Site Overlay

7 رسانه های اجتماعی, بازاریابی, راهنمایی برای Franchisees

[ad_1]

سیستم عامل رسانه های اجتماعی را تبدیل به یکی از بهترین راه ها برای کسب و کار برای رسیدن به مصرف کنندگان است. وجود دارد 2.3 میلیارد کاربران رسانه های اجتماعی در سراسر جهان است. به طور متوسط هر فرد بیش از شش حساب های اجتماعی بسیاری از آنها بررسی پروفایل خود را یک بار در روز.

با بسیاری از مردم تبدیل به شبکه های اجتماعی برای ارتباط با مورد علاقه خود را کسب و کار و نام تجاری مهم است که برای franchisees خود را به ایجاد صدا در فضا. در زیر برخی از راهنمایی برای franchisees به دنبال ایجاد یک چلپ چلوپ در رسانه های اجتماعی.

1. سازگار باشد و پیدا کردن صدای خود را

تنظیم یک برنامه برای به روز رسانی و پست های آن است که آیا یک زمان خاص از روز و یا روزهای خاصی از هفته. از آنجا صدای خود را پیدا کنید. با توجه به حق رای دادن ممکن است این حرفه ای تر گذاشته و یا مخلوطی از هر دو.

2. محلی

شما یک کسب و کار محلی صاحب بنابراین مهم است که به گردش اخبار محلی به پیروان خود را. این که آیا آن مباهات در مورد پیروزی تیم لیگ کوچک بحث در مورد وقایع سرگرم کننده و یا حتی افتخار جدید کسب و کار خود و پیروان خود را درک تعامل جامعه. فقط به یاد داشته باشید به دور ماندن از هر چیزی بالقوه بحث برانگیز از جمله سیاست است.

3. اقامت در نام تجاری

اگر شما می خواهید را به ایستادگی کردن به یاد داشته باشید برای استفاده از نام تجاری خود را در قدرت است. ترین فرانچایز شناخته شده هستند بنابراین تمرکز بر روی آنچه که این شرکت مخفف آن امضا محصولات و تصاویر است که به ترویج نام تجاری. شما می خواهید به اعتصاب تعادل بین بودن یک نام تجاری شناخته شده و محلی و رهبر جامعه.

4. جلوگیری از Overexposure

گاهی اوقات بیش از حد از یک چیز خوب می تواند یک چیز بد طوری نگه دارید که در ذهن در هنگام ارسال در حساب اجتماعی خود را. در حالی که سیستم عامل های مانند توییتر به سرعت حرکت می کند دیگران مانند Facebook و Instagram می توانید تاخیر. هنگامی که شما ارسال بیش از حد آن می تواند بیش از حد کسی را خوراک و گاهی اوقات باعث می شود مردم برای جلوگیری زیر است.

5. استفاده از ابزار مناسب

وجود دارد بسیاری از ابزار در دسترس است که می تواند کمک به شما در افزایش پست های اجتماعی خود را. طراحی وب سایت های مانند تغییرهای یا یک زمانبند مانند HootSuite می تواند کمک به شما در ایجاد بیشتر درگیر پست ها و برنامه آنها را در پیشبرد. نگاهی به برخی از زمان به تحقیق که سیستم عامل برای شما مناسب است و شروع به استفاده از آنها به نفع خود.

6. نظارت بر نتایج خود را

این مهم است که به طور مداوم و پست اغلب, اما شما همچنین باید نظارت بر نتایج خود را برای تعیین بهترین زمان برای ارسال اگر پیروان درگیر با انواع خاصی از پست ها و اگر تلاش های خود را به افزایش فروش. با نظارت بر تلاش های خود را, شما می توانید تعیین اگر شما استراتژی فعلی در حال کار است و یا اگر شما نیاز به سعی کنید چیزی جدید.

7. در نظر با استفاده از تبلیغات پرداخت می شود

متاسفانه مقدار زیادی از پیروان خواهد شد که پیام خود را تبدیل به بیشتر و بیشتر محدود در شبکه های اجتماعی سیستم عامل است. ایجاد یک بودجه و آزمون با استفاده از تبلیغات پرداخت می شود, همچنین شناخته شده به عنوان پست حمایت برای گسترش رسیدن به خود را. علاوه بر این با استفاده از پرداخت های رسانه های اجتماعی تبلیغات می تواند کمک به شما در پیدا کردن مشتریان جدید است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *