Site Overlay

10 نکته برای استفاده از Instagram برای کسب و کار و بازاریابی

صدها میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان با استفاده از Instagram در هر روز است. این رسانه های اجتماعی نیروگاه به شما می دهد فرصت برای رسیدن به یک تعداد قابل توجهی از مردم در مناطق مختلف در سراسر جهان است.

با استفاده از Instagram برای بازاریابی کسب و کار می تواند کمک به شما در ساخت نام تجاری خود را دریافت ترافیک بیشتر رشد خود را از لیست ایمیل مشترکین و تولید و فروش.

1. نگه داشتن آن اجتماعی

هنگامی که شما با استفاده از Instagram برای بازاریابی کسب و کار فکر می کنم و اجتماعی و نه تبلیغات. ایجاد محتوا با مخاطبان خود ارتباط برقرار خواهد شد با چشم پوشی نیست چرا که به نظر می رسد بیش از حد spammy. نشان می دهد که دوست دارید تصاویر خود را در تو رفتگی در دیوار به مردم علاقه مند در زیر شما.

2. ارائه ارزش

Instagram کاربران فعال خریداران که در حال انجام تحقیقات خود را, بنابراین اطلاعات بیشتر شما می توانید آنها را در نظر, تصاویر چرخ و فلک و داستان ،

3. استفاده از داستان

Instagram داستان ارائه اطلاعات فوری و ارضاء فوری است. آنها تنها 24 ساعت گذشته پس از ایجاد حس هیجان و ضرورت.

4. استفاده از هشتگهای

بسیاری از مردم به طور فعال در جستجوی خاص هشتگهای و تصاویر خود خواهد بود وجود دارد در حال انتظار برای آنها. یکی Instagram مطالعه نشان داد که اضافه کردن حداقل یک برچسب به همه پست های خود را ایجاد بیش از 12 درصد نامزدی به طور متوسط.

5. فراخوانی برای اقدام

هر پست شما تولید باید تماس روشن به عمل که منطبق با هدف کسب و کار شما در ایجاد آن است. Instagram فراهم می کند طیف وسیعی از دکمه ها مانند 'خرید'.

6. لینک بازگشت به سایت خود

Instagram یک راه عالی برای رانندگی ترافیک به سایت خود ، بیش از 50 درصد از کاربران در سایت های رسانه های اجتماعی دنبال حداقل یک کسب و کار می گویند که آنها آموخته اند که در مورد یک محصول یا خدمات از طریق Instagram.

7. سازگار با نام تجاری تصویر

ماندن مداوم به صفحه خود را تم. تنها شامل عکس هشتگهای نوشتن شرح تصاویر و ویدئوها مربوط به صفحه خود موضوع است.

8. ایجاد یک پروفایل خوب

اطمینان خود را Instagram profile به اطلاع مخاطبان خود را در مورد که شما و آنچه شما انجام دهد. Instagram's موتور جستجوی مبتنی بر متن و به شما شانس بهتری برای پیدا کردن کسی شما اگر نام کاربری خود را به یک کلمه یا دو است که مربوط به کسب و کار شما.

9. سوئیچ از شخصی به کسب و کار

تبدیل به یک حساب کسب و کار به منظور به دست آوردن دسترسی به تمام ابزار و تجزیه و تحلیل در دسترس است.

10. استفاده از تجزیه و تحلیل

تجزیه و تحلیل تلاش های بازاریابی خود را در Instagram است که واقعا آسان است. Instagram بینش به شما می دهد تمام داده های مربوطه در مورد صفحه خود را. این اجازه می دهد تا شما می دانید که چگونه تلاش های بازاریابی خود را می پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *