Site Overlay

4 با نام تجاری-ساختمان نکاتی در مورد استفاده از Instagram برای کسب و کار شما

[ad_1]

چگونه برای ایجاد یک قدرتمند Instagram رسانه های اجتماعی استراتژی بازاریابی

یکی از قدرتمند ترین ابزار بازاریابی بازاریابان امروز رسانه های اجتماعی است. از Facebook پست به توییت در توییتر اشتراک گذاری محصولات یا خدمات خود را در سیستم عامل رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای افزایش آگاهی نام تجاری و نامزدی فروش و آگهی.

بسیاری از مردم در سمت چپ خاراندن سر خود را وقتی که می آید به بازاریابی با Instagram.

بسیاری از ما استفاده از Instagram به عنوان یک حساب شخصی برای ارسال عکس ها از ما, خانواده, دوستان, تعطیلات و مواد غذایی – اما چگونه می توانید آن را مشروط به کسب و کار ؟ و باید آن را ؟

با سرعت از آن Instagram در حال رشد است don't دست کم گرفتن ارزش خود را برای تقویت نام تجاری خود را و تلاش های بازاریابی.

این رشد کرده است به یک فوق العاده ارزشمند بازاریابی پلت فرم و حتی اگر 18-29 سال,'s هنوز هم رایج کاربران, بالاتر گروه های سنی ابتلا و ابتلا سریع.

برخی 2018 Instagram آمار از جوانه های اجتماعی در حال گفتن:

• 7 از 10 هشتگهای در Instagram مارک

• 80 درصد از کاربران به دنبال یک کسب و کار در Instagram

• 65 درصد بالا انجام Instagram پست از ویژگی های محصولات

اگر شما احساس می کنید تقلا برای کشف Instagram به عنوان بخشی از خود را در بازاریابی رسانه های اجتماعی, استراتژی, بررسی اولیه این اشاره گر را به کمک به شما برای شروع:

1. استفاده از هشتگهای عاقلانه

شما don't نیاز به خودرا برای امتحان اماده هر هشتگ شما می توانید از فکر می کنم در یک پست, اما شما نیاز به حداقل چند.

یک برچسب است # نشانه به دنبال واژه های توصیفی در مورد تصویر خود را به عنوان در این مثال من با استفاده از #بازاریابی و #ctaconf بود که در این کنفرانس من حضور در زمان است.

هنگامی که یک کاربر کلیک / شیپور خاموشی بر روی یک برچسب یا نوع یک برچسب را در کادر جستجو آن را به ارمغان می آورد تا همه تصاویر که با استفاده از آن هشتگ. کاربر حتی می توانید به اشتراک همچنان به دنبال که برچسب.

امید است که کاربر خود را ببینید عکس, سر به مشخصات خود را و بهترین سناریو را دنبال کنید و درگیر شدن با بیشتر از پست های خود را!

اما زمانی که هشتگهای بسیار محبوب این رقابت ها به نشان می دهد تا در نتایج شدید است. شبیه به SEO کلمات کلیدی محبوب تر یک اصطلاح است که سخت تر از آن است که به ماندن در بالای نتایج جستجو. بنابراین من به عنوان مثال استفاده از #بازاریابی واقعا بیهوده بود اگر من می خواستم برای به دست آوردن هر کشش از این پست.

شما می خواهید به شما هشتگهای مربوط به کسب و کار و موقعیت بلکه به اندازه کافی جذاب است که کاربر را تایپ و آنها را به Instagram's جعبه جستجو.

به عنوان مثال:

• می گویند شما باید یک پیتزا مشترک در ونکوور. شما در پست یک عکس از خود را پپرونی پیتزا با هشتگهای #VancouversBestPizza #NicolosRestaurant #DeliciousDeepDish

• یا شما're تورنتو برنامه ریز عروسی. شما در پست یک تصویر از یک عروس و داماد's first dance با هشتگهای #TorontoWeddingPlanner #LoveWins #WinterWedding

تعطیلات و رویدادهای خاص هستند زمان بسیار خوبی برای ترویج کسب و کار و به دست آوردن Instagram followers. این که آیا آن's a فروش در جمعه سیاه یک شکرگزاری مربوط به استفاده از محصول خود را و یا یک محصول فریاد در روز ملی سگ همه آنها فرصت های ایده آل به نمایش گذاشتن کسب و کار خود و نام تجاری در غیر salesy راه است.

2. با تشکر از مخاطبان خود را برای نشان دادن

شما don't فقط پست های یک دسته از عکس ها و هشتگهای و منتظر دوست دارد به رول در.

برای به دست آوردن Instagram followers, تعامل با مخاطبان خود و رشد فروش و یا آگهی شما نیاز به قرار دادن در زمان.

ببینید یک مثال در اینجا از کارشناس میشل مورنو که در آن او در پاسخ به هر یک از نظرات سمت چپ بر روی ویدئو های خود را ارسال.

بنابراین اگر کسی یک نظر و یا سوال در یکی از پست های خود را زمان پاسخ و تشکر از آنها / پاسخ سوال خود را.

نگاهی به مشخصات خود را و اگر دوست دارید آنچه می بینید آنها را دنبال کنید.

کسب و کار اغلب به دنبال نظر اول در امیدوار است که آنها ممکن است به نفع بازگشت.

شما همچنین می توانید نگاه برای افرادی که ممکن است علاقه مند در محصول خود را و سپس اظهار نظر در عکس های خود را و / یا آنها را دنبال کنید اما همین't دادن آنها را با یک درخواست به دنبال شما حق دور.

3. ارتباط برقرار کردن با حق اثرگذارندهها

اثرگذارندهها در حال Instagram کاربران است که می تواند تاثیر مخاطبان خود را به دلیل محبوبیت خود را و / یا رسانه های اجتماعی زیر است.

دانیل برنشتاین یک مثال خوب از یک تاثیر گذار است که کار با یک نام تجاری. شما ممکن است به رسمیت نمی شناسد و نام او اما از 1.8 میلیون پیروان او Instagram حساب WeWoreWhat انجام دهد.

برنشتاین و فیجی آب مشغول به کار با هم برای ایجاد BodyWoreWhat یک کمپین بازاریابی ارائه 8 دقیقه ای فیلم تمرین با مربی شخصی او.

که ممکن است یک نمونه افراطی و مگر اینکه شما جیب عمیق شما احتمالا't قادر به جذب و تاثیر گذار با تقریبا دو میلیون پیروان.

اما don't ناامیدی. از مامان وبلاگ نویسان محلی foodies, شما همیشه می توانید پیدا کردن کسی که مخاطبان خود را به شرح زیر است, دوست دارد یا تحسین. شاید آنها'd مایل به نقد و بررسی محصول خود را و یا گرفتن یک عکس با استفاده از آن – استفاده از تخیل خود را!

4. Don't فقط Shill محصولات خود را

Instagram است که نه به سادگی به اشتراک گذاری عکس محصول تمام وقت. فکر می کنم از تجربه مردم باید با استفاده از آنچه به شما're ارائه یا منافع آن به مردم می دهد.

حتی بهتر نشان می دهد واقعی-نمونه. درخواست برای کاربر تولید محتوا از مخاطبان خود یک راه برای انجام این کار است. که بدان معنی است که کاربران به اشتراک گذاری عکس های خود را با استفاده از یک برچسب به شما ارائه.

آنلاین فروشگاه مبلمان Wayfair.com آیا محتوای تولید شده توسط کاربر بسیار خوبی است. آنها یک کاربر تولید کمپین است که اجازه می دهد تا مشتریان به اشتراک گذاری عکس های خود را شیک Wayfair پر از خانه با استفاده از هشتگ #WayfairAtHome.

مطمئن شوید که به مردم اجازه می دانم که ممکن است تصاویر برجسته در صفحه خود را و شما می توانید خود را افزایش دهد Instagram محتوای بزرگ زمان – به صورت رایگان!

مهم نیست که چگونه شما با استفاده از Instagram برای کسب و کار خود را معتبر و درست به نام تجاری خود را. آن's چه پلت فرم است که همه در مورد آن's رفتن به شما کمک کند رشد کسب و کار خود و به دست آوردن Instagram followers و جذب یا فروش منجر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *