Site Overlay

7 رسانه های اجتماعی راهنمایی از کارشناسان صنعت

[ad_1]

نکته # 1: میزبان Facebook حوادث

برای اضافه کردن ارزش بزرگ و طرفداران خود را به راه های مختلف برای برقراری ارتباط با شما در هر حال حاضر و پس از آن ارائه زنده جلسات میزبانی teleseminars ها و آموزشی. ماری اسمیت و دوست کریس Treadaway انجام آنچه آنها به نام “فلش چت” به عنوان راهی برای وردپرس محتوا برای یک کتاب.

آنها با استفاده از وبینار پلت فرم Linqto را فعال کنید که مردم را به ارتباط برقرار کردن با آنها به عنوان مجریان با استفاده از یک وب کم به نوبت بودن روی زمین. شرکت کنندگان تعامل صورت گرفت از طریق چت.

اگر شما don't که در این نوع ویژگی های می دانم که چگونه شما می توانید نگه داشتن آن ساده با انجام یک روش ساده پرسش و پاسخ بر روی دیوار خود را در Facebook صفحه.

نکته # 2: مایل به کمک به کمتر از معروف

بهترین راه برای ساخت برند شخصی شما است که شامل افراد دیگر در این فرآیند است. آیا بهترین خود را برای کمک به دیگران و به دیگران اعتباری برای این کار عالی انجام می دهند. اگر چه آن ممکن است به نظر می رسد مانند بسیاری از کار در دراز مدت آن را خاموش می پردازد. در بالا از آن به عنوان اریک Qualman می گوید در کتاب خود Socialnomics: چگونه رسانه های اجتماعی تبدیل راه ما زندگی می کنند و انجام کسب و کار “It's درست انجام دهد.”

راه آسان برای کمک به مردم دیگر شامل tweeting و کار خود را ترک بزرگ نظرات در وبلاگ خود.

Don't فقط هدف خود را کمک به سمت بالا نام مردم; آنها را به مقدار زیادی از عشق و توجه. You'll واقعا ایستادگی کردن اگر شما کمک به کسانی که پتانسیل بالایی دارند اما هنوز به خوبی شناخته شده است.

نکته # 3: Don't توانیم بیش از حد در بازاریابی

به یاد داشته باشید, بازاریابی رسانه های اجتماعی است … اجتماعی. به عنوان حق بازاریابی بدون سرمایه گذاری مقدار مناسب از زمان در بخش اجتماعی بازاریابی اجتماعی رسانه ها مضر است. وجود دارد برخی انتظارات در رسانه های اجتماعی با یکی از عمده انتظارات جامعه است. “در اغلب موارد این انتظارات شامل نمی شود داشتن پیام های بازاریابی این ماجرا خود را گلو پایین” می نویسد: Hollis Thomases در توییتر بازاریابی: یک ساعت در روز.

نکته # 4: پیدا کردن آنچه که مشتریان خود را می خواهید

Brian Solis در تعامل: راهنمای کامل برای ساختمان, کشت و اندازه گیری موفقیت در وب سایت اجتماعی می نویسد: “… بهترین توصیه من به شما این است که به شکل از چه فرصت خود را اول است.” او نشان می دهد با استفاده از ابزار پژوهش.ly برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چشم انداز خود را.

نکته # 5: دیدار با مردم آفلاین

آن's یک تمایل طبیعی به آنلاین برای رفتن اطلاعات و حتی برای دوستی و شبکه. در حالی که اینترنت یک محل عالی برای این چیزها هیچ چیز جایگزین زمان صرف چهره به چهره با افراد دیگر.

استیو گارفیلد می نویسد: در دیده می شود: ویدئو آنلاین اسرار به ساخت کسب و کار شما در مورد اهمیت mingling با دیگران در یک محیط که در آن هر کس خوش آمدید.

نکته # 6: به اشتراک گذاری دانش کارشناسان خود را با خوانندگان

پیدا کردن کارشناسان در صنعت شما و ارائه به مصاحبه با آنها در مورد جدیدترین محصول خود را. از آنها بخواهید مقدار زیادی از سوالات است که شما می دانید که مخاطبان خود را می خواهید به دانستن پاسخ به. به گفته مایکل Stelzner بنیانگذار Social Media Examiner, این یک راه عالی برای نه تنها برای ساخت یک جامد ارتباط با کارشناس اما نیز ارائه محتوا از ارزش فوق العاده ای به مخاطبان خود را.

نکته # 7: برانگیز بود

Dean شکار می نویسد: “… در اینجا's یک استراتژی من ایجاد شده به اطمینان حاصل شود که مطالب خود را متوجه …. در واقع مردم را دو تا را زمانی که آنها مطالب خود را عنوان و نمی خواهد بود قادر به مقاومت در برابر آن را می خوانید . من اسمش را 'شیب منفی.' آن's بسیار ساده است به انجام کار اطلاعاتی و یا چگونه به محتوا. ”

به عنوان مثال او به عنوان یک پست وبلاگ او اخیرا نوشت: “چگونه به کار واقعا سخت و بدون پول است.” منفی چرخش بر روی عنوان ایجاد شوک ارزش و کمک به آن به عنوان یک موفقیت بزرگ است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *