Site Overlay

2 مرحله آسان برای افزایش تعامل کاربر برای کسب و کارهای کوچک

[ad_1]

ارسال به رسانه های اجتماعی بزرگ است اما حتی بهتر است ایجاد مکالمه.

برای سال ها شرکت در سراسر جهان شده اند اعمال نفوذ قدرت رسانه های اجتماعی به رشد کسب و کار خود را. اما بسیاری از سقوط کوتاه وقتی که می آید به نیات واقعی از بازاریابی محتوا است.

هنگامی که شما در پست چیزی است که در نظر گرفته شده است به درخواست تجدید نظر به ایده آل خود را, کاربران, آیا پیاده روی دور. آن اطلاعیه به شما اجازه می دانم که چگونه پست در حال انجام هستند بخش مهمی است.

تعامل اشاره به هر زمان شما و کاربران زیر کسب و کار خود و پروفایل تداخل می کنند. که تعامل نه تنها می تواند منجر به بالا منجر کیفیت آن منجر به پیروان بیشتر که واقعا علاقه مند به آنچه شما ارائه.

چگونه شما رشد خود را Instagram Followers? اگر شما به اشتباه اگر آنها را خرید و سپس سعی کنید مقاله قبلی ما: چرا شما نباید Buy Instagram Followers

چگونه می تواند به شما در بهینه سازی مطالب خود را برای تعامل کاربر?

بهینه سازی مطالب خود را بازاریابی برای بهبود تعامل کاربر آسان نیست. بسیاری از مردم محدود کردن فعالیت های خود را به یک پست وبلاگ و پس از آن برای بهترین امید.

بسیاری از کسب و کار کوچک بازاریابی محتوا استراتژی شامل گوگل یک موضوع و بازنویسی یکی یا بیشتر از قطعات دیگر در یک صدای جدید. محتوای ویدئویی است که از این گناه با بسیاری از ویدئوها قرض گرفتن و یا آشکار کپی کردن قبلا موفق ویدیو.

در هر صورت یک کاربر در حال حاضر دیده می شود که محتوای پس چرا عمل آنها در مال شما زمانی که این همان چیزی است ؟

در اینجا برخی از راه های موثر تر برای ایجاد محتوای خاص برای تعامل کاربر:

گام 1 – ایجاد چیزی جدید

اولین گام خود را برای مطالب خود را به قبول است که شما را به برخی از خطرات.

که خطر مربوط به راه شما در حال حاضر مطالب خود را آنچه شما می گویند و چگونه نام تجاری خود را به ارمغان می آورد چیزی جدید به این موضوع است.

این نمودار نشان می دهد که چگونه این کار این است که به عنوان سخت ترین برای کسب و کار هنگامی که در تلاش برای بهبود حضور خود را آنلاین. در حالی که آن را متمرکز بر B2B هر کسی مشغول به کار در B2C باید با توجه به پرداخت.

این گام اولیه بسیار مهم است چرا که در آن نیروهای شما را به انجام بیش از اخراج بازاریابی خود را به عنوان یک وظیفه خود را کنار بگذارند.

بسیاری از کسب و کار خود را ترک استراتژی بازاریابی محتوا به طور کامل در دست یک آژانس که موثر خواهد بود. یک سازمان و یا مشاور متخصص در نحوه توزیع محتوا اما نه یک متخصص در کسب و کار خود و بنابراین شما باید به کار با آنها.

این به این معنی برگزاری جلسات که در آن آنها می توانند دریافت ورودی از شما در مورد آنچه شما انجام دهد و به همین دلیل هر کاربر می خواهم به خرید از شما و یا مشتری خود را.

جامد استراتژی بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک شامل همواره فرایند مشارکتی.

همکاری با یکدیگر است که خود را بهترین راه برای ایجاد محتوای بزرگ.

محتوای بزرگ به معنی ترکیبی از مجموعه مهارت های خود را با آن فرد یا افرادی با شما كار را به مطمئن شوید که آن را دیده ترین چشم ها و ساختار یافته است به نفع خود را به طور کلی حضور آنلاین.

گام دوم – تعامل انطباق و اصلاح

گام دوم این است که به تماشای واکنش.

به دنبال قله های ها و یا جدید به شرح زیر و متوجه این موضوع کاربران ابراز علاقه بیشتر. این نشان می دهد شما یک مقدار زیادی در مورد آنچه که ارزش کاربران خود را ببینید شما ارائه.

اگر شما به طور منظم پست های وبلاگ و یا فیلم و دیدن 5 -10 دوست دارد و بدون نظر و سپس شما پست چیزی که دریافت که دو یا کاربران اظهار نظر شما می دانید که برای کشف این موضوع در آینده محتوای قطعات.

اگر/وقتی که شما ببینید, نظر, سپس شما باید کاملا پاسخ دهد.

بدترین چیزی که یک نام تجاری می توانید انجام دهید این است که ترک نامزدی حلق آویز خالی است. نه تنها کاربری که در زمان زمان برای نظر قرار داده می شود شما نشان می شود هر کسی که می بیند که نظر بدون پاسخ است که شرکت شما واقعا توجه.

بسیاری از کاربران رسانه های اجتماعی را ببینید به عنوان یک راه عالی برای دریافت توجه شرکت زمانی که آنها مشکل است. بنابراین زمانی که آنها را ببینید که آنها حتی نمی تواند به شما برسد در Twitter یا Facebook آنها را به طور طبیعی سوال حمایت خود را به طور کلی و به احتمال زیاد به دنبال یکی دیگر از فروشنده است که تعامل با کاربران خود.

نگاه فوق العاده کشش Facebook groups برای افرادی که علاقه مند هستند در یک موضوع خاص است.

تو رفتگی در دیوار شما ممکن است بزرگ اما اگر شما گرفتن یک مخاطب در آن نامزدی خود به نفع کسب و کار خود را با نشان دادن کاربران خود تخصص و تمایل خود را به ارتباط برقرار کردن با آنها و مشتریان بالقوه) و تعهد خود را به کسانی که از شما خرید و یا تبدیل به مشتریان.

به آن را آسان تر و بهتر است به یک داخلی مجموعه ای از پاسخ کنسرو آماده برای هر مانیتور حساب به مرجع. Chatbots یک محصول جدید است که این فرایند به طور خودکار از طریق Facebook messenger و آنها یک دلیل وجود دارد. بسیاری از صاحبان کسب و کار قادر به حقه بازی مسئولیت های خود و یادگیری و نظارت بر حساب های خود را.

برای رسانه های اجتماعی بهترین شرط بندی شما است به استخدام حرفه ای است و کار با آنها. شما می توانید پیش نویس مجموعه ای از پاسخ به سوالات متداول و هنگامی که در شک و تردید آنها به شما ایمیل خواهد شد بنابراین شما می توانید پاسخ خود را در زمان. این دوباره صحبت می کند به تعاونی طبیعت از داشتن یک حرفه ای به شما کمک کند خود را با رسانه های اجتماعی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *