Site Overlay

5 ایده برای ساخت سودآور B2C کمپین

[ad_1]

بازاریابی به مصرف کنندگان و کسب و کار بزرگ است و وقتی که درست انجام شود می تواند بسیار سودآور برای شرکت شما. اینترنت جایی است که اکثر مصرف کنندگان صرف وقت خود را, بنابراین آن را حس می کند به تمرکز خود را B2C تلاش های بازاریابی وجود دارد. این دانش مشترک است اما بسیاری از کسب و کار هنوز موفق در این عرصه است. این است که چرا بسیاری از شرکت های استخدام حرفه ای جستجوگرها برای کمک به.

با توجه به یک مطالعه انجام شده توسط WordStream در سال 2013 کوچک و متوسط کسب و کار بودند تلف شدن 25 درصد از PPC خود بودجه است. بنابراین یک کسب و کار کوچک است که dishing از $2,000 ماهانه در AdWords را تا پایان اتلاف 6000 $در هر سال در زیر انجام مبارزات.

از دست دادن حتی بزرگتر برای متوسط کسب و کار است که صرف در مورد $20,000 ماهانه در PPC که برابر است با $60,000 تلف دلار در سال است. این یک مقدار زیادی از پول است که می تواند ذخیره شده توسط خود را بهبود B2C کمپین های بازاریابی. اگر این چیزی است که هنوز کسب و کار خود و پس از آن نگه دارید نکات زیر را در ذهن داشته باشند.

میزبان مسابقات منحصر به فرد

این است یک راه عالی برای دریافت توجه در رسانه های اجتماعی و مردم مشغول اند. وجود دارد یک مثال عالی از این در سال گذشته زمانی که وضع را اعلام کرد سوم سالانه “آیا ما طعم’ مسابقه. آنها جمعیت منابع ایده از مصرف کنندگان خود را برای آینده پرفروش ترین عطر و طعم. این به طور طبیعی جذب مردم در سطح جهانی بنابراین شما می توانید می گویند این یک موفقیت بود. در سال 2014 وضع را نشان داد که دریافت بیش از 14 میلیون ارسالی که از 3.8 میلیون در سال 2013 است.

چیزی به صورت رایگان

تنها چیزی که مصرف کنندگان بیش از یک معامله است که مباحث. این ثابت شده بود در یک مطالعه انجام شده توسط Harris Interactive در سال 2013 نشان داد که یک افزایش شدید در تکرار خرید و کلمه از دهان ارجاع هنگامی که وجود دارد رایگان add-ons. نتایج همچنین نشان داد که 90 درصد از مصرف کنندگان شد و تا حدودی بیشتر احتمال دارد به خرید اغلب از یک خرده فروش است که به دور یک هدیه رایگان و 65 درصد بیشتر احتمال دارد برای به اشتراک گذاشتن تجربه خود را پس از دریافت یک هدیه رایگان.

را قصد رانده SEO یک اولویت

آن را تعجب آور نیست که مارک های جهانی بالا گوگل نتایج جستجو برای الکترونیک و اسباب بازی و پوشاک. این امر می تواند واقعا گران و جامع و حتی سعی و تلاش به رتبه بسیار برای چنین کلمات کلیدی اجازه دهید به تنهایی حفظ آن موقعیت. به جای آن توصیه می شود که شما تمرکز بر روی کلمات کلیدی دم بلند است که مربوط به محصول خود را و درایو که قصد خرید.

در یکی دیگر از 2013 مطالعه انجام شده توسط Adchemy را Thi Thumasathit آن نشان داد که کلمات کلیدی دم بلند شد و 66 درصد بیشتر از سود سر کلمات کلیدی. این یک فرصت برای کوچک و متوسط کسب و کار برای ساخت یک سود B2C مبارزات انتخاباتی.

ساخت شبکه ای از میکرو اثرگذارندهها

شما لازم نیست به دانستن ستارههای برای دریافت تایید. اگر شما کارت های بازی خود را حق همه شما نیاز به یک تعداد انگشت شماری از میکرو اثرگذارندهها. با هم این میکرو اثرگذارندهها ارائه می کنند به اندازه کافی تبلیغ برای نام تجاری خود را. یک مثال از این دیده می شد چند سال پیش زمانی که کفش های شکاری تصمیم به اجازه می دهد 16-year-old زیبایی vlogger حمایت خود را سفارشی شرکت کفش. فقط در چند روز ترافیک به این شرکت سه برابر شده و فروش افزایش یافت. شما می توانید پیدا کردن میکرو-اثرگذارندهها فقط در مورد همه جا – on Twitter, Instagram Pinterest and Facebook. به دنبال آنها را در مکان های که در آن شما می دانید که مخاطبان خود را آویزان است. در غیر این صورت شما نمی تواند رسیدن به حق چشم انداز.

نگاهی به تلفن همراه برای اولین بار Aproach

اگر بازاریابی شما نمی فکر می کنم از کاربران تلفن همراه برای اولین بار, سپس شما را در دردسر هستید. با توجه به Shopify, 50.3 درصد از تجارت الکترونیک ترافیک انجام می شود در دستگاه های تلفن همراه. مطمئن شوید که شما تجربه خرید آنلاین طراحی شده است کاربران تلفن همراه در ذهن است.

همه این نکات می توانید فروش خود را بهبود بخشد کاربر تعامل و کمک به مدیریت اعتبار آنلاین. اگر شما نیاز به کمک بدانند یک استراتژی برای خود B2C کمپین بازاریابی مشورت با شرکت در جستجوگرها و استخدام یکی که معتبر است و ارائه می دهد خدمات طراحی وب سایت.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *