Site Overlay

7 نکته برای بهبود فروش آنلاین با استفاده از رسانه های اجتماعی

[ad_1]

امروزه وجود دارد این است که رقابت بزرگ موجود در بازار آنلاین. بنابراین آن را بسیار مهم تبدیل شده است به منظور بهبود خود را آنلاین فرآیند فروش و ارائه بهتر تجربه کاربر پسند. اما شما نیاز به راهنمایی های موثر برای ارتباط با مشتریان بالقوه خود را خود را در کانال های رسانه های اجتماعی. با استفاده از برنامه ریزی مناسب شما می تواند به بهبود تجربه از بازدید کنندگان خود را و ایجاد فروش بیشتر.

در این پست شما را کشف هفت نکته برای بهبود فروش آنلاین با استفاده از رسانه های اجتماعی:

1. استفاده از خدمات پیام به پیشنهاد عالی پشتیبانی فروش

شما باید تمرکز بر ارائه پشتیبانی فروش با استفاده از بومی چت در هر شبکه اجتماعی است. با استفاده از مکالمه e-commerce شما می توانید با استفاده از خدمات پیام رسانی است که به شما کمک خواهد کرد به فرد به طور خودکار و سفارشی خود را در ارتباط است. این برنامه های پیام رسانی را تبدیل به بزرگ برو به انتخاب ها برای بسیاری از مشتریان. این کمک می کند تا آنها را به طور مستقیم ارتباط برقرار کردن با شرکت های که این برنامه ها باید افزایش تعامل و حفظ نرخ.

بنابراین اگر شما با استفاده از برنامه های پیام رسانی به طور خودکار تأیید و برای فروش شما در حال از دست دادن بزرگ اجتماعی تجارت الکترونیک فرصت است. اما مطمئن شوید که به مراقب باشید در حالی که با استفاده از خودکار برنامه های چت مانند Facebook Messenger رباتها.

2. تجزیه و تحلیل مکالمات در مورد خود را با نام تجاری و خدمات

وقتی که می آید به شرکت در مکالمات با مشتری خود را رسانه های اجتماعی موثر ترین ابزار. اما حمله مداوم با مشتریان آن را دشوار است برای تعیین این اطلاعات مفید. بنابراین نگه داشتن یک چشم بر کاربران فعالیت های آنلاین کمک خواهد کرد که شما را به درک موقعیت های گیج کننده. شما قادر خواهید بود منجر به تولید بیشتر و ایجاد استراتژی های بازاریابی موثر.

نام تجاری گوش دادن مهارت های در حال توسعه بینش های مهم توسط تجزیه و تحلیل شما و مشتریان شما’ گفتگو در مورد خدمات خود را با نام تجاری و رقبا. اما شما نیاز به نیاز به تمرکز بر روی بیش از به سادگی نظارت رسمی خود را در حساب های رسانه های اجتماعی.

3. خود را تشویق کاربران برای به اشتراک گذاشتن تجربه شخصی

شکی نیست که موفقیت هر رسانه های اجتماعی نیست بر اساس چه مقدار از آنها در مورد خود صحبت کنید. به جای آن بستگی دارد که چقدر مشتریان خود را به بحث در مورد خدمات و نام تجاری. بنابراین شما باید به ارائه به مشتریان خود را یک گزینه برای به اشتراک گذاشتن تجربه خود را قبل ، حین و پس از ساخت یک خرید.

یک شواهد اخیر نشان داده است که 1 از 3 Facebook کاربر برای اولین بار به اشتراک گذاشته شده لایک و نظر محصول قبل از خرید آن.

4. ارائه آسان و سریع گزینه های خرید در کانال های اجتماعی خود را

این روزها می بینیم یک انبساط بزرگ در خرده فروشی است که رانده شده توسط کانال های اجتماعی. در این کانال خرید دکمه ها نقش عمده ای در تولید فروش بیشتر. با کمک دکمه های خرید مشتریان خود را می توانید صاف و خرید امن از درون شبکه های اجتماعی است. این کاهش باید به دنبال یک فرآیند چند مرحله ای و محدود کردن آن به یک کلیک فرایند فروش.

5. از ویژگی های محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC)

محتوا است که ایجاد شده و به اشتراک گذاشته شده توسط مشتریان خود را پیروان و طرفداران در کانال های اجتماعی نیز تولید محتوا – کاربر تولید محتوا (UGC). آنها یا ایجاد آن به طور غریزی یا از طریق گزینه های دیگر مانند فروشگاه و یا مسابقات. گردآوری UGC کار به طور موثر برای تجارت الکترونیکی و کسب و کار. معمولا افرادی که دیدن UGC در حال 97 درصد بیشتر احتمال دارد به خرید خدمات خود را با توجه به کسب و کار خودی.

محتوای تولید شده را در فرم از تصاویر توسط مشتریان نیز موثر است. در واقع 77 درصد از خریداران آنلاین را انتخاب کنید Instagram عکس زمانی که آنها را به یک انتخاب بین UGC (مانند تصاویر ارسال شده در Instagram) و تصاویر حرفه ای (داده شده در صفحات توضیحات محصول). هنگامی که شما با استفاده از معتبر تصاویر آن را با این نسخهها کار به عنوان یک ضد اجتماعی, افزایش آگهی خود را عملکرد, جذب بالا-قصد بازدید از Instagram به صفحات محصول و بهبود در سایت نرخ تبدیل.

6. توسعه فصلی و کسب و کار-مطالب مرتبط

تقریبا تمام تجارت الکترونیک کسب و کار ایجاد کسب و کار موثر مربوط با توجه به فصلی تقویم. آنها به خوبی انجام در تولید و فروش و ایجاد پیشنهادات ویژه مشوق ها و ایمیل های. آنها همچنین شکست دادن در جوراب زنانه ساقه بلند خود را در کانال های اجتماعی اطلاعیه ها در مورد همه مربوط فصلی تجارت الکترونیکی فعالیت است.

اما هنگامی که شما ایجاد محتوای فصلی است که به شدت تبلیغاتی اکثر فروشگاه ها ، بهتر است به ماندن سازمان یافته با موثر ایجاد محتوا پلت فرم خود را در کانال رسانه های اجتماعی.

7. ایجاد اجتماعی-دوستانه تصاویری

تقریبا تمام کسب و کار با استفاده از جریان های اجتماعی هستند سخت و فشرده برای ایجاد اجتماعی-مطالب دوستانه. به عنوان کاربران بیشتر آگاه و آنها جلوگیری از generic تصاویر سهام. با توجه به یک ناودان یا مجرای سرازیر Digi day مطالعه بیش از 70 درصد از کاربران برای پیدا کردن آن حداقل دو بار بیشتر موثر برای استفاده از تصاویر از تنها مطالب نوشته شده به تنهایی.

این مشکل ناشی زمانی که مالک وب سایت است که قادر به استخدام یک طراح حرفه ای است. در آن صورت شما می توانید در نظر با استفاده از بافر را پابلو ارائه می دهد که بیش از 600 ، 000, حق امتیاز رایگان, عکس های از را انتخاب کنید. از سوی دیگر اگر شما نیاز به تصاویر به صورت گرافیکی و infographics استفاده از ون گیج خواهد بود یک گزینه بزرگ است. آن را ارائه می دهد صدها نفر از طراحی قالب برای تولید تصاویر دقیق سرعت. این قالب ها معمولا طبقه بندی شده به مبتدی, متوسط و پیشرفته. بنابراین شما می توانید تصاویر را انتخاب کنید با توجه به سطح خود را از تجربه و تخصص.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *