Site Overlay

6 آسان اما موثر مراحل رشد خود را و پیروان توییتر

[ad_1]

آیا تا کنون تصور کرده اید که چرا بسیاری از شرکت ها و برندهای فعال در حساب توییتر و تلاش به رشد خود را پیروان توییتر?

توییتر بسیار قدرتمند ابزار کسب و کار هنگامی که به درستی استفاده می شود. توییتر مربوطه در حال حاضر از همیشه با توجه به تغییر از نام تجاری محور بازاریابی به مردم-محور بازاریابی است.

و قسمت خوب این است که توییتر نه تنها کمک به شما برای افزایش پیروان خود را تولید آگهی و سفت نام تجاری خود را در آن تضمین می کند که هر رهبری که شما ایجاد علاقه مند است در نام تجاری خود را. این راه شما رفتن نیست و هدف قرار دادن اشتباه مخاطبان است.

نه minding این فرصت کافی است که توییتر ارائه می دهد بسیاری از کاربران توییتر هنوز هم داشتن یک زمان سخت در مورد چگونه به بهترین استفاده از توییتر و افزایش رشد پیروان خود را.

اگر شما یکی از این افراد از دست دادن شب در حال رشد خود را پیروان توییتر بدون دیدن نتایج قابل ملاحظه خواندن این قطعه به پایان رسیده است.

و کشف چگونه به راحتی رشد پیروان توییتر خود را بدون صرف یک سکه بر روی تبلیغات است.

تمرکز بر ارزش افزوده

هیچ چیز وجود دارد که خاموش پیروان خود را به عنوان به طور مداوم سوق دادن آنها به خرید. آن را خوب است برای کسب درآمد توییتر خود را اداره کند اما این باید انجام شود با برخی از حس بلوغ. یکی از دلایل اصلی که شما در حال دنبال شدن است چرا که آنها علاقه مند هستند در توییت های خود را و امیدوارم که برای به دست آوردن ارزش خواندن آن.

و در صورتی که تمایل است نه اینکه احساس خشنودی آنچه در جهان آیا شما فکر می کنم آنها را نه به سازمان ملل متحد به دنبال شما ؟

برای حفظ و نگه داشتن در حال رشد خود را پیروان شما رو به تمرکز بیشتر بر روی اضافه کردن ارزش به پیروان و زمین خفیف.

اعمال قانون 80/20 که بیان می کند که 20 درصد از محتوای رسانه های اجتماعی باید در مورد خود را با نام تجاری (فرشهای خود را با نام تجاری) در حالی که 80 درصد باقی مانده باید اختصاص داده شده به افزودن ارزش به مخاطبان خود را.

یکی از شیرین ترین چیزی که در مورد اضافه کردن ارزش است که آن را به موقعیت شما به عنوان یک متخصص در تو رفتگی در دیوار خود را و برنده اعتماد و وفاداری.

خود را بهینه سازی زیستی

بهینه سازی توییتر زیستی افزایش شانس خود را برای جذب مخاطب حق می کند و تمام تلاش های رسانه های اجتماعی پرداخت.

برخی از افراد مایل به دانستن برخی از چیزهایی که در مورد شما قبل از کلیک کردن بر روی دکمه پیگیری; و اگر زیستی خود را بهینه نشده است, شانس هستند که شما را از دست خواهد داد که فرد به یک رقیب.

در اینجا قطعات خوب زیستی باید:

• تمیز مشخصات تصویر است که می تواند کسب و کار خود و آرم و یا یک عکس از خودتان به وضوح نشان دادن صورت خود را

• شخصیت شما: دادن پیروان خود را حس که شما هستند و آنچه شما انجام دهد چه شرکت شما را با کار و که در آن شما عمل کنند.

اطمینان بیوگرافی کامل و حرفه ای و نشانی از یک کار بزرگ به نمایندگی از شما و کسب و کار.

دنبال پیروان خود را

این یکی از تاکتیک های استفاده شده توسط برخی از افراد با نفوذ در توییتر. هنگامی که شما دریافت هشدار از طریق از کسی پس شما خود را بررسی کنید مشخصات و دنبال بازگشت. به این ترتیب فرد احساس ارزش و همیشه صفحه خود را ببینید.

اما اگر شما به دنبال بازگشت فرد ممکن است احتمالا فکر می کنم شما او را توبیخ/er حتی زمانی که شما هیچ نیت.

همیشه سعی کنید تا آنجا که شما می توانید به مقابله به مثل ژست زیر پیروان خود را.

صدای جیر جیر به طور مداوم و شامل تصاویری

به یاد داشته باشید شما تنها کسی نیست که در تو رفتگی در دیوار خود را و برخی از پیروان خود را نیز ممکن است پس افراد دیگر در تو رفتگی در دیوار خود را بیش از حد هر اشتباه کوچک می تواند شما را از دست دادن آنها را به رقبای خود.

ارسال مطالب ارزشمند همواره به مخاطبان خود این بینش که همیشه انتظار داریم مطالب خود را. پست شما می تواند در قالب نقل قول انگیزشی, مذاکرات, اطلاعات کارت گرافیک و یا هر گونه محتوای ارزشمند

همانطور که شما ممکن است در حال حاضر می دانیم, انسان, عشق, تصاویری و این یکی از دلایلی است که چرا Instagram توسط اپیلاسیون قوی تر روز به روز. این بدان معنی است که شما همیشه باید به ادویه تا خود را صدای جیر جیر با عکس.

استفاده از هشتگهای

هشتگهای به شما پیشنهاد خیابان از رسیدن به مخاطبان هدف بزرگتر اگر به درستی استفاده می شود. و ذهن شما رو به مراقب باشید با استفاده از هشتگهای برای جلوگیری از پست های خود را به دنبال spammy. از 140 کاراکتر در دسترس برای شما را به کار با استفاده از هشتگهای نکنید (2 تا 3 هشتگهای خوب است).

همیشه نگاه کردن به روند هشتگهای در تو رفتگی در دیوار خود را و شامل آنها را در خود را صدای جیر جیر. دنبال اثرگذارندهها در تو رفتگی در دیوار خود را و اضافه کردن خود را هشتگهای در توییت های خود را.

رانندگی ترافیک به صفحه توییتر خود

این است یکی دیگر از راه رشد خود را و پیروان توییتر. شما می توانید درایو ترافیک از Facebook حساب با اضافه کردن نام کاربری توییتر خود را در بخش “درباره”.

خارج Facebook, شما می توانید اضافه کنید شما همچنین می توانید درایو ترافیک خود را از حساب LinkedIn بازاریابی ایمیل و وب سایت.

در وب سایت خود و بازاریابی ایمیل, شما می توانید با استفاده از دکمه های رسانه های اجتماعی برای رسیدن به این هدف در حالی که در لینک خود را, شما می توانید اضافه کردن نام کاربری توییتر خود را به زیستی خود را.

توییتر یک ابزار بازاریابی قدرتمند است که ارزش اعمال نفوذ. بالاتر خود را و پیروان توییتر خود را بالاتر توییتر نرخ تبدیل و بالعکس.

احساس رایگان برای اضافه کردن سهم خود را از طریق بخش نظرات.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *