Site Overlay

6 راه برای ارزیابی اگر خود را در بازاریابی رسانه های اجتماعی است به ساختن پول آنلاین

[ad_1]

بازاریابی رسانه های اجتماعی است در همه جا. از ستاره های موسیقی پاپ به واقعیت تلویزیون ستاره از نام های تجاری بزرگ به کسب و کارهای کوچک از بازاریابان اینترنتی به MLM شما نمی تواند جدی گرفته شود مگر اینکه شما در یک شبکه اجتماعی حضور دارند. به نظر می رسد بیشتر طرفداران و پیروان شما جمع آوری بیشتر محبوب شما ظاهرا هستند.

این است که هر کسی پول ؟

آن است که به دور از روشن شدن اینکه آیا ارزش واقعی از شبکه های اجتماعی از نظر بازگشت سرمایه گذاری. چگونه این رسانه های آنلاین دیوانگی سود کسب و کار خود و یا آن را فقط رایت یک سوراخ در زمان خود آزادی برون سپاری و یا تبلیغات بودجه ؟

تحقیقات از eMarketer* نشان می دهد که تقریبا نیمی از مارک های در حال ديپلمات که بازاریابی اجتماعی را ارائه می دهد ارزش واقعی به عنوان یک تبلیغات سرمایه گذاری می شود آن را در زمان و یا پول و نشان داده است عدم روشن اندازه گیری تاثیر و بازدهی سرمایه از بازاریابی رسانه های اجتماعی هستند به همین دلیل بیشترین تلاش های اجتماعی پایین باقی می ماند.

آنچه قابل توجه است این نتیجه رسیدند که “در حالی که تعداد نسبتا کمی از بازاریابان گزارش اجتماعی بود بی معنی و overhyped و یا بیش از حد پیچیده برای مقابله با بسیاری از آنها هنوز هم افزایش درآمد و یا در غیر این صورت بهره مندی از تلاش های اجتماعی.”

در واقع نیم است که به نوعی از بازاریابی رسانه های اجتماعی کمپین رفتن تنها حدود یک سوم آن را احساس شد ساخت آنها پول!

چه می تواند شما را اندازه گیری است ؟

در تلاش برای شکستن پیچیدگی سیسکو را توسعه داده اند که رسانه های اجتماعی اندازه گیری چارچوب به عنوان یک راهنمای و منابع خود را به تیم های داخلی برای کمک به تعیین اینکه چه چیزی و چگونه اندازه گیری برای خود را رسانه های اجتماعی برنامه ها و طرح های.

اندازه گیری “جریان” گروه ترین اهداف مشترک و روابط آنها را به پتانسیل شاخص های کلیدی عملکرد و معیارهای برای پیگیری آنها. سخت ROI نوع کمی تاثیر اقدامات قطعا دشوار برای بازاریابی رسانه های اجتماعی. محیط کاملا متفاوت به ساده علت و معلول بسیاری از پرداخت برای هر کلیک تبلیغات استراتژی.

با رسانه های اجتماعی, بازاریابی شما باید برای پیگیری آنچه اتفاق می افتد در سطح وسیع تری حس و قیاس نتیجه ارزیابی برخی از نرمتر از مزایای می تواند تاثیر مالی بیشتر پایین خط.

6 راه برای ارزیابی ROI

در اینجا شش راه شما می توانید شروع به ارزیابی اینکه آیا رسانه های اجتماعی بازاریابی است که کار و کسب و کار شما است که در واقع ساختن پول آنلاین:

1. باید یک استراتژی روشن برای بازاریابی رسانه های اجتماعی خود. تصمیم می گیرید اگر آن را برای آگاهی نام تجاری و شهرت ساختمان, شبکه, نسل سرب. تنظیم اهداف برای تعداد پیروان و طرفداران تعدادی از آگهی ها و ارزیابی در برابر روزانه, هفتگی, ماهانه, فعالیت های در طول زمان است.

2. اضافه کردن کد پیگیری به هر جنبه ای از بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را به طوری که شما می توانید ویژگی نسل سرب به بخش های مختلف از استراتژی خود را به طور خاص و به دنبال آنها از طریق فروش خود را قیف.

3. تجزیه و تحلیل هزینه های خود را هر رهبری هزینه هر تبدیل هزینه در برابر درآمد ، برای دنبال هر جنبه ای از خود را در رسانه های اجتماعی کمپین های بازاریابی مانند توییت Facebook پست ها و یا شبکه های اجتماعی, PPC, ویدئوها, و غیره. حق را به خاص کپی آگهی برای هر ارسال و یا صفحه.

4. خود را تجزیه و تحلیل جمعیتبا استفاده از خود را پیگیری Facebook, گزارش های مختلف و یا پروفایل های توییتر و یا با تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل. دوباره مسیر را از طریق فروش کل خود را قیف از برداشت به کلیک به منجر به جلویی فروش به پایان دادن به عقب کمیسیون برای دیدن اگر وجود دارد الگوهای مردم (جنسيت و محل منافع و غیره) که تبدیل کمترین و در نتیجه بسیاری هدفمند, ‘داغ’ چشم انداز به تمرکز بر روی رفتن به جلو.

5. ترکیب بازخورد فعالیت های بازاریابی خود را مانند پرسشنامه (به عنوان مثال بررسی میمون) بر اساس باز, گروه تمرکز نوع سوالات است که به طور خاص بپرسید که چگونه مردم شما یافت آنچه آنها می خواهم/نمی خواهم در مورد آنچه شما انجام/ارائه.

6. شما باید دنبال در راه مردم خود را وارد کنید, رسانه های اجتماعی, بازاریابی شبکه ها و ساخت های بازاریابی خود را از وجود دارد. برای مثال شما می توانید با استفاده از ابزار الکسا به ببینید که در آن مردم از هنگامی که بازدید سایت خود و جایی که آنها به آینده!

این اصول بسیار معیارهای شما باید بررسی. در آن بهترین, بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند یک راه موثر برای جذب چشم انداز بسیار هدفمند به خود قیف فروش.

این مسیر برای تامین امنیت واقعی بازگشت هزینه از نظر زمان و تبلیغات پرداخت به مراتب بیشتر به اعتماد سازی نسبت به روش فروش. شبکه های اجتماعی هستند و نه جایی برای آشکار فروش رزین در واقع کسب و کار و افراد خود را نشان می دهد جهل و عدم حرفه ای با این رویکرد است.

بلکه بازاریابی رسانه های اجتماعی همه چیز را با توسعه روابط معتبر و به خوبی ارزش و خدمات به دیگران یک استراتژی است که پرورش اجتماعی اثبات دراز مدت مشتریان و وفاداری.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *