Site Overlay

10 قوانین اساسی از بازاریابی رسانه های اجتماعی

[ad_1]

بازاریابی رسانه های اجتماعی است که این عمل با استفاده از رسانه های اجتماعی (به عنوان مثال Facebook, Twitter, YouTube و غیره.) به منظور ترویج کسب و کار است.

بسیاری از شرکت ها می خواهد خود را برای شروع کمپین بازاریابی اجتماعی رسانه ها و ایجاد یک Facebook صفحه و یا حساب توییتر. مشکل این است که آنها را't باید یک سرنخ در مورد چگونه برای اجرای موفق کمپین بازاریابی اجتماعی رسانه ها. در اینجا من لیست 10 از اساسی ترین قوانین وقتی که می آید به بازاریابی رسانه های اجتماعی. پیروی از این قوانین به منظور موفق حساب با Facebook, Twitter و غیره.

10 [basic] قوانین بازاریابی رسانه های اجتماعی

1. به روز رسانی! من باید't حتی باید به لیست این به عنوان یک قاعده اما بسیاری از فراموش کردن چقدر مهم است. شما باید سعی کنید و به روز رسانی روزانه زیرا زمانی که مصرف کنندگان صفحه خود را ببینید و از آن شده است به روز شده در بیش از یک ماه آنها را فرض آن غیر فعال است و تصمیم به دنبال کسب و کار شما. همچنین آنها به راحتی می تواند با رقیب خود به دلیل صفحه خود را بسیار فعال آنها احساس می کنید که کسب و کار آنها را بهتر خدمات. شما نمی خواهید که به اتفاق می افتد تا خود را به روز رسانی حساب های رسانه های اجتماعی به طور منظم!

2. هیچ تبادل! شما نه بیلی میز. بنابراین شما لازم نیست که به داد مصرف کنندگان گفتن آنها را به خرید محصول خود را و یا استفاده از کسب و کار شما. رسانه های اجتماعی است که به معنای اتصال و نه زمین. اگر مصرف کنندگان خود را احساس می کنند که ارتباط خود را با شرکت خود را از طریق Facebook صفحه و یا توییتر خوراک آنها بیشتر احتمال دارد به شما استفاده از بیش از یکی دیگر از کسب و کار است که نمی توان به صورت جدی تلاش برای اتصال.

3. برقراری ارتباط با مخاطبان خود را. اگر شما احساس می کنید لازم است به پاسخ به نظرات و پاسخ به سوالات و یا عضویت در مکالمات خود را در صفحه رسانه های اجتماعی برای شما نیست. شما نیاز به بخشی از این گفتگو در صفحه خود را. اگر نه, شما از دست دادن تماس با مشتریان خود را و آنها چه می خواهند.

4. را انتخاب کنید عاقلانه. آنچه به شما می گویند تا ابد باقی می ماند رکورد های عمومی در اینترنت است. را انتخاب کنید آنچه شما پست در صفحه خود را عاقلانه. من نمی توانم استرس به اندازه کافی. اگر شما استخدام یک شرکت پست برای شما, مطمئن شوید که به استخدام کسی که شما می توانید اعتماد. و به یاد داشته باشید اگر شما خود را مدیریت رسانه های اجتماعی خود را تنها با ارسال آنچه شما می خواهید برای دیدن در صفحه اول نیویورک تایمز (یا انتخاب).

5. رسیدگی به قهر مشتریان با کلاس. برخی از مشتریان فقط یک روز بد و می خواهید به آن را در صفحه خود و سرزنش شما برای همه چیز. نه حذف هر گونه نظر منفی. به جای نادیده گرفتن آن اگر آن را's تنها یک نظر (مگر اینکه نظر به زبان ناپاک و نامناسب باشد). اگر شما در یک مخمصه مانند نستله بود حدود یک سال پیش که در آن هر کس اعتراض خود را در Facebook صفحه یک به روز رسانی کرد و گفت خود را کسب و کار است و حرکت برای رفع مشکل. هرگز به طور مستقیم پاسخ به یک فرد شما هرگز برنده خواهد شد. همچنین هرگز وعده شما می توانید نگه دارید.

6. لینک به دیگران است. اگر شما پیدا کردن چیزی جالب (و مرتبط) در وب سایت آن لینک خود را در Facebook و یا توییتر. توضیح دهید که چرا شما در پیدا کردن آن جالب (و مرتبط) و از آنها بخواهید برای ورودی خود را. لینک به دیگر شرکت ها, مقالات, سرد, وب سایت, هر چه. فقط مطمئن شوید که به خودتان بپرسید قبل از ارسال این مربوط به کسب و کار من?

7. به اشتراک گذاری! Don't ترس خود را نشان می دهد مصرف کنندگان به آنچه که شرکت شما کارکنان انجام می دهند زمانی که آنها هنوز در دفتر. گرفتن عکس از خود در دفتر پیک نیک بشردوستانه رویداد و یا حتی اجرا / پیاده روی برای یک علت خوب است. این عکس ها ایجاد یک تصویر مثبت در مورد شرکت خود را برای مصرف کنندگان خود را. آنها می خواهند بدانند که شما're انسان و don't پوشیدن روابط در همه زمان ها. اگر آن's جمعه گاه به گاه در یک عکس گروهی از هر کس با پوشیدن این شرکت پلو و پس از آن بلافاصله پس از دیگران می دانم آنچه در جریان است در دفتر خود را در زمان واقعی است.

8. شروع یک روند هفتگی. اگر شما چیزی را یک بار در هفته در همان روز هر هفته پیروان خود را ملزم به بازگشت آن روز هر هفته. برای مثال اگر شما صاحب یک فروشگاه کفش در هر پنج شنبه برای شما ارسال می کفش از هفته است. شامل یک تصویر و یک ارتقاء برای کفش مانند یک درصد است که در هفته تنها. اگر شما نوشته شده هر دوشنبه و مصرف کنندگان ملزم به بررسی هر پنج شنبه برای دیدن آنچه که جفت ارز در حال ترویج است که در هفته و آمد به فروشگاه خود را برای خرید. آن's یک راه عالی برای مشتریان خود بر روی صفحات رسانه های اجتماعی و نیز به فروشگاه خود را.

9. لینک به وبلاگ خود. شما قرار داده و تلاش بسیار به نوشتن که بسیار جذاب پست در مورد مد روز برای بهار اما هیچ کس بار خوانده شده وبلاگ خود. لینک آن را در Facebook, Twitter و غیره. Don't انجام آن در همه زمان ها به دلیل این است که اگر تنها چیزی که شما برای به روز رسانی رسانه های اجتماعی خود را, مردم را با حوصله با شما بسیار به سرعت. اما در همان زمان don't ترس به لینک به وبلاگ خود. شما یک مقدار زیادی از کار سخت و تلاش به آن را و شما می خواهید مردم به خواندن آن!

10. گسترش این کلمه در! اگر شما یک Facebook, Twitter, وبلاگ کانال یوتیوب و غیره. شما واقعا باید به مردم بگویید. آنها نه فقط رفتن به فرض شما آنها را داشته باشد. قرار داده و آنها را در وب سایت شرکت شما بر روی کارت های کسب و کار قرار دادن یک علامت در فروشگاه خود گفت: “اضافه کردن ما!” با تمام کمی آرم برای هر سایت در کنار کپی کنید. Don't ترس به مشتریان خود بگویید شما're on Facebook. اگر آنها مانند شما و محصول خود را, آنها را به اشتراک گذاری آن را در Facebook و می گویند: “هی, من'm طرفداران سالی's کفش و من می خواهم همه بدانند!”

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *