Site Overlay

کسب و کار کوچک بازاریابی استراتژی – چشمک زدن Lesson Part 5

[ad_1]

این مقاله پنج شش در یک سری از درس های برای کسب و کار کوچک و بازاریابان از مالکوم گلدول را چشمک زدن.

وای چه یک فصل بزرگ برای بازاریابان فصل پنج در چشمک زدن است. این نقل قول در p. 160 تشریح افکار زیادی بازاریاب (Louis Cheskin) تا به حال در بسته بندی: “Cheskin متقاعد شده بود که زمانی که مردم به یک ارزیابی از چیزی است که آنها ممکن است خرید در یک سوپر مارکت و یا فروشگاه بدون آن تحقق آنها انتقال احساس یا برداشت است که آنها در مورد بسته بندی محصول به محصول خود را. آن را یکی دیگر از راه Cheskin اعتقاد بر این است که بسیاری از ما نمی تمایز–در سطح ناخودآگاه–بین بسته بندی و محصول. این محصول در بسته بندی و محصول ترکیب شده است.”

یک مفهوم کلیدی در این فصل است که کارشناسان اغلب بیشتر قابل اعتماد در شناسایی چه کار خواهد کرد–و یا نمی خواهد–در بازار از تحقیقات بازار بر اساس بررسی های مصرف کننده. برای کسب و کار کوچک و بازاریابان و سپس این فصل باید به عنوان خوانده شده. شما می دانید full-خوب شما به ندرت باید این پول را برای مصرف کننده در نظر سنجی.

گلدول بررسی جدید کک افتضاح و ناتمامیت از تحقیقات بازار است که منجر به آن. اگر چه این است که به خوبی شناخته شده بازاریابی اشتباه گلدول منابع خود را نوعی روزنامه نگاری پشت صحنه داستان و سرنخ ما در بر چرا بازاریابی اطلاعات است که کک و بازاریابان مورد استفاده برای پایه تصمیم خود را در ناقص بود برای شروع با.

حتی بیشتر جذاب است, اکتشاف خود را از موسیقیدان به نام Kenna یک فرد موسیقی کارشناسان معتقدند باید یک سر و صدا اما نمی توانید Top 40 اعتبار در رادیو به دلیل تحقیقات بازار نمی تواند تصرف همان اطلاعات کارشناسان در یک پلک زدن.

چرا ؟ چرا که به عنوان گلدول اشاره “…برداشت اول از کارشناسان مختلف…بیشتر مبهم و پیچیده است.” (p. 179). Kenna موسیقی متفاوت است و سخت برای قرار دادن یک برچسب خاص در پس موسیقی تحقیقات بازار نمی تواند به اندازه کافی به اندازه او.

گلدول نیز مربوط به داستان Aeron صندلی–یک محصول جدید به طور کامل با نگاه نوآورانه است که حتی کارشناسان گفت: شکست خواهد خورد. اما با این صندلی که نگاه بسیار متفاوت از مردم نمی دانند که چگونه آنها خود را در مورد آن احساس; گلدول می گوید مصرف کنندگان “اشتباه احساسات خود را” (p. 173). تحقیقات بازار نشان داد این صندلی خواهد شکست اما آن را نمی کند چرا که آن را یک محصول بزرگ است.

آنچه در این فصل میانگین برای مالک کسب و کار کوچک? دو درس.

برای یکی از ما نیاز به درک محدودیت های تحقیقات بازار است. این روش نه اثبات احمق و نه آن را به تضمین موفقیت در بازار و یا جلوگیری از بازار شکست.

دوم مالک کسب و کار کوچک باید یاد بگیرند به رسمیت شناختن فقط در زمینه آنچه او متخصص است و در چه افراد است. در مناطق که در آن شما می دانید که شما یک متخصص–که در آن سال خود را از تجربه آموخته اند شما هست و شما هم اکنون می توانید متوجه چیزی در یک چشمک زدن در مورد صنعت یا صنعت خود را به عنوان آن مربوط به مشتریان خود را به خوبی بر روی این موضوع آن را به یک شرط بندی امن است که شما واقعا به یک متخصص.

اما یک کلید دام است و به پس از آن فکر می کنم شما متخصص در تمام زمینه های کسب و کار شما. شما نیست و حتی مشتریان خود را نمی. آنها فوق العاده-خریداران زرنگ و دانا اما آنها بیش از حد همیشه آگاه از چرا آنها انجام آنچه آنها انجام…تا جایی که امکان بررسی آنچه انجام می دهند و سپس پیدا کردن راه هایی برای تغییر این رفتار را به نفع خود.

به یاد داشته باشید: نام تجاری (که شما هستید) + بسته (صورت خود را به مشتری) + مردم (مشتریان و کارکنان) = موفقیت بازاریابی.

© 2006 بازاریابی Hawks

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *