار قدرتمند برای ارتباط با مخاطبان خود را. Facebook Live انتخاب ارجح برای بسیاری از افراد و بازاریابان در سراسر جهان برای تعامل با مخاطبان خود و رشد کسب و کار خود را.

ظاهر Facebook Live و Instagram بدان معنی نیست فقط سرگرم کننده برای کاربران است. امروزه این تغییر روش کسب و کارهای کوچک بازار خود را در رسانه های اجتماعی برای ارتباط با پیروان خود را و پیدا کردن امکانات جدید.

6. اثرگذارندهها بازاریابی

تاثیر گذار در بازاریابی بسیار موثر راه برای ایجاد اعتماد و تبلیغ نام تجاری خود را از طریق اثرگذارندهها از یک طاقچه خاص. این اجازه می دهد تا شما شیر به شبکه از برخی از مهمترین متصل مردم در رسانه های اجتماعی.

تاثیر گذار در بازاریابی شامل استفاده از کلید با نام تجاری طرفداران به درایو پیام خود را به بازار بزرگتر در راه آلی و رشد آگاهی در مورد نام تجاری خود را و/یا محصولات. اگر شما نیاز به ترویج محصولات و یا خدمات تاثیر گذار در بازاریابی ممکن است به اثبات می شود بهترین گزینه برای کسب و کار کوچک.

7. بیش از حد محلی بازاریابی

Hyperlocal بازاریابی یک شکل بسیار هدفمند و بازاریابی است buzzword که متمرکز در یک شهر خاص محله و یا منطقه است. این یک راه عالی برای افزایش کسب و کار خود حضور خود را در تو رفتگی در دیوار بازاریابی و به دست آوردن توجه خود را و کسب و کار.

شما می توانید با استفاده از جستجوی آنلاین تبلیغات به درایو ترافیک محلی برای کسب و کار شما. اطمینان حاصل شود که این تبلیغات در واقع بهینه سازی شده برای مشتریان محلی است. برای تبلیغات آنلاین, تلفن همراه, تکنولوژی یک ابزار قدرتمند و شما می توانید با استفاده از کانال های رسانه های اجتماعی برای به دست آوردن مشتریان خود را تجربه و بررسی در زادگاه خود را به عنوان به خوبی.

در نتیجه شروع به اجرای این گرایش بازاریابی برای کسب و کار کوچک است که کمک خواهد کرد که شما در پیدا کردن مشتریان و چشم انداز به عنوان به خوبی به عنوان شما درایو هر دو رشد و ROI. بنابراین مطمئن شوید که کسب و کار شما ارزشمند این گرایش بازاریابی است که می تواند تضمین کند که کسب و کار شما را به سطح بعدی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *