Site Overlay

6 راه آسان برای افزایش تعامل در Instagram

[ad_1]

Instagram یک ابزار عالی برای مدارس غیر انتفاعی کلیساها و گروه های مدنی به استفاده از. از آن آسان است و مردم آن را دوست دارم چرا که آن را همه چیز در مورد تصاویری. آنها می گویند یک تصویر ارزش هزار کلمه است.

چرا شما باید در Instagram?

در اینجا برخی از آمار است که باید به شما هیجان زده است.

  • بیش از 600 فعال ماهانه کاربران است.

  • 40 میلیارد عکس به اشتراک گذاشته شده در سایت اجتماعی.

  • هر روز 4.2 میلیارد نفر مانند تصاویر و ویدئوها در Instagram.

  • 28 درصد از کاربران اینترنت بین سنین 18 و 29 بر روی پلت فرم هستند.

  • 8 درصد از برندها استفاده از Instagram و آن را انتظار می رود افزایش به بیش از 70 درصد در پایان این سال است.

برخی از دلایل برندها از جمله سازمان های غیر انتفاعی در حال مهاجرت به Instagram:

  • شما می توانید به عنوان بسیاری از 10 ویدئوها و یا تصاویر را در یک پست که بدان معنی است که اگر شما گرفتن توجه کسی را با تصویر اولیه آنها را چند لحظه به حرکت از طریق دیگر خود را ویدئوها و یا تصاویر.

  • شما می توانید حمایت خود را پست و یا ایجاد تبلیغات به مخاطبان هدف است که به شما کمک می کند رشد با حق مردم و تشویق کسانی که در مخاطبان خود را به درگیر شدن با شما.

واقعیت این است که Instagram یک ابزار عالی برای سازمان های غیر انتفاعی و دیگران به رشد خود را پایه. با گفتن داستان های بصری شما می توانید بالا بردن آگاهی برای نام تجاری شما و مردم مراقبت و درگیر در کار شما. و با استفاده خلاقانه از هشتگهای شما می تواند به رشد خود را پیرو پایگاه هر هفته.

اگر شما به دنبال به رشد خود را followers on Instagram, در اینجا برخی از راهنمایی های مفید شما باید در نظر:

  • بهترین زمان برای نامزدی در Instagram در روزهای دوشنبه و پنج شنبه ها.

  • شما می توانید استفاده کنید تا به 30 هشتگهای در Instagram. استفاده از هشتگهای مربوطه. برخی از هشتگهای شما می توانید با استفاده از include #دوستی,#, جمع آوری اعانه, #داوطلب #علل #غیر انتفاعی و یا

  • مطمئن شوید که فیلم های خود را سرگرم کننده هستند. و اگر شما نمی توانید آنها را سرگرم کننده و سپس مطمئن شوید که آنها با کیفیت بالا و قابل توجه است. از خودتان بپرسید که ارسال اگر ویدئوها و یا تصاویر شما را با شتاب. اگر آنها نمی, آنها در حال رفتن به تعامل با دیگران یا. به یاد داشته باشید که شما در حال تلاش برای گرفتن توجه مردم است و از آنجا که بسیاری از افراد جوان در سایت آنها به دنبال چیزهایی است که توجه خود را گرفتن.

  • برچسب افراد در پست های خود را. استفاده از @ذکر (نام کاربری) به برچسب خود را بهترین هواداران لیگ قهرمانان و دیگران در خارج از سازمان خود را برای کمک به شما در بالا بردن سطح آگاهی. هنگامی که شما به دیگران کمک می کند تا خود را در پست مربوط به اقامت طولانی تر است.

  • رسانه های اجتماعی همه چیز در مورد شبکه. مردم می خواهند به شما را ببینید. آن را یک نقطه را به پیروان خود یک “پشت صحنه” با نگاهی به کار شما انجام می دهند.

  • نسل وای و نسل Z بسیاری از کسانی که در Instagram فیلتر و استفاده از emojis. آن را یک نقطه برای استفاده از آنها در Instagram. فیلتر تصاویر خود را و اضافه کردن emojis به پست های خود را و فیلم ها. همانطور که مردم در حال پیمایش این کمک می کند تا توجه خود را گرفتن.

می خواهید به نگاهی به برخی از نمونه های بزرگ از سازمان های غیر انتفاعی با استفاده از Instagram موثر است ؟ نگاهی به این rotary international مقاله اینجا را کلیک کنید.

آمار ارائه شده توسط: https://www.omnicoreagency.com/Instagram-statistics/

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *