Site Overlay

7 توسعه کسب و کار, بازاریابی, راهنمایی برای رسانه های اجتماعی

[ad_1]

شما را شنیده ام که بسیاری از کارشناسان بازاریابی گفتن همه به استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از تبلیغاتی و بازاریابی است. اینترنت همراه با اطلاعات در مورد استفاده از Facebook و توییتر و دیگر سایت های اجتماعی. مقالات متعددی نوشته شده است که چگونه با استفاده از رسانه های اجتماعی می تواند کمک به ارتقاء تصویر نام تجاری خود را و چگونه آن را می تواند تولید ترافیک وب سایت برای کسب و کار اصلی خود سایت.

نگه داشتن در ذهن است که شبکه های اجتماعی یک ابزار بازاریابی و آن است که تنها مؤثر هنگامی که به درستی استفاده می شود برای ترویج کسب و کار شما.

سوال کلیدی برای یک کسب و کار “چگونه است که رسانه های اجتماعی مهار برای تولید درآمد واقعی و مشتریان؟” در امروز's دیجیتالی متصل جامعه مشتریان خود را بدون در نظر گرفتن سن و یا وضعیت اقتصادی فعال خواهد بود در شبکه های اجتماعی.

در اینجا برخی از آخرین آمار استفاده از رسانه های اجتماعی استفاده خواهد کرد که ایجاد یک کسب و کار را توجه کنید:

  • 68 درصد از کسب و کارهای کوچک را افزایش می دهد شبکه های اجتماعی خود را تلاش های بازاریابی در سال آینده
  • 56 درصد از کاربران توییتر می گویند که آنها با استفاده از میکرو وبلاگ نویسی سایت برای کسب و کار و یا کار مرتبط با اهداف
  • بیش از 40 درصد از مردم تبدیل شده اند 'دوستان' یا 'مثل' نام تجاری / شرکت در Facebook یا MySpace
  • 20 درصد از توییت ها در مورد کسب و کار محصولات
  • 46 درصد از Facebook کاربران می گویند که آنها می خواهم به بحث در مورد و یا توصیه یک محصول در Facebook
  • 44 درصد از کاربران توییتر که توصیه می شود یک محصول
  • رسانه های اجتماعی نقش عمده ای در خرید تعطیلات – 28 درصد از خریداران می گویند رسانه های اجتماعی خود را تحت تاثیر قرار خرید

در Facebook سایت به تنهایی:

  • بیش از 400 میلیون کاربر فعال
  • 50 درصد از کاربران فعال ورود به Facebook در هر روز داده می شود
  • کاربر به طور متوسط دارای 130 دوستان
  • مردم صرف بیش از 500 میلیارد دقیقه در ماه در Facebook
  • وجود دارد بیش از 160 میلیون صفحه گروه ها و حوادث است که ارتباط برقرار کردن با مردم
  • کاربر به طور متوسط است متصل به 60 صفحه گروه ها و رویدادها
  • کاربر به طور متوسط ایجاد 70 قطعه از محتوا در هر ماه
  • مردان و زنان تقریبا به همان اندازه استفاده از سایت های اجتماعی (47% در مقابل 53 درصد)
  • 61 درصد از Facebook کاربران میانسال و یا مسن با میانگین سنی بودن 37
  • 18-و 24-ساله don't تسلط خاص هر سایت های شبکه های اجتماعی; آنها گسترش بیش از همه
  • بیش از 25 میلیارد دلار قطعه از محتوا (وب سایت, لینک, اخبار, وبلاگ, مطالب, یادداشت های, آلبوم عکس, و غیره.) مشترک در هر ماه

مشارکت کسب و کار خود را در شبکه های اجتماعی باید بدیهی است بسیاری از کسب و کار خواهد شد در به راه اندازی سایت های رسانه های اجتماعی و از هیچ تلاشی برای مشارکت و تعامل در گروه هایی که خود را به مشتریان بالقوه استفاده کنید.

برای موفقیت در استفاده از شبکه های اجتماعی کسب و کار شما باید پیدا کردن که در آن مشتریان بالقوه خود را به صرف زمان در این سایت به طوری که شما می توانید تعامل با آنها را به جایی که آنها ترجیح می دهند و که در آن شما ترجیح می دهند و یا راحت هستند. مشارکت و تعامل با شبکه های اجتماعی خود را به شکل یک پلت فرم است که از آن برای ایجاد روابط با جوامع مورد علاقه. این به نوبه خود به ارائه یک مشتری جدید کسب کانال با استفاده از به اشتراک گذاری و مانند قابلیت های شبکه های اجتماعی جهان است. این “های” معادل کلمه از دهان بازاریابی سنتی.

در اینجا 7 توسعه کسب و کار, بازاریابی, راهنمایی برای استفاده از رسانه های اجتماعی:

1. رفتن به جایی که مشتریان خود هستند و نه به جایی که شما هستند راحت

برای پیدا کردن مشتریان خود را در شبکه های اجتماعی زیر را در نظر بگیرید:

  • انجام یک نظرسنجی در میان مشتریان خود و یا مشتریان بالقوه است.
  • تجزیه و تحلیل و نظارت بر ترافیک در سایت های اجتماعی به کشف چگونه و از کجا مشتریان به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد کسب و کار شما و رقبای خود را.
  • نقد و بررسی تحقیقات بازاریابی و یا اطلاعات آماری در مورد استفاده و جمعیت های مختلف سایت های رسانه های اجتماعی.

2. تعامل و ارتباط برقرار کردن

اجتماعی-رسانه ها تعامل گفتگو و مشارکت خود را در شبکه های اجتماعی, گروه ها و جوامع است که هسته ای به ایجاد روابط. ارزش خود را به عنوان یکی از شرکت کنندگان در نظر گرفته است با ارزش است که شما ارائه به جامعه به عنوان یک کل. شما می توانید رسیدن به این هدف آزادانه های مرتبط, مطالب جالب و اطلاعات مفید

3. تحقیقات رقبای خود را' فعالیت

شما نیاز به جمع آوری اطلاعات رقابتی است که می تواند کمک به تلاش های خود را. انجام یک تجزیه و تحلیل رقابتی خود را بالا پنج رقبای' استفاده از رسانه های اجتماعی به صورت زیر است:

  • سایت های شبکه های اجتماعی است که آنها به طور فعال شرکت
  • نوع محتوا انتشار آنها
  • تعداد و نوع پیروان طرفداران و views
  • محصولات برنامه ها یا رویدادهای ترویج

4. انتشار ارائه می دهد و برنامه های منحصر به فرد هستند که خود را به کانال های شبکه های اجتماعی

شما باید اهمیت دادن به رسانه های اجتماعی خود را با منحصر به فرد ارائه می دهد برای این کانال های تبلیغاتی. این را جلب مشتریان بالقوه برای به اشتراک گذاشتن با شبکه های خود را ارائه می دهند که در دسترس نیست از دیگر کانال های بازاریابی.

به عنوان مثال ارائه ارائه یک پیشنهاد منحصر به فرد برای خود را از کانال رسانه های اجتماعی مانند کوپن تخفیف و یا کوپن.

5. رسانه های اجتماعی نیاز به مشارکت صحت و شفافیت

واژه “اصالت” و “شفافیت” کمی بیش از حد امروز این اساس به موفقیت با شبکه های اجتماعی. یک انسان واقعی در تعاملات خود را. این بنیاد برای ایجاد اعتماد و ارتباط با مردم واقعی در گروه های رسانه های اجتماعی و شبکه های.

6. به دنبال ارزش فرصت های فروش از طریق شبکه های اجتماعی

این فرصت را به اهرم رسانه های اجتماعی در فروش محصولات و / یا خدمات ارائه شده توسط اقلام مربوطه است که از ارزش به پیروان خود را. آن را آسان برای آنها را به خرید از این کانال های رسانه های اجتماعی.

7. همیشه آزمون و تصحیح بر اساس نتایج تولید شده

رسانه های اجتماعی برنامه به عنوان یک کانال بازاریابی هستند معاف از آزمایش و پالایش پیام های خود را ارائه می دهد. شما باید تلاش برای, تست, جمع آوری نتایج و تجزیه و تحلیل چگونه می توان آن را بهبود قبل از راه اندازی این برنامه به تمام کانال.

اعمال این 7 نکات بازاریابی برای استفاده از رسانه های اجتماعی به شما می دهد که پایه و اساس موفقیت ایجاد و رشد کسب و کار شما با استفاده از این کانال های ارتباطی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *