Site Overlay

5 استراتژی مهم علامت های تجاری بزرگ پیاده سازی با تاثیرگذاران

[ad_1]

اشکال سنتی تبلیغات فقط دیگر برش نیست. آگهی های بازرگانی و تبلیغات آنلاین هستند به راحتی نادیده گرفته پرید و خاموش می روم بودجه با کمی را نشان می دهد در رابطه با کسب مشتری و آگاهی نام تجاری.

این 2018 و مردم در حال جستجو برای اطلاعات از کسانی که به آنها اعتماد و یا دیدن به عنوان کارشناسان است. که چه چیزی باعث تاثیر گذار در بازاریابی خیلی با ارزش است. آن را باز درب به صورت معتبر از داستان ها و تجارب به تدوین و فرموله کردن حدود برندها در راه است که نمی تواند از طریق انواع دیگر از تبلیغات.

اگر شما بوده ام مردد را به شیرجه رفتن به تاثیر گذار در بازاریابی و سپس امیدوارم این پنج استراتژی است که علامت های تجاری بزرگ پیاده سازی خواهد ذهن خود را تغییر دهید.

1. مشاهیر و یا هیچ مشهور ؟ این سوال است.

آن را حس می کند به فکر می کنم که اگر یک نام تجاری استخدام افراد مشهور با میلیون ها نفر از پیروان خود را در مبارزات انتخاباتی موفق تر خواهد بود چرا که این امر رسیدن به مخاطبان بزرگتر.

اما این نمی تواند بیشتر از حقیقت.

تحقیقات اخیر نشان داده است که تعامل در واقع شروع به کاهش به عنوان پیرو شمارش رشد. پس از ارزیابی بیش از 800,000 Instagram کاربران Markerly کشف کرد که کسانی که با 1000 یا کمتر پیروان تا به حال 8% نامزدی رای دادن در حالی که کاربران با بیش از 10 میلیون پیروان تنها تا به حال 1.6% نامزدی رای دادن. این تحقیقات می رود نشان می دهد که استخدام اثرگذارندهها با 10 ، 000 تا 100 ، 000 پیروان شما می شود بهترین نتایج.

یکی از بزرگترین دلایل این است که چون میکرو-اثرگذارندهها تمایل به ایجاد یک زیر بر اساس آنچه آنها به اشتراک گذاشتن در وبلاگ خود و یا در کانال های اجتماعی. اگر کسی به طور مداوم پست در مورد یک مادر شانس هستند که دیگر مادرم در حال رفتن به دنبال همراه و مربوط به آن تاثیر گذار مطالب. با هر پست جدید بیشتر و بیشتر اعتبار ساخته شده است و در نهایت این تاثیر گذار ممکن است مخاطبان خود را از رفتن به کارشناس در مورد این موضوع.

آن زمان است که تاثیر گذار منتشر حمایت مالی پست در مورد یک محصول آنها raving در مورد آنها در حال حاضر ساخته شده است اعتماد مخاطبان خود و کسانی که پیروان می خواهد به سعی کنید این محصول به عنوان به خوبی. این یک وضعیت برنده-برنده است چرا که به عنوان پیروان بیشتری شروع به صحبت در مورد این محصول یا خرید آن با نام تجاری باید تجربه بلند خود را پیرو شمارش و همچنین فروش خود را.

گذشته از داشتن بهتر نامزدی نرخ و بیشتر مخاطبان هدف micro-اثرگذارندهها نیز هزینه قابل توجهی کمتر از مشاهیر. قیف HQ به تازگی به اشتراک گذاشته شده است که یک Instagram پست از سلنا گومز هزینه $550,000. در مقابل هزینه آن $214 به طور متوسط به استخدام یک میکرو تاثیر گذار در ایالات متحده به پست Instagram. این بدان معناست که یک نام تجاری می تواند به استخدام حدود 2,570 میکرو-اثرگذارندهها در ازای یکی از سلنا گومز پست.

بیگلو چای در همکاری با خارج متوجه شدم پول خود را صرف بهتر با میکرو اثرگذارندهها به طوری که آنها با کار جمعی تعصب خود چای لحظات مبارزات انتخاباتی و نتایج خیره کننده بود. استخدام اثرگذارندهها در زندگی سالم و سلامتی عمودی محصول مناسب اصیل را در وبلاگ ها و کانال های اجتماعی. این مطلب را به خوبی دریافت شده توسط اثرگذارندهها’ مخاطبان که بیگلو چای تجربه 18.5% فروش آسانسور و بیش از 44 میلیون برداشت از مبارزات انتخاباتی.

2. آزادی خلاق – معنای آن چیست و چرا از آن مهم است

یک اشتباه رایج برندها را زمانی که برای اولین بار کار با تاثیرگذاران در تلاش است تا بیش از حد کنترل روند. اگر شما با یک تاثیر گذار شانس هستند که شما را به آزادی خلاق یکی از مهم ترین چیزهایی است که آنها به دنبال قبل از موافقت با شرکت در مبارزات انتخاباتی. آنها درک خود را صدای منحصر به فرد است و اگر آنها نمی, ارائه توانایی به نگه داشتن که صدای شانس هستند آنها را کاهش کار در مبارزات انتخاباتی. و یا حتی بدتر اگر آنها شرکت در مبارزات انتخاباتی و پیروان خود را به خوبی پاسخ نمی, به این دلیل آن به نظر می رسد اصیل با نام تجاری ممکن است توسعه منفی مکالمه میان مخاطبان هدف خود را.

در حالی که ممکن است دشوار برای برندها به کنترل فرایند خلاق مهم برای اثرگذارندهها به اعتماد به انجام بهترین کار خود را. این است که چرا استخدام اثرگذارندهها که در نام تجاری خود را با ارزش ها و سبک بسیار مهم است.

DSW 12 روز از صحبت کمپین یافت پنج اثرگذارندهها که متناسب با ایده آل خود را نسخه ی نمایشی و استخدام آنها برای طراحی دو تا سه جفت چاک تیلور و سپس اعلام به پیروان خود که آنها می تواند برنده یک جفت خود را. کسانی که ساده جزئیات هموار راه را برای اثرگذارندهها به از بند باز کردن خلاقیت خود را و پاسخ از پیروان خود را دیوانه بود. برای کمتر از $15,000 کمپین تولید بیش از 3 میلیون و بیش از 100 ، 000 درگیری.

DSW همچنان به عنوان یک شرکت کننده فعال در کمپین های بازاریابی تاثیر گذار و درآمد خود را به طور پیوسته افزایش یافته سال پس از سال است. برای سال مالی 2016, DSW شرکت درآمد شد در $2.7 میلیارد و آنها در حال حاضر در $2.8 میلیارد دلار برای سال 2017, است که یک رکورد برای این شرکت است.

3. وجود دارد که در آن مخاطبان خود را وجود دارد

ده سال پیش در وبلاگ ها و وب سایت های برخی از شد آنلاین تنها راه برای بگویید مخاطبان در مورد محصول خود را. امروز چندین سیستم عامل های اجتماعی موجود برای تبلیغ در, مانند Facebook, Instagram Pinterest و یوتیوب. پس چگونه شما می دانید که نرم افزاری است که بهترین اثرگذارندهها پست ؟

با رسانه های اجتماعی دائما در حال تغییر اجتماعی آن را دشوار است به دقت اشاره کردن دقیقا همان جایی که شما باید محتوا رفتن زندگی می کنند به طوری که هدف ایده آل خود را مخاطب آن را می بیند بنابراین جایگزین استراتژی این است که اثرگذارندهها پست در سیستم عامل های مختلف.

Bertolli استخدام نه اثرگذارندهها به انتشار پست های وبلاگ اجتماعی amplifications و ویدئوها در مورد روغن زیتون محصولات به طوری که هیچ مخاطبان باقی مانده بود. با انجام این کار, مبارزات انتخاباتی خود را تولید حدود 6.8 میلیون کل نمایش و $14.37 در رسانه ها به دست آورده درآمد برای هر $1 آنها را صرف در مبارزات انتخاباتی.

پست های وبلاگ بزرگ بودند برای به اشتراک گذاری دستور العمل های که به نام برای با استفاده از این محصول و کسانی که سالم بودند به نوبه خود آسان به پین در Pinterest. Instagram یک پلت فرم مفید برای نمایش یکی از دستور نهایی تصاویر و مستقیم به خوانندگان برای دریافت دستور کامل در وبلاگ خود.

Airheads تا به حال یک استراتژی مشابه. در مبارزات انتخاباتی خود را لنگر ویدئوها زندگی در یوتیوب و تکثير شدند در دیگر سیستم عامل های اجتماعی برای تولید ترافیک بیشتر. این استراتژی منجر به بیش از 1.3 میلیون بازدید ویدیو از فقط سه اثرگذارندهها و بیش از 44,000 درگیری های اجتماعی در تمام کانال های.

4. فکر می کنم شماره ها همه چیز ؟ نه اینقدر تند و سریع!

این آسان برای دریافت در این شماره شما را از یک نمایشگر به چشم انداز. برای مثال اگر مبارزات انتخاباتی خود را و هدف این است که به دریافت بیش از 20 میلیون برداشت و 10000 درگیری ممکن است بسیار وسوسه انگیز به دنبال اثرگذارندهها که بالا و زیر و تعداد زیادی از نظرات و یا دوست دارد در پست های خود را.

واقعیت تاسف است که اعداد را به کل داستان. در واقع بسیاری از تاثیرگذاران شرکت در Instagram غلاف و Facebook موضوعات که در آن آنها به اشتراک گذاری مطالب خود را با خود تاثیر گذار همسالان و بعد همه را دوست دارد و دیدگاه برای کمک به آن را به نظر می رسد که تاثیر گذار است مشغول زیر است.

در خارج اعداد نگاه جامد اما در یک سطح عمیق تر به هدف رسیدن به مخاطبان هدف نیست به دست آورد.

یکی از راه های مارک می توانید اجتناب از این دام است که با استخدام اثرگذارندهها که به طور مداوم ایجاد محتوای با کیفیت و متناسب با تصویر نام تجاری. با توجه به جاناتان بلند, بازار, سلطه رسانه بنیانگذار کوچک حساب اغلب بهتر از آنهایی که بزرگتر و گاهی تا 300%. درست است — 300%.

زمانی که برندها به دنبال جلوگیری تعداد آنها مجبور به نگاه در هر تاثیر گذار به عنوان یک فرد به جای. آنچه که فرد را به میز ؟ آنها به طور منظم تعامل با پیروان خود را? هستند عکس های خود را با گفتن یک داستان ؟

اینها همه سوالات برندها باید بپرسید قبل از راه اندازی یک تاثیر گذار کمپین بازاریابی.

سوبارو با درک اهمیت کیفیت بیش از کمیت و استخدام اثرگذارندهها به پست در مجموع 58 پست حمایت خود را برای دیدار با صاحب مبارزات انتخاباتی. پس از تقریبا همه صاحب یک ماشین سوبارو در بر داشت مربوطه اثرگذارندهها در انواع عمودی مانند تناسب اندام و هنر به اشتراک گذاشتن داستان خود را.

1.9 میلیون و 9,000 نظرات بعد سوبارو نه تنها دریافت کرده است با نام تجاری ضریب اطمینان و آگاهی اما آنها نیز قرار است خود را به یکی دیگر از ایستادگی سال در صنعت خودرو. در واقع تاثیر گذار در بازاریابی این است که تا حدودی تشکر خود را 10 درصد رشد فروش در سال 2016.

5. سطح اطلاعات را بگویم کل داستان

هنگامی که یک کمپین پیچیده شده است می توان آن را آسان به راه رفتن به دور از آن شروع و در پروژه بزرگ بعدی. اما به منظور به طور مداوم اجرا جامد تاثیر گذار در بازاریابی استراتژی مهم برای دوباره داده و نگاهی عمیق تر شیرجه رفتن به تجزیه و تحلیل هر یک از مبارزات انتخاباتی.

برای مثال دانستن چگونه بسیاری از ارجاع هستند که راه خود را فرستاده چگونه بسیاری از آگهی جدید بدست می اید چه رشد فروش شما را دیده ام و کسب مشتری هزینه های تمام اندازه گیری است که باید مورد بررسی در یک سطح عمیق تر.

Charmin همکاری با Mavrck را برای کمک به پیگیری کلیک برای کوپن, بررسی محصول و علامت یو پی اس برای کل سه ماهه به طوری که آنها می تواند به دنبال روند در داده ها مانند آنهایی که در بالا ذکر شد. در طول دوره از آن در سه ماهه Charmin قادر به دیدن که آنها دریافت بیش از 5,300 کوپن کلیک 1,800 بررسی محصول و یک میانگین امتیاز محصول از 4.82 از 5.

اگر شما مطمئن نیستید که چگونه و یا جایی که شما را به نگاه به تجزیه و تحلیل نتایج خود را, Social Media Examiner برخی از راهنمایی های بزرگ برای چگونه برندها می توانید انجام تجزیه و تحلیل خود را با کمی کمک از گوگل آنالیز.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *