Site Overlay

که روند را تغییر شکل بازاریابی محتوا

[ad_1]

جدید بازاریابی فن آوری و مصرف کنندگان' نگرش نسبت به محتوا باعث می شود آن را لازم را برای بازاریابان و کسب و کار به تغییر استراتژی های بازاریابی محتوای خود را مطابق با غالب روند. هوشمند برندها همیشه تمرکز بر روی راه خود را به مخاطبان مصرف محتوا و از همه مهمتر چه نوع محتوایی مخاطبان خود را می خواهید به مصرف. یکپارچه سازی روند های جدید و فن آوری به یک موجود طرح کسب و کار نگه می دارد جلوتر از منحنی. زیر برخی از بازاریابی محتوا روند کارشناسان فکر می کنم برندها باید در نظر بگیرید هنگامی که مشغول کار بر روی استراتژی های بازاریابی آنلاین در سال آینده:

ویدیو آینده

تصویری بدون شک ادامه خواهد داد به یک جزء اصلی از بازاریابی محتوا در آینده است. آن است که به درستی در نظر گرفته به عنوان به سرعت در حال رشد و موثر ترین فرم از محتوا است. اگر یک کسب و کار هنوز شامل تصویری به آن کمپین های بازاریابی آنلاین است از دست رفته در یک فرصت شگفت انگیز برای ترویج خود را در بیشتر مربوطه و راه خلاق. مردم برای پیدا کردن یک ارتباط عمیق با شرکت هایی که درگیر تولید محتوای ویدئویی را به صورت منظم.

شخصی

آن را دشوار است به درک که چرا محتوای شخصی انجام بهتر از کلی بی هدف محتوا. بازاریابان در حال حاضر تمرکز بیشتر بر روی ایجاد محتوای شخصی برای مبارزات انتخاباتی خود را به تولید نتایج بهتر است. آن مهم است به درک مشتریان آینده نگر' منافع و رفتار آنلاین به طوری که یک کسب و کار می تواند به تهیه کردن به نیازهای مخاطبان آن بر اساس بخش بندی لیست.

توزیع محتوا از طریق اجتماعی

مارک استفاده از تعدادی از تاکتیک های سایه دار برای توزیع محتوا است. امروزه به اشتراک گذاری اجتماعی است که یکی از روش های موثر برای برندها به ترویج و توزیع محتوا است. آینده است به احتمال زیاد برای دیدن کانال های اجتماعی مانند Facebook, Instagram, Snapchat, و غیره. به عنوان چاپ و نشر رسانه ها. ناشران شده اند با استفاده فوری مقاله ویژگی های Facebook به ارائه سرگرم کننده محتوای اجتماعی به افراد فعال در اینترنت است. مردم می توانند با خواندن مقالات از منافع خود در اسنپ چت و Instagram. رسانه های اجتماعی را قادر می سازد یک نام تجاری برای جلب توجه مشتریان بالقوه و کشیدن آنها را به سایت خود. مدیریت بسیار جذاب و محتوا متمرکز کانال های اجتماعی است که به عنوان مهم به عنوان حفظ یک وب سایت موثر است.

هوش مصنوعی (AI)

بازاریابان ادامه خواهد داد برای کشف پتانسیل واقعی از هوش مصنوعی در ایجاد و بازاریابی محتوای خود را. پردازش زبان های طبیعی predictive analytics و نسل الگوریتم می تواند کمک به مارک های ایجاد دقیق و موثر محتوا. ماشین آلات-تولید محتوا فوق العاده موثر وقتی که می آید برای افزایش حجم و سرعت که در آن اطلاعات منتشر شده است. کارشناسان بر این عقیده هستند که ظرف پنج سال آینده تقریبا نیمی از محتوای تولید شده توسط ماشین آلات.

با مشاهده این روند و پذیرش آنها به عنوان فرصت های جدید و مطالب بازاریابان و شرکت ها قادر خواهد بود به منظور توسعه واقعا نوآورانه وب تجارب که در نهایت بهبود ROI.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *