Site Overlay

6 دلیل Instagram مناسب برای کسب و کار خود و

[ad_1]

Instagram یک برنامه تلفن همراه است که اجازه می دهد تا کاربران را به فورا در را و/یا آپلود عکس و به سرعت آنها را ویرایش کنید با استفاده از یک مجموعه منحصر به فرد از فیلتر و یک مارک tilt-shift از ویژگی های (3-D اثر) است که مجموعه آنها را جدا از بقیه. آن را گرفته در محبوبیت سریع تر از هر برنامه تلفن همراه است و به احتمال زیاد دلیل فرد ایستاده در خط در کنار شما در من است در نظر گرفتن یک عکس از شیرینی مورد بدون هیچ دلیل روشنی. Instagram اعتیاد آور است و آن را به کل یک ملت را از آی فون و آندروید کاربران متصل شده اند. و که در آن مکان می رود از کسب و کار شما باید به دنبال.

اگر شما صاحب شرکت و یا شخص مسئول نام تجاری و رسانه های اجتماعی شما باید ضروری به 6 دلیل Instagram مناسب برای کسب و کار شما:

1. Instagram لحظه است

هیچ انتظار در اطراف تا زمانی که شما به عقب بر گردیم به خانه یا دفتر خود را به استفاده کامل از Instagram برای ایجاد نام تجاری. با استفاده از آی فون خود را یا اندیشه شما ضربه محکم و ناگهانی عکس, ویرایش, ها, اضافه کردن نظر (به یاد داشته باشید به برچسب #کلمات کلیدی) و به اشتراک گذاری از خود را با نام تجاری مشخصات در عرض چند ثانیه.

2. تکراری به هیچ حساب مورد نیاز

بر خلاف Facebook و Google+ که در آن شما نیاز به راه اندازی طولانی پروفایل شخصی قبل از اینکه شما می توانید راه اندازی یک نام تجاری صفحه شما مجاز برای پرش به سمت راست به عنوان یک نام تجاری در Instagram بدون هیچ نتیجه. آن را نسبتا آسان راه اندازی روند.

3. هر کس درونی-عکاس

بسیاری از صاحبان کسب و کار در از دست دادن زمانی که آن را می آید به استفاده از شبکه های اجتماعی به رشد پایه مشتری خود را برای اکثر زیرا آنها راه را با کلمات یا می دانید که چگونه به سنگ تیز کردن آب میوه های خلاق خود را برای بازاریابی محتوا است. اما هر کس دوست دارد گرفتن عکس و اجازه دهید صادقانه تقریبا هر یک از ما احساس می کند مانند ما یک استعداد در پشت دوربین. در حالی که تاریکخانه نتایج اغلب ثابت کند در غیر این صورت سهولت و ادم ویرایش Instagram خواهد شد و در واقع به نوبه خود شما را به گیاه Ritts از محصول/خدمات خود را بازاریابی محتوا است.

4. آن را می سازد خود را با نام تجاری نگاه جالب

این است که چیز زیادی در مورد استفاده از Instagram به نمایش گذاشتن محصولات/خدمات. Instagram فیلتر را دفتر تامین کنندگان زباله, حذف خدمات و حتی بازاریابان اینترنتی نگاه سرد. استفاده از Instagram برای نشان دادن محصول/خدمات خود را و حتی خود فرهنگ سازمانی با گرفتن پرده اتاق لحظات. Instagram آلبوم دادن شخصیت به نام های تجاری در یک شیوه ای است که هیچ های شبکه شده است قادر به انجام تا کنون.

5. ایجاد یک صفحه محل برای کسب و کار شما

اماکن گوگل و جدید گوگل+ صفحات محلی برای کسب و کار ثابت کرده اهمیت داشتن یک مکان فیزیکی متصل به خود را با نام تجاری حضور آنلاین. Instagram ادغام با Foursquare محل پایگاه داده اجازه می دهد تا شما را به برچسب مکان محل عکس گرفته شده بود (یعنی محل خود از کسب و کار) که اجازه می دهد تا آن را برای اضافه کردن به صفحه محل در Instagram. اگر کاربران در حال دیدن عکس ها بر اساس محل و دیدن یک محصول از شما که به درخواست های آنها را در منطقه خود را, شما ممکن است یک مشتری جدید است. اگر یک مکان ذکر شده است شما می توانید کسب و کار خود را به Instagram/چهار ضلعی پایگاه داده.

6. آن را آسان تر برای به دست آوردن پیروان

زیرا شما نمی توانید ارسال لینک در Instagram عمومی احساس نمی مانند آنها در حال بمباران با دادن زمانی که زیر نام تجاری خود را حساب. اگر شما اغلب در پست تصاویر جالب است که ویژگی های محصول خود را در Instagram, مشتریان, بیشتر احتمال دارد به دنبال شما وجود دارد بیش از هر شبکه اجتماعی دیگر. از آن خواهد شد آسان تر برای شما برای ساخت به رسمیت شناختن نام تجاری با یک بزرگتر فن پایه. چون Instagram به راحتی لینک خود را در Facebook و توییتر حساب های آن کمک می کند تا کسانی که در شبکه های اجتماعی رشد می کنند را برای شما به عنوان به خوبی. همان قوانین بازاریابی شبکه های اجتماعی اعمال می شود, هر چند – ارتباط برقرار کردن با (نظر و “مانند”) و به دنبال مشتریان خود برای اولین بار. در Instagram آنها در واقع به دنبال بازگشت.

نتيجهگيری:

در حالی که آن را ارائه نمی شود ارتباط فرصت های است که بسیاری از بازاریابان اینترنت بیش از حد وسواس با Instagram ساده ترین و سرگرم کننده ترین برای استفاده و اجتماعی به اشتراک گذاری شبکه وجود دارد و می توان آن را یک ابزار فوق العاده ای در توسعه کسب و کار خود و نام تجاری شخصیت و در به دست آوردن به رسمیت شناختن نام تجاری خود را آنلاین و پایه مشتری.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *