Site Overlay

11 چیزهایی که شما باید انجام دهید برای ساخت عالی محلی حضور

[ad_1]

محلی است که تمام خشم این روزها به عنوان بیشتر و بیشتر کسب و کار متوجه اهمیت نزدیکی مخاطبان برای فرصت های بیشتر. در اینجا برخی از مراحل شما می توانید به مطمئن شوید که وب سایت خود را با استفاده از بهترین گزینه ها برای محلی چشم انداز.

1. بهینه سازی محتوای وب سایت شما

برای جذب مخاطبان محلی شما نیاز به نگاه قابل اعتماد و حرفه ای است. شروع مطمئن شوید که محتوای وب سایت خود را به طور کامل بهینه سازی شده است. شامل مختصر و اطلاعات مربوطه مانند مکان شماره تماس و ایمیل و همچنین نقشه های تعاملی نشان دادن که در آن شما می توان یافت. ویترین مشتری داستان پرسش و پاسخ و یک وبلاگ به یک رویکرد شخصی تر.

2. برو موبایل

با توجه به گوگل و نیلسن 75 درصد از تلفن همراه جستجو برای فروشگاه های محلی و خدمات منجر به یک فروشگاه برای بازدید و خرید, تحقیقات بیشتر و یا تماس بگیرید. این غیر قابل انکار فرصت نمی شود از دست رفته توسط محلی موسسات کوچک و متوسط. مطمئن شوید که به عنوان سمبل موبایل پاسخ به بازی خود را.

3. یافت در لیست فایل ها و دایرکتوری ها

خود را در حضور محلی نخواهد بود اگر شما می تواند یافت نمی شود در دایرکتوری های محلی و آنلاین. خود را تمام لیست خود را با ارائه اطلاعات به روز شده. ذکر شده در Google Places برای کسب و کار و همچنین به عنوان صفحات Google+ محلی. این به شما کمک خواهد کرد با ارائه اطلاعات دقیق به مشتریان و همچنین برقراری ارتباط با آنها و قرار گرفتن در معرض بیشتر.

4. استفاده از رسانه های اجتماعی به نفع خود

رسانه های اجتماعی یک ابزار قدرتمند برای کسب و کار آنلاین, ساخت و شکستن کسب و کار. مطمئن شوید که شما باید پروفایل رسانه های اجتماعی فعال در سیستم عامل های مختلف که در آن مشتریان شما می تواند به شما برسد. این متوقف نمی شود فقط در ایجاد یک Facebook صفحه.

تجزیه و تحلیل مخاطبان هدف خود را و پیدا کردن آنچه که پلت فرم آنها به احتمال زیاد بیشتر استفاده کنید مانند یا Pinterest Instagram برای مد و یا مواد غذایی و حفظ یک حضور قوی وجود دارد. دانستن چگونگی استفاده مردم از سیستم عامل های مختلف ارزشمند است مانند توییتر برای سریع سوالات و فریاد استراحتی یا Facebook برای به اشتراک گذاری محتوا و داستان است.

5. استفاده موضعی بازاریابی موتور جستجو

افزایش آگاهی مردم را از کسب و کار شما با پرداخت برای هر کلیک تبلیغات در موتورهای جستجو. انتخاب کلمات کلیدی است که مناسب ترین را برای کسب و کار در این منطقه است. این اجازه خواهد داد که شرکت خود را به هدف قرار دادن مخاطبان در منطقه خاص و به شما یک مزیت رقابتی بیش از کسب و کارهای دیگر.

6. صدای خود را پیدا کنید

بسیاری از شرکت ها جذب یک زیر بزرگ با داشتن یک رویکرد متمایز – یک انسان را لمس و یا صدا در پشت کسب و کار. پیدا کردن شخصیت خود را به ساخت کسب و کار در اطراف چه که ترکیب یک خانواده با رویکرد کسب و کار و یا دمدمی زبان. این کمک خواهد کرد که محلی مخاطبان به خاطر کسب و کار خود و زمانی که آنها به دنبال خدمات خود را.

7. دریافت درگیر در جامعه

محلی دید می تواند تا حد زیادی بهبود یافته درگیر در رویدادهای محلی. یک راه برای انجام این کار این است که سازماندهی یک درایو برای یک علت خوب است که به نفع خاص محلی مخاطبان است. نه تنها شما تولید خوب, روابط عمومی, اما شما همچنین می توانید به بازگشت به جامعه است که پشتیبانی از کسب و کار شما.

8. همه چیز در مورد نام تجاری

نام تجاری است که باید این که آیا شما یک کسب و کار کوچک و یا یک مطلب تاسیس یک. این شامل نه تنها یک لوگو و یا شعار اما تصویر کلی که شما پروژه را در سطح جامعه. به نام تجاری خود را یک محلی لمسی از جمله روند محلی, عبارات یا رویکرد است.

9. تشویق محلی نظرات

با بسیاری از مردم با دسترسی به وب, چشم انداز قادر به پیدا کردن آنچه که دیگران می گویند در مورد شما تنها با چند کلیک. این است که چرا پس از بررسی واقعی از مشتریان مهم است. خوب بیشتر بررسی کسب و کار خود و دریافت بیشتر احتمال دارد آن است که مردم را انتخاب کنید آنچه شما باید ارائه دهد.

10. پیوستن به کسب و کار محلی سازمان

درگیر شدن در کسب و کار محلی سازمان است یک راه خوب برای ایجاد روابط در کسب و کار بزرگتر تنظیم. این به شما کمک خواهد کرد ساخت شبکه خود را و بیشتر قابل مشاهده در جامعه است.

11. از نزدیک نظارت بر نتایج برای بهبود مستمر

در نهایت تلاش برای بهبود بیشتر مهم است برای هر کسب و کار بزرگ و یا کوچک است. نظارت بر نتایج حاصل از تلاش های خود را و تجزیه و تحلیل که در آن شما هنوز هم می تواند بهبود بخشد. گوش دادن به بازخورد مشتری و مطمئن شوید که به کاهش منفی صحبت سراسر وب.

وقتی که می آید به محلی حضور این ایده خوبی است برای ساخت یک کسب و کار است که مخاطبان خود را می تواند مربوط به چیزی است که می تواند برخی تحمل در زندگی روزانه خود را. این مراحل کمک خواهد کرد که شما را در راه خود را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *