Site Overlay

5 ضروری بازاریابی فعالیت های هر سازمان بیمه کارگزار و عمده نیاز

[ad_1]

بازاریابی بیمه در حال تبدیل شدن به هنجار امروز به عنوان سازمان های کارگزاران و عمده فروشان به دنبال به دست آوردن یک مزیت رقابتی و بهبود اقتصاد مقیاس. این نادر است که یک آژانس مالک می گوید آنها نمی مراقبت در مورد وب سایت خود را و یا که آنها غافل از بازاریابی دیجیتال فرصت های مانند بیمه بازاریابی ایمیل و یا بیمه بازاریابی رسانه های اجتماعی. وقتی که می آید به تولید پنج وجود دارد ضروری فعالیت های بازاریابی است که باید مورد استفاده قرار گیرد به گسترش رسیدن و ساخت خطوط لوله.

بازاریابی محتوا – بازاریابی محتوا می تواند کارآمد و قدرتمند راه برای رشد مخاطبان و آژانس است. برای بازاریابی محتوا به کار عوامل و کارگزاران نیاز به سرمایه گذاری اولویت بندی و اجرا است. به منظور دستیابی به تاثیرگذار نتایج بازاریابی محتوا باید جدی گرفته شود و اجرا به طور مداوم.

بازاریابی رسانه های اجتماعی – پنجاه و پنج درصد از بیمه مصرف کنندگان می گویند که آنها را با استفاده از یک یا بیشتر بیمه از خدمات ارائه شده از طریق رسانه های اجتماعی. بررسی اینترنت و رسانه های اجتماعی بازی بخشی جدایی ناپذیر در اعتبار. مشتریان بالقوه به خصوص millennials اعتماد مشاوره و پیدا کردن آنها در رسانه های اجتماعی در مورد بهترین بیمه محصولات سازمان و کارگزاران. حداقل کارگزاران و سازمان باید به یک شرکت حرفه ای صفحه و اجرایی پروفایل بر روی تمام سیستم عامل رسانه های اجتماعی.

بیمه بازاریابی ایمیل – برای بسیاری از عوامل و کارگزاران و عمده فروشان و ایجاد بازاریابی ایمیل موفق ابتکار می تواند به نظر می رسد مانند یک وظیفه بسیار. اما بیمه بازاریابی ایمیل باید یک جزء اساسی از خود را به طور کلی برنامه های بازاریابی. استفاده از “پنج W” برای فکر کردن در مورد بیمه بازاریابی ایمیل:

  • که: هدف چشم انداز – لیست ایمیل های نسل
  • چه: مربوط به محتوای آموزشی
  • وقتی که: کمپین زمان و فرکانس
  • که در آن: فراخوانی برای اقدام – که در آن چشم انداز باید
  • چرا: سرب تبدیل – حلقه برای ROI

تنظیم قرار ملاقات – تماس در مشخصات چشم انداز است که یک روش سنتی برای پر کردن خط لوله و در برخی از بیمه سوله هنوز هم یک محل در یک کلی بیمه, نسل سرب, ابتکار. که گفت: توصیه می شود که تولید کنندگان با فروش تهاجمی اهداف نباید ساخت این تماس شخصا تماس باید واگذار به داخلی و یا برون سپاری انتصاب گذارنده است. تولید کنندگان باید وقت خود را صرف صحبت کردن با چشم انداز نه شناسایی آنها. تولید کنندگان نیاز به ایجاد یک تماس موثر اسکریپت تعیین کلید دیفرانسیلی و قطار انتصاب setters و یا برون سپاری این تلاش است.

حلقه بسته و تحلیل – حلقه بسته بازاریابی یک مفهوم ساده و در عین حال چند کارگزاران عوامل و یا عمده فروشان تا کنون این کار را انجام. حلقه بسته بازاریابی تجزیه و تحلیل را می توان در یک کمپین اساس یا جامع ماهانه یا سه ماهه رویکرد است. این هدف ساده است که فعالیت های انتخاباتی بازده بهترین نتیجه برای هر دو فعالیت جدید و نتایج کسب و کار. بستن حلقه کمک می کند تا تعیین ROI از یک آژانس بازاریابی بودجه.

بیمه کارگزاران عمده فروشان و عوامل می تواند و باید سرمایه گذاری در این پنج ضروری بازاریابی بیمه طرح به گسترش رسیدن و افزایش فروش و فعالیت است. سالم بالای قیف فروش این است که به احتمال زیاد در نتیجه افزایش درآمد و موفق تر تولید می کند. تولید کنندگان باید زمان بیشتری را صرف فروش و زمان کمتر شناسایی چشم انداز. سازمان های کارگزاران و عمده فروشان که لازم نیست کافی کارکنان و یا تخصص برای به انجام رساندن پنج فعالیت های بازاریابی بررسی شده در بالا می تواند در نظر outscoring این طرح به یک مهارت بازاریابی بیمه آژانس.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *