Site Overlay

10 قابل پیشگیری اجتماعی اشتباهات بازاریابی

[ad_1]

رسانه های اجتماعی ساخته شده است که تاثیر عمیقی در راه کسب و کار خود را در بازار محصولات و خدمات. آیا شما فکر می کنم Facebook و Twitter می't آخرین زمانی که آنها برای اولین بار بیرون آمد ؟ بسیاری از ما انجام داد اما پسر ما اشتباه می کردیم! رسانه های اجتماعی گرفته شده ترین جهان توسط طوفان و اگر شما صاحب یک کسب و کار شما قطعا نیاز به ترکیب بازاریابی رسانه های اجتماعی برای کسب و کار خود و برنامه های.

سایت های رسانه های اجتماعی مانند Facebook, Twitter, وبلاگ ها و لینک شده اند سریع تر از رادیو و یا تلویزیون! رسانه های اجتماعی ساخته شده است که تاثیر زیادی در کسب و کار بیش از 70 ٪ از شرکت ها در حال حاضر یک Facebook صفحه.

رسانه های اجتماعی می کند نیاز به زمان و کار است و باید به طور موثر انجام شود. در زیر لیستی از ده رسانه های اجتماعی خطاها و آنچه شما می توانید انجام دهید برای جلوگیری از آنها را از اتفاق می افتد.

1. نه سازگار بودن – شما نمی توانید پست های خود را در Facebook صفحه و یا صدای جیر جیر در اینجا وجود دارد. شما باید به منظور جلب یک طرح رسانه های اجتماعی و برنامه ریزی وقت خود را صرف سایت های اجتماعی خود را.

آنچه شما می توانید انجام دهید: را تشکیل می دهند و روزانه و هفتگی رسانه های اجتماعی و برنامه و چوب به آن. برنامه ریزی برای خرج کردن شاید یک ساعت در روز کار خود را در سایت های اجتماعی. آیا گسترش خود را بیش از حد نازک است. انتخاب یک زن و شوهر از بهترین سایت و به آنها زمان و توجه لازم را به کار سحر و جادو خود را. من توصیه می کنم Facebook, LinkedIn و توییتر.

2. بدون تعامل – هنگامی که مردم نظر و یا ارسال بر روی صفحات خود را, شما نیاز به پاسخ به آنها و از آنها تشکر می کنم. اگر شما پاسخ نمی دهند به کسانی که صفحه خود را ببینید, آنها را فقط متوقف بازدید.

آنچه شما می توانید انجام دهید: بررسی سایت های خود را حداقل دو بار در روز برای دیدن اگر هر کسی ارسال شده یا ترک نظرات. نگاهی به زمان برای پاسخ به آنها به طور کامل – سریع با تشکر از شما همیشه نمی خواهد کافی است! سپس شما باید سایت خود را ببینید و معامله بمثل کردن. این کمک خواهد کرد که نگه داشتن صفحات خود را فعال.

3. نه اضافه کردن شخصیت – شما می خواهید خود را در سایت های اجتماعی به یک بازی سرگرم کننده و دوستانه, جایی برای دیدار, اما شما همچنین نیاز به نگه داشتن آن حرفه ای است. Don't فقط پست های یک دسته از کلون نظرات با شخصیت.

آنچه شما می توانید انجام دهید: درمان صفحه خود را به عنوان اگر آن را یک محل ملاقات برای شما و شما و مشتریان شما. بحث در مورد چیزهای جالب ارائه معاملات خاص و مسابقات نگه داشتن چیزهای تازه و جدید است. این را به صفحه خود را زندگی می کنند با شخصیت!

4. نه ارتباط حساب – اگر شما را به چند سایت های اجتماعی و وبلاگ شما باید برای اتصال همه آنها را با هم به طوری که مردم می توانید همه آنها را پیدا کنید.

آنچه شما می توانید انجام دهید: قرار دادن خود را در سایت های اجتماعی لینک های اصلی خود را در وبلاگ و یا سایت. استفاده از ویدجت های و / یا پلاگین است که اجازه می دهد بازدید کنندگان خود را به راحتی با اتصال به صفحات اجتماعی. باید پست های خود را با رفتن به همه سایت های اجتماعی خود را به جای یکی در یک زمان.

5. نه درخواست دوست دارد و به شرح زیر است – Don't ترس به درخواست مردم به مانند صفحه خود و یا حساب خود را دنبال. این تا حد زیادی می تواند افزایش فعالیت اجتماعی است.

آنچه شما می توانید انجام دهید: قرار دادن یک درخواست در امضای ایمیل خود را قرار داده و آن را بر روی کارت های کسب و کار قرار داده و آن را در تمام دفتر خود را ثابت. ارسال لینک خود را در هر کجا که امکان پذیر است و از برای آن شرح زیر است. شما باید به ترکیب رسانه های اجتماعی خود را به تمام نقاط بازاریابی خود را.

6. هیچ محتوای با کیفیت – شما باید به مردم یک دلیل می خواهید به بازدید از وب سایت های اجتماعی. بعد از همه وجود دارد میلیون ها نفر از صفحات بنابراین شما قطعا باید به ارائه چیزی از ارزش.

آنچه شما می توانید انجام دهید: ارسال لینک به مقالات مفید, پیشنهاد خیلی چیزهای کمی اگر اطلاعات مفید ارسال و فروش ویژه ارائه کوپن و جوایز. مسابقات بسیار محبوب هستند بنابراین سعی کنید به نگه داشتن آسان و سرگرم کننده مسابقه در هر ماه. به تمام کسانی که مردم دلیلی برای آینده نگه دارید!

7. هیچ فراخوانی برای اقدام – مردم بیشتر احتمال دارد برای پاسخ به فروش و یا خدمات اگر شما آنها را روشن و مختصر تماس به عمل است.

آنچه شما می توانید انجام دهید: یک تماس اقدام می تواند به عنوان ساده به عنوان “اینجا را کلیک کنید Subscribe” و یا “خواندن کل مقاله”. استفاده به عنوان بسیاری از است مناسب به بازدید کنندگان خود را به انجام عمل مورد نظر. هنگامی که شما چیزی است که شما می توانید بپرسید مردم را به بازتوییت و یا به اشتراک گذاری در Facebook صفحه. ارائه تخفیف بر روی محصولات خود را با تماس به اقدام مانند “اینجا کلیک کنید برای دریافت $ 25.00 برای اولین بار سفارش” یا “دکمه کلیک کنید برای پیشنهاد ویژه”. امکانات بی پایان هستند و موثر!

8. نه نوشتن موثر پروفایل – مشخصات خود را تصور اول است که اکثر مردم خواهد شد از شما بنابراین شما می خواهید آن را قابل ملاحظه است. فقط آن زمان که قطراتش تا نام خود و زادگاه نمی خواهید برای دریافت کار انجام می شود. کامل و خوب نوشته شده مشخصات کمک خواهد کرد که ساخت اعتبار خود را.

آنچه شما می توانید انجام دهید: پایان پروفایل خود را به طور کامل. اضافه کردن یک حرفه ای به دنبال عکس از خودتان. لیست مدارک خود را و چرا مردم را بهره مند از محصولات یا خدمات خود را. را ترک نمی فضاهای خالی یا پر نشده اطلاعات است. جزئیات مشخصات خود را از بازدید کنندگان خود را' نقطه نظر. آیا شما بازدید از صفحه خود را از چه می بینید ؟

9. نه غلط گیری – بد دستور زبان و املا می توانید یک صفحه خوب به بد.

آنچه شما می توانید انجام دهید: خواندن پست های خود را به عنوان شما در حال نوشتن آن و پس از آن زمانی که شما به پایان رسید دوباره آن را بخوانید. آن را نیز کمک می کند اگر شما شخص دیگری آن را بخوانید و همچنین از آنجا که آنها ممکن است متوجه چیزهایی که شما از دست رفته. مطمئن شوید که تمام پست های خود را توییتهایی و…. نوشته شده است به درستی و با نگاه حرفه ای است.

10. گرفتن بیش از حد شخصی – ما've همه آنها دیده می شود. پست ها و توییت هایی که با خواندن چیزی مثل, من, تماشای رمبو امشب اما سردرد به من داد تا من به رختخواب! و یا رفت و خرید امروز و خریداری عزیزم من یک جفت جدید از غنیمت. نوشته های از این قبیل تعلق ندارد در صفحات کسب و کار, بنابراین مطمئن شوید که برای دریافت بیش از حد شخصی هنگام ارسال.

آنچه شما می توانید انجام دهید: دیدار دیگر موفق صفحات اجتماعی و نگاه بیش از انواع چیزهایی که آنها پست. ارائه اطلاعات است که در واقع کمک به بازدید کنندگان خود را و از آنها بهره مند شوند. گرفتن موهای خود را قطع بزرگ است اما آن را نشانی از کمک به مشتریان بالقوه خود را. اگر چه آن را احتمالا خواهد آنها را آزار! بنابراین با هر پست شما نوشتن از خودتان بپرسید آیا این کمک به بازدید کنندگان من?

رسانه های اجتماعی بازاریابی درهای باز با سرعت باور نکردنی و قدرت بنابراین اگر شما با موفقیت با استفاده از آن, شما نیاز به شروع به یادگیری و باز کردن آن سایت اجتماعی حساب.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *