Site Overlay

5 رسانه های اجتماعی استراتژی های بازاریابی برای بهبود تلاش های خود را در سال 2017

[ad_1]

رسانه های اجتماعی در نظر گرفته می شود شماره یک فعالیت های روزانه در میان آمریکایی ها و 76 درصد Facebook کاربران در سراسر جهان بازدید سایت روزانه. متوسط زمان صرف شده در ایمیل و گوگل بیش از هر چیز دیگری است. یک تحقیق به این نتیجه رسیدند که 93% از بازاریابان استفاده از سیستم عامل رسانه های اجتماعی برای ترویج کسب و کار خود را. رسانه های اجتماعی بزرگ و بزرگتر روز به روز. اگر شما با استفاده از رسانه های اجتماعی برای نام تجاری خود را و سپس شما به سادگی نادیده گرفتن مقدار زیادی از مشتریان. در اینجا چند استراتژی های رسانه های اجتماعی برای افزایش حضور خود را آنلاین.

ایجاد یک بازی طرح و چوب به آن

بدون داشتن اجرای استراتژی به معنی مطالب خود را زباله در کل. مجموعه ای از محدودیت ها به تعدادی از توییت های شما می خواهید به انتشار پستها در طول روز. این تعداد ممکن است به عنوان در هر مورد نیاز اما شما باید حداقل انتشار چهار توییت در یک روز فقط برای تعیین یک معیار. قبل از تنظیم یک عدد ثابت برای اولین بار مطالعه رقبای خود را مطالعه SMO شرکت چه مقدار از آنها در حال ارسال در روز به دلیل آن مهم است که فعال باشد اما نه بیش از حد فعال است. تدوین محتوای خود را به طوری که آن را آسان به خواندن و دستی هر زمان که مورد نیاز است. آماده سازی محتوا برای یک هفته در پیشبرد اما همچنین آماده برای ایجاد تغییرات درآمده است.

درمان هر یک از پلت فرم رسانه های اجتماعی به عنوان یک فرد نهاد

هر پلت فرم باید به عنوان یک درمان متفاوت و یا جداگانه نهاد. وجود دارد که مطالب آن شما می توانید به اشتراک گذاری بر روی هر پلت فرم وجود دارد و مطالب دیگر مانند برخی از شوخی که نیست مناسب برای ارتباط با. شما نیاز به ایجاد یک استراتژی برای ایجاد محتوای مناسب برای هر پلت فرم. شما می توانید به اشتراک گذاری های شرکت مربوط به مسائل در LinkedIn اما به عنوان Instagram بیشتر بصری محور پلت فرم شما باید به اشتراک گذاری تصاویر بیشتر در آن به تعامل با مخاطبان بیشتر در حساب شما. در حالی که شما می توانید بیشتر به اشتراک گذاشتن هر چیزی در Twitter & Facebook, این سیستم عامل که در آن شما می توانید به اشتراک گذاشتن دیدگاه های خود را در یک موضوع خاص و یا می توانید از دیگران برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه های خود را به عنوان به خوبی. با توجه به جمعیتی از پیروان خود را بر روی هر پلت فرم کمک به شما برای آماده سازی محتوا است که می توان با توسل به آنها.

رفتن بالا و فراتر از آن در خدمات مشتری

هر زمان که بازدید کننده نمی توانید پاسخ زمانی که او نوشته های خود را در Facebook صفحه و یا توییت خود را اداره کند و اعتماد از دست داده است. با توجه به این عدم ارتباط او را تبدیل به رقیب خود (SMO سازمان رسانه ای) برای دریافت پاسخ به سوالات خود را. اما اگر شما پاسخ را در زمان او خواهد بود بسیار تحت تاثیر قرار گرفته و خواهد بود flattered توسط خود شرکت است. بالاتر شانس است که او را تبدیل به یکی از مشتریان وفادار. پاسخ در زمان و حل مشکل دو از نکات کلیدی را به نفع خود مشتری قلب و وفادار به نام تجاری خود را برای همیشه لطفا برای. آن انسانی را به زمان برای پاسخ به یک شخصی پرس و جو که همچنین ایجاد اقتدار خود را. گاهی اوقات مردم به اظهارات منفی در حساب های خود را در آن نقطه بدون وحشت نگاه آنچه که شما می توانید تغییر که نکته منفی به مثبت. افزایش سطح خدمات خود را; هر یک از مشتریان بپرسید چه چیزهایی هستند و یا مناطقی که در آنها فکر می کنم شما فاقد آن هستند ، بهبود کسانی که همه چیز را به طوری که هنگامی که زمان بعدی مشتری می گرداند به شما, او می تواند احساس تغییر و می تواند به درک شما برای نادیده گرفتن بازخورد خود.

در آغوش اتفاقات ناگوار

در این جهان به سرعت گام از رسانه های اجتماعی, اشتباهات اجتناب ناپذیر هستند. در آغوش این سکسکه به جای فقط آنها را نادیده گرفتن. این اشتباه کوچک مانند از دست رفته از یک کاما نیست که چیزی را به یک اطلاعیه برای مردم باید در حال حاضر آن را متوجه شده و تصمیم گرفت به آن را نادیده بگیرد اما اگر شما نگه داشتن در انتشار آن تنها ایجاد یک ظرف غذا. اما گاهی اوقات این مشکل بزرگتر از آن است مانند تحویل محصول اشتباه در آن صورت فعالانه پاسخ در فعال و شرمندگی شیوه و مشتری خود بگویید چه چیزی در حال رفتن به گام بعدی خود را به طوری که مشتریان خود را می دانم که شما در حال تلاش فعال تا همه چیز را راست. مهم نیست که چقدر اشتباه بزرگ شما را ساخته اند احساس نمی غمگین به جای در آغوش آنها عذرخواهی برای آنها و همه چیز درست است.

آهنگ & Talk

ردیابی است که اغلب در نظر گرفته می تواند وقت گیر و خسته کننده است. اما آن را تنها طول می کشد چند ساعت ماهانه برای پیگیری کردن همه چیز برای پیگیری که آیا استراتژی خود را ایجاد نتایج درست است یا نه. چه چیزهایی هستند که شما می توانید خود را برای افزایش خروجی بیشتر ؟ همیشه نگه داشتن یک مسیر از تعداد خود را از پیروان پست شما در رسیدن به پست های دوست داشتن یک پست خاص در آن زمان پاسخ مخاطب بیشتر است. نگه داشتن یک لیست از هشتگهای مناسب برای شرکت شما و دیگران که ممکن است مناسب برای شما با نام تجاری است اما تعداد زیادی از دسترس است. مطالعه چه رقبای خود انجام می دهند آنها را دنبال کنید و جلوتر از آنها.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *