Site Overlay

7 راه برای استفاده از ویدئوها برای تعامل بیشتر در Instagram

[ad_1]

در دنیای دیجیتال رسانه های اجتماعی تبدیل شده است بسیار مهم است بخشی از یک استراتژی بازاریابی موفق. سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند Facebook, Instagram, Twitter و غیره. ارائه فرصت های زیادی برای برندها به نمایش گذاشتن محصولات خود را. این سیستم عامل به رایگان استفاده کنید و شما می توانید به طور مستقیم ارتباط برقرار کردن با مخاطبان بیشتری در یک بار. شما لازم نیست به سرمایه گذاری زیادی از پول در ایجاد یک استراتژی بازاریابی است که شامل فیلم های رسانه های اجتماعی. مهم نیست که آیا شما کوچک و یا یک کسب و کار بزرگ آن زمان که شما را در بازاریابی رسانه های اجتماعی به طور جدی.

بر اساس آمار های به اشتراک گذاشته شده توسط Lyfe, بازاریابی, 93 درصد از فیلم در توییتر دسترسی از گوشی های تلفن همراه. نمایش مارک محتوای ویدئویی در یوتیوب دو برابر شده است در سه سال گذشته است. علاوه بر این, Facebook live ویدئوها دریافت 10 برابر بیشتر از نظرات که به طور منظم تصویری. تمام این آمار نشان می دهد که محتوای ویدئو در تقاضا در شبکه های رسانه های اجتماعی. دلیل این است که وای اتصال بیشتر به فیلم در رسانه های اجتماعی. وب سایت بازاریابی ویدئو شورای یافت که بیش از 60 درصد از برندها هستند که با استفاده از رسانه های اجتماعی ویدئوها به طور فعال برای تبلیغات. بنابراین آن را بسیار محتمل است که رقبای خود را نیز اعمال نفوذ قدرت رسانه های اجتماعی تصویری به گسترش پایه مشتری خود را.

Instagram بسیار قدرتمند رسانه های اجتماعی پلت فرم است که اجازه می دهد تا شما برای به اشتراک گذاشتن تصاویر و ویدئوها آنلاین. Techcrunch شده است مطالعه Instagram روند پس از راه اندازی آن. طبق مطالعه خود Instagram عبور از آستانه از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه در سال 2018 است. علاوه بر این, Instagram در حال حاضر در حال رشد در نرخ 5 درصد در سه ماهه بالاترین در میان سیستم عامل رسانه های اجتماعی. پس Instagram باید انتخاب اول خود را در نمایشگاه خود را با نام تجاری محصول و خدمات. در این مقاله, ما شما را از طریق برخی از راه هایی برای استفاده از Instagram ویدئوها برای تعامل بیشتر مخاطبان است.

کوتاه تبلیغات

ایجاد کوتاه و ارزشمند ویدئوها است که نشان دهنده نام تجاری خود را. شما می توانید نمایش گذاشتن محصول خود را در راه هنری از طریق این ویدئوها. تجاری می تواند الهام بخش, الهام بخش, خنده دار, یا عاطفی. Instagram در حال حاضر اجازه می دهد تا شما برای به اشتراک گذاشتن یک دوم 60 تصویری در جدول زمانی خود را. با چنین فیلم کوتاه, از آن آسان است برای گرفتن توجه مخاطبان. همچنین فیلم کوتاه بهترین هستند برای ترد و به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد محصولات خود را. شما می توانید به اشتراک گذاری تجاری در Instagram, داستان IGTV یا در Instagram جدول زمانی.

جزئیات محصول

نمایش محصول خود را مشخصات و یا یک محصول در عمل’ تصویری برای نشان دادن توانایی خود را. تنها به تمرکز بر روی ویژگی های مهم برای حفظ بینندگان مشغول اند. نگه داشتن تصویری آموزنده تر و کمتر توصیفی. توجه به جزئیات کلیدی برای ایجاد یک بازی سرد و انجمن تصویری. شما می توانید با قرار دادن ویدئو محصول خود را با نام تجاری Instagram صفحه جدول زمانی برای مخاطبان برای دیدن در هر زمان. ایجاد چنین خودجوش ویدئوها جذب مقدار زیادی از توجه.

آیا خودتان آن را, ویدئوها

یک راه موثر برای استفاده از Instagram ویدئوها است که برای ایجاد محتوای آموزشی. “آیا آن را به خودتان” و یا “چگونه به” ویدئوها به اشتراک گذاشتن محصولات خود را کار می کند. این کمک می کند تا کاربران به درک این محصول استفاده است. شما همچنین می توانید ایجاد عیب یابی ویدئوها مربوط به هر مشکل که مشتری شما ممکن است روبرو هستند. به نقطه ویدئوها دوست هستند توسط مخاطبان آنها به عنوان اطلاعات مربوطه را در یک زمان کوتاه است. با به اشتراک گذاشتن چنین ویدئوها از زمان به زمان شما می توانید ایجاد رابطه با مشتریان موجود خود.

پشت صحنه فیلم

مشتریان را تبدیل به ضربه زننده در انتخاب یک محصول از این رو مهم است که به ایجاد ارتباط با آنها. شما می توانید در پشت صحنه فیلم ها که آنها را از طریق چیزهای بی اهمیت مربوط به محصول خود را. شما حتی می توانید انجام سریع جلسات آموزشی در مورد نکات و ترفندهای مربوط به محصول خود را استفاده است. سریع به جلو تصویری که شریل کول به اشتراک گذاشته شده در مورد کار خود را به برخی از ایده. شما فقط باید خلاق و هوشمند در گرفتن لحظه مناسب برای خود را Instagram تصویری.

Instagram داستان تصویری

Instagram راه اندازی Insta داستان در اوت 2016. از طریق داستان های شما می توانید به اشتراک گذاری تصاویر و یا فیلم ها را با پیروان خود را به صورت 24 ساعته مدت. این کوتاه ایجاد یک حس فوریت و مردم تمایل به مشاهده داستان به عنوان آنها یکی فعال است. شما می توانید با استفاده از داستان برای ترویج کسب و کار به شرح زیر است:

  1. های کوتاه-زمان معاملات یک راه خوب برای جذب مردم به محصولات و خدمات خود را. شما می توانید راه اندازی این پیشنهاد را به طوری که آن را تنها می تواند بازخرید در طول داستان عمر. هنگامی که مردم به دانستن در مورد معاملات از جمله آنها خواهد آمد ،

  2. اجازه دهید یک تاثیر گذار خود را Instagram رسیدگی به اشتراک گذاری دزدکی حرکت کردن زیرچشمی نگاه کردن محصولات و تخفیف ارائه می دهد. یک چهره آشنا است که مطمئن شوید که برای جذب مخاطبان بیشتر.

زندگی در Instagram

بهترین ویژگی در Instagram است که شما می توانید جریان های ویدئویی زنده در آن است. هنگامی که شما به صورت زنده از Instagram شما در خط مقدم خود را پیرو خوراک. از این رو شانس زیادی وجود دارد که از پیروان خود را درگیر شدن با جریان زندگی خود را. آنها را وادار به جریان خود را حتی اگر آنها نمی جسمی بخشی از این رویداد. پیش نمایش محصول, محصول, منتشر, Q&A, جلسات, آموزشی, جریان, و غیره. هستند برخی از راه های که در آن شما می توانید تعامل با مخاطبان خود را آنلاین. اگر رویداد از پیش برنامه ریزی شده و سپس شما می توانید ترویج آن از طریق ایمیل و دیگر سیستم عامل رسانه های اجتماعی.

را در سازندگان

به لمس شخصی به داستان های خود را با معرفی کارکنان خود را که ایجاد کرده اند که محصولات و خدمات خود را. شما می توانید اعضای تیم برای به اشتراک گذاشتن سفر خود را در توسعه محصول است. همچنین شما می توانید اجازه دهید کارکنان خود رسیدگی خود را با نام تجاری Instagram حساب برای یک روز. آنها سپس می توانید به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد کار و زندگی و کار سخت است که می رود به ساخت محصول. کارکنان حتی می توانید با انجام یک پرسش و یک جلسه برای مخاطبان به آنها آموزش در مورد محصول. چنین تصویری جلسات عاطفی و احساسی ایجاد ارتباط با مخاطبان و بیشتر به چشم انداز خود را Instagram account.

نتيجه گيری

اگر شما ترکیب قدرت Instagram به کمپین بازاریابی دیجیتال خود را و سپس شما از دست رفته چیزی بزرگ است. Instagram بالقوه اگر بهره برداری به درستی می توانید محصولات خود را به ارتفاعات جدید. وجود دارد هیچ راه مناسب برای استفاده از Instagram تصویری تکنیک های ذکر شده در بالا کمک خواهد کرد که شما شروع به انجام این کار است. شما حتی می توانید استخدام های رسانه های اجتماعی سازمان مدیریت است که کمک خواهد کرد که شما ترویج محصولات خود را با ایجاد برخی از شگفت انگیز محتوای ویدئو.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *