Site Overlay

3 گام موثر برای Instagram بازاریابی

[ad_1]

Instagram در حال افزایش است در میان برندها به عنوان یک قدرتمند اجتماعی ابزار بازاریابی است. مردم امروز در حال لذت بردن بصری تحریک که باعث می شود یک شبکه اجتماعی است که صرفا بر اساس تصویر های بسیار موثر است.

هنگامی که شما با استفاده از رسانه های اجتماعی برای به اشتراک گذاری تصاویر که مربوط به کسب و کار شما ایجاد روابط قوی تر با شما زمان طرفداران و مشتریان به علاوه گسترش رسیدن به خود را به پیدا کردن امکانات جدید. نه تنها شما می توانید به اشتراک گذاری تصاویر از محصولات خود را و کسانی که کار سخت به نگه داشتن کسب و کار شما در حال اجرا (حتی اگر آن را's فقط شما و حیوان خانگی خود را سر و گوش آب!), اما شما می توانید با تشویق مشتریان خود را به ارسال تصاویر خود را از محصولات خود قرار داده استفاده کنید.

از آن آسان است به از دست دادن آهنگ از زمان هنگامی که شما به سیستم وارد شوید به حساب های رسانه های اجتماعی. این امر به ویژه با Instagram, که در آن شما به راحتی می توانید از دست دادن یک ساعت فقط اسکن از طریق طیف گسترده ای از تصاویر را در جریان.

صرف زمان حاضر مهم است برای کسب و کار خود و اما اگر آن را's نه مولد آن است که به سادگی زمان به هدر رفته است. وقت تلف نمی کند و کمک در فروش جدید. این است که چرا شما نیاز به اهداف روزانه برای هر یک از شبکه های اجتماعی خود فعالیت مانند زمانی که شما در ورود به Instagram.

قبل از اینکه شما شروع روز خود را می دانم که چقدر زمان شما می خواهید برای تخصیص دادن به رسانه های اجتماعی و فردی هر شبکه. استیک با محدودیت زمانی که به طوری که شما می توانید مطمئن شوید که شما در حال گرفتن مهم ترین کارهای انجام شده در قاب زمان خود و همین't اجازه می دهد خود را به مکیده شدن به سوراخ خرگوش که اینترنت است.

هر بار ورود شما به Instagram, مطمئن شوید که شما در حال انجام این سه چیز به حفظ سطح بالایی از بهره وری به رشد خود را با نام تجاری حضور:

اضافه کردن به تعداد زیادی از مردم شما را دنبال کنید

خودتان را حدود 10-15 دقیقه هر روز به شروع به دنبال Instagram کاربران در بازار هدف خود را. شما می توانید انجام دهید این است که پس رقبای خود را. پیدا کردن افرادی که بیشتر درگیر با مارک های آنها به دنبال از آنجایی که آنها احتمال بیشتری برای برقراری ارتباط با شما نیز هست. آنها ترک نظرات و شهوت و میل عکس اغلب ؟

از آنجا که رسانه های اجتماعی همه چیز در مورد دادن و گرفتن مطمئن شوید که شما در زیر تعدادی از افراد دیگر و کسب و کار و وبلاگ نویسان است. آیا خود را از میل و اظهار نظر را به عنوان به خوبی.

به اشتراک گذاری مطالب خود را

10 دقیقه در روز به اضافه کردن محتوای منحصر به فرد برای خود را Instagram account. مردم می خواهید برای دیدن است که شما یک مقدار خوبی از مطالب جالب را برای آنها به نگاه اگر آنها در حال رفتن به دنبال شما. اگر آنها نگاه خود را جریان و تنها دیدن دو عکس و هیچ چیز جدید اضافه شده در آخرین ماه یا بیشتر آنها't رفتن به دیدن یک دلیل برای تبدیل شدن به یک پیرو.

اگر شما don't هر گونه محتوای منحصر به فرد برای به اشتراک گذاشتن راه اندازی یک زمان هر روز به سادگی تمرکز بر گرفتن عکس برای به اشتراک گذاشتن. این می تواند عکس های خود محصولات خود را در اتاق کار, کارکنان, و غیره. اگر آن را مربوط به خود را با نام تجاری و کسب و کار را شات جالب از آن و ویرایش آن را به میل خود و به اشتراک گذاری.

توان تعاملی

آن's جای تعجب نیست که هنگامی که شما یک حساب رسانه های اجتماعی مردم انتظار شما به خوبی اجتماعی. Don't به سادگی ثبت نام برای یک حساب کاربری و سپس منتظر مردم برای شروع به دنبال شما.

موفق در Instagram, بازاریابی شما باید به طور فعال درگیر شدن. پاسخ به نظرات چپ در تصاویر خود را حتی اگر آن را's ساده با تشکر از شما. سوال بپرسید و تشویق گفت و گو با پیروان خود را.

بازدید پیروان خود را' جریان و کسانی از مردم که شما در حال زیر و مانند تصاویر و نظرات. که نشان می دهد شما خواهد بود تعاملی با کاربران دیگر خواهد شد یک راه طولانی در ساخت خود با نام تجاری's زیر است.

Instagram خواهد بود در اطراف برای یک مدت زمان طولانی. به عنوان موثر ترین شما نیاز به آماده به صرف زمان خود را با حساب و سازنده با آن زمان.

کسب و کار شما با استفاده از Instagram به بازار و نام تجاری خود را ؟ چگونه آن را می رود ؟

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *