Site Overlay

5 در حال ظهور روندهای بازاریابی دیجیتال در سال 2018

[ad_1]

تغییرات در بازاریابی دیجیتال روند به عنوان سریع به عنوان زمان. محبوب سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند Facebook, Instagram, Twitter, YouTube نگه داشتن به روز رسانی خود را تغذیه به طور مداوم. بنابراین بسیار مهم است برای بازاریابان دیجیتال خود را نگه دارید به روز شده با آخرین تحولات در هر لحظه به ایستادگی کردن در این رقابت دشوار است.

دیگر در حال ظهور تغییرات بیش از حد وجود دارد که شما باید آگاه باشید از خود را به برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال در راه حق. اجازه دهید's یک نگاه در اینجا در 5 در حال ظهور بازاریابی دیجیتال روند که بحث های زیادی در سال 2018 است.

1.کمتر روایت بیشتر تصویری:

مردم بسیار علاقه مند به خواندن دو پاس روایات در رسانه های دیجیتال دیگر; آنها به دنبال چشم گرفتن محتوای ویدئویی است که می گوید تمام داستان در یک کلام نتیجه صرفه جویی در مقدار زیادی زمان زیادی. رسانه های اجتماعی و تعامل از طریق ویدئو آپلود و به اشتراک گذاری است که در نتیجه به دست آوردن محبوبیت.

افزایش محبوبیت در کانال یوتیوب خود را تعریف می کند که چگونه محتوای ویدئویی ایجاد یک تاثیر جهانی در بینندگان است. همانطور که از جولای 2015 اطلاعات بیش از 400 ساعت / دقیقه از فیلم بودند به YouTube آپلود.

اگر بازاریابان دیجیتال در حال برنامه ریزی برای ساخت یک مشتری قوی پایه آنها فکر می کنم باید از ارائه محتوای خود را بیشتر از طریق چشم نواز ، در حال حاضر شما ممکن است استفاده از انواع مختلف تصویری-فرمت های مانند فلش تصویری MP4, پخش زنده و هر آنچه که شما احساس می کنید مناسب برای مطالب خود را. قبل از اینکه شما خود را طرح بازاریابی شما باید برای انتخاب قالب بندی مناسب از تعداد گزینه های.
اما نگه داشتن در ذهن است که با رو به رشد تعداد کاربران تلفن همراه تصویری تبلیغات بیشتر بازدید شده در تلفن همراه. بنابراین سعی کنید به نگه داشتن خود را با فرمت مناسب برای موبایل مشاهده.

2. ساختمان نفوذ رسانه های اجتماعی:

هر کس می داند چه نقش رسانه های اجتماعی نقش مؤثر در مصرف کنندگان است. بنابراین ساختمان رابطه بلند مدت با کلید اثرگذارندهها رسانه های اجتماعی کمک خواهد کرد که بازاریابان دیجیتال در نام تجاری محصول خود را به سرعت.

دیجیتال بازاریابان باید طرح به رسمیت شناختن حق اجتماعی-رسانه اثرگذارندهها را معتبر همکاری کمک خواهد کرد که ترویج کسب و کار خود را. که آنها باید به چند عامل است:

یک) چه سیستم عامل های اجتماعی هستند بیشتر در تقاضا ؟
b) که در آن مردم در حال درگیر شدن بیشتر ؟
c) که در آن رقبا در حال سرمایه گذاری بیشتر است ؟

یکی دیگر از چیزی است که مهم است به رسمیت شناختن معتبر رسانه های اجتماعی شریک چرا که همکاران رسانه ای اغلب حرکت به یکی دیگر از پیوند در طمع سود بیشتر است. دیجیتال بازاریابان باید تشخیص دهد پلت فرم سمت راست را در دراز مدت کراوات یو پی اس به منظور جلوگیری از تهدیدات از فریب مشارکت.

یکی دیگر از نقطه قابل توجه این است که به دنبال ساخت یک ارتباط ارگانیک به جای پولی مشارکت. چرا که مشتریان امروز بسیار هوشمندانه برای تشخیص دهد که تبلیغات ساخته شده از زور توسط پول تنها.

3. اتحادیه اروپا GDPR مقررات:

به تازگی اجرا اتحادیه اروپا's General حفاظت از داده ها و مقررات (GDPR) در 25 ماه مه سال 2018 است که مهم ترین اطلاعات حریم خصوصی قوانین و مقررات در 20 سال. مقررات تعیین شده است برای هماهنگ کردن اطلاعات حریم خصوصی حق هر شهروند در اروپا است. شرکت های بیشتر می توانید بپرسید و استفاده از داده ها از مصرف کنندگان به صورت تصادفی و بدون توجه به رضایت از مشتریان است.

پس خودتان را آماده این تغییرات به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. اگر شرکت شما دارای کسب و کار در سراسر اتحادیه اروپا و یا اگر شما می خواهید به جمع آوری هر گونه اطلاعات از هر شهروند اتحادیه اروپا در هر دو مورد شما باید بسیار با دقت مجهز شده است.

Don't فکر می کنم شما می توانید بروید به هر حال بدون اینکه GDPR انطباق. اتحادیه اروپا خواهد شد خوب شما تا 4 درصد خود را جهانی گردش مالی سالانه یا 23 میلیون تومان به هر کدام که بیشتر است. در حال حاضر عجله اگر شما پناهگاه't نشده است.

4. Chatbots کنترل:

یکی دیگر از روند در سال 2018 بازاریابی دیجیتال است Chatbots است که در اینجا برای حدود یک سال در حال حاضر است اما ساخت یک بهبود بزرگ در هوش مصنوعی (AI). بنابراین بیشتر شرکت های امروز سامان نسبت به استفاده از Chatbots برای بازاریابی نام تجاری خود را.

در حال حاضر شما باید برای آماده سازی چند چیز را قبل از استفاده از این منبع:

من در حال حاضر بیشتر Chatbots تعاملات مشتری با سرویس گرا. بنابراین شما باید تمرکز بیشتری در آن عامل است.

دوم) شما باید فکر می کنم از چنین استراتژی است که تمرکز بر روی پشتیبانی از مشتری بیشتر.

هوش مصنوعی در حال رفتن به کنترل کل راه اندازی کسب و کار بسیار به زودی. دیجیتال بازاریابان توصیه برای آماده سازی طرح کسب و کار خود در این راه همگام با زمان.

5. داستان سرایی هنر:

پیشگام توسط Snapchat, داستان, قالب در حال حاضر تبدیل به یکی دیگر از عمده روند بسیار در تقاضا در حال حاضر است. داستان سرایی است برای رفتن به قوی تر در آینده ای نزدیک. به تازگی وجود دارد Instagram داستان و یوتیوب داستان های فرمت که بسیار محبوب در میان مخاطبان است. همه آنها منحصر به فرد ارائه سبک با جذاب ویژگی های. بنابراین بازاریابان می تواند تمرکز بر هنر داستان سرایی به منظور اتصال بیشتر مصرف کنندگان است.

در اینجا چند راهنمایی در مورد چگونه به ایجاد یک منحصر به فرد داستان سرایی هنر:

a) شما باید بهتر بدانید گروه هدف خود را. داستان سرایی برای بزرگسالان جوان باید متفاوت از کسانی که هدفمند برای سالمندان قرار گرفتند.

ب) شما باید به روز با آخرین اخبار در هنگام ایجاد داستان به پست.

ج) سعی کنید به قالب و محتوای خود را با تفریح و سرگرمی به طوری که خوانندگان لذت بردن از خواندن.

در حال حاضر شما باید بهتر فکر می کنم چگونه برای ایجاد حضور خود را در یک گرند طریق هنر داستان سرایی.

جمعبندی وجود دارد بسیاری از گرایش های جدید در بازاریابی دیجیتال در سال 2018 است. بهتر است آن را از این رو به برنامه ریزی استراتژی های بازاریابی در چنین راهی است که به لبه های اضافی برای کسب و کار شما. هر کس می خواهد به نام تجاری خود را جلوتر از دیگران است. بنابراین کامل طرح خود را بلافاصله قبل از اینکه کسی خود را طول می کشد محل.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *