Site Overlay

6 راه آسان برای بهبود اعتبار وب سایت شما

[ad_1]

وب سایت اعتبار یک عامل کلیدی است که هیچ صاحب کسب و کار کوچک در واقع می تواند استطاعت به چشم پوشی به عنوان تاثیر آن بر فروش و تعامل مشتری.

بدون اعتماد و معتبر سایت توانایی خود را به:

  • حداکثر رساندن فروش خود را.

  • به طور موثر ارتباط برقرار کردن با مشتریان خود را.

  • ارتباط ارزش خود را به مشتریان آینده نگر

دشوار می شود و محدود است.

فکر می کنم در مورد خود شما تجربه خرید آنلاین. چه هستند برخی از دلایل کلیدی شما را رها سبد خرید آنلاین?

  • وب سایت دروازه پرداخت نشده بود امن است.

  • هزینه و یا هزینه های حمل و نقل که در آن اعلام نشده تا نزدیکی پایان معامله شدند و بیش از حد گران است.

  • هیچ آدرس فیزیکی است که شما به راحتی می توانید پیدا کردن در وب سایت.

  • خدمات به مشتریان شماره تلفن و آدرس ایمیل که در آن دشوار است برای پیدا کردن.

  • وب سایت “را برمی گرداند سیاست” بود غیر موجود و یا دشوار است برای پیدا کردن.

  • در بالا فقط چند دلیل که چرا بازدید کنندگان وب سایت ممکن است رها کردن سبد خرید. اگر یک مشتری آینده نگر فکر نمی کند که آنها در حال برخورد با یک حرفه ای و قابل اعتماد ارائه دهنده خدمات شانس هستند آنها نمی تکمیل معامله.

در اینجا برخی از آسان به پیاده سازی تغییرات است که می تواند کمک به بهبود اعتبار وب سایت خود را.

چگونه خود را برای افزایش اعتبار وب سایت

1. آسان برای دسترسی به خدمات به مشتریان

مطمئن شوید که آن را آسان برای مردم را به ارتباط با شما از طریق وب سایت خود را. به یاد داشته باشید مشتریان می خواهم به گزینه های پشتیبانی مشتری. به عنوان مثال:

  • تلفن پشتیبانی

  • ایمیل پشتیبانی

  • وب چت

ساخت آن آسان برای مشتریان به تماس با شما به معنی آنها می تواند به سرعت یک سوال در مورد محصول یا خدمات شما. این باعث می شود آن را بیشتر احتمال دارد که آنها را خرید و آن را به عنوان کمک می کند تا آنها را به احساس امن تر دانستن آنها می توانید به راحتی اگر آنها مشکل است.

2. شامل جزئیات تماس خود را

قرار دادن اطلاعات تماس خود را بر روی وب سایت خود را. برای تلفن های موبایل ساده, راست? شما خواهد شد شگفت زده چگونه بسیاری از وب سایت نیست! حداقل شما باید تلفن خود را ایمیل و آدرس فیزیکی حتی اگر آن است که یک PO Box. اغلب هنگامی که ما می توانید پیدا کردن اطلاعات تماس در وب سایت ما بلافاصله تعجب که آیا آنها در حال پنهان کردن چیزی و یا چرا آنها خودداری این اطلاعات است.

لینک به رسانه های اجتماعی مانند Facebook و LinkedIn YouTube یا Instagram نیز مفید در ساختمان اعتبار به عنوان آنها نشان می دهد که کسب و کار است و تجارت و ترویج خود را بر روی چندین سیستم عامل.

3. بررسی و توصیفات مشتری

گوگل, بررسی, Facebook, بررسی و مشتریان همه کمک به ایجاد و افزایش سطح ضد اجتماعی. این کمک می کند تا ایجاد اعتبار برای نام تجاری شما و وب سایت خود را. اگر شما اضافه کردن این آیکون های اجتماعی به وب سایت خود را من به شما پیشنهاد می دهیم.

4. آرم و امنیت مدالها

آیا شما معتبر ارائه دهنده خدمات? آیا شما یک حسابدار مدرک تحصیلی و یا شاید دیگر به خوبی شناخته شده صلاحیت? اگر بنابراین مطمئن شوید که شما اضافه کردن این آرم برای وب سایت خود را. از جمله آرم شناخته شده موسسه یا صنعت بدن می تواند کمک به افزایش اعتبار وب سایت خود را.

اگر شما یک محصول مبتنی بر کسب و کار و فروش آنلاین, امنیت مدالها می تواند بسیار مفید بیش از حد. اگر مشتریان بدانند که معاملات آنلاین در حال رفتن به امن آنها به احتمال زیاد به ارائه جزئیات کارت اعتباری خود را.

5. مقالات و مطبوعات

آیا دست کم گرفتن قدرت از رسانه های چاپی. مقالات و سرمقاله و یا اشاره در مطبوعات یکی دیگر از راه بسیار خوبی برای ایجاد نام تجاری شما و ایجاد آنلاین اعتبار. اضافه کردن این مقالات و یا اضافه کردن یک لینک به آنها را بر روی وب سایت خود را. اگر وجود دارد برخی از تصاویر بزرگ استفاده می شود در این مقاله به اشتراک گذاری این در وب سایت شما بیش از حد است که کمک می کند تا دوباره به ساخت این مشخصات کسب و کار شما.

6. صفحه درباره ما

آموزنده “درباره ما” صفحه لیست اعتبار و تجربه نیز یک راه عالی برای افزایش اعتبار. پس از “صفحه اصلی” این صفحه “درباره ما” در وب سایت یکی از پر بازدید ترین صفحات. بنابراین اگر شما می تواند با انجام یک به روز رسانی برای آن بروید.

اکشن – بیشترین آسان به پیاده سازی

بیشتر از همه بسیاری از این پیشنهادات فوق بسیار آسان به پیاده سازی تا یک لحظه به وب سایت خود را بررسی و ارزیابی اگر وجود دارد هر فرصت را به آن را بهبود بخشد.

به یاد داشته باشید با حق دانش و نگرش می تواند انجام دهد, شما می توانید تغییرات مورد نیاز برای کمک به رشد کسب و کار شما. اگر شما مطمئن نیستید که چه باید بکنید و یا نیاز به برخی از کمک در نظر بگیرید به دنبال کمک از یک متخصص بازاریابی مشاور.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *