Site Overlay

کسانی که ترس از بزرگ بد Bashtag?

[ad_1]

هشتگهای نمی تواند متعلق به کنترل و یا متوقف شده است. در واقع آنها هستند و بنابراین به طور بالقوه خطرناک است که آنها را در مقابل شما را در قطره از توییتر کلاه. با همه چیز در نظر گرفته شود چرا که هر کسی در معرض خطر خشم Bashtag? قبل از ما پرتاب احتیاط به باد و پرش پا به هشتگ, هرج و مرج, بیایید سوال بپرسید:

بدترین چیزی که می تواند اتفاق می افتد زمانی که Bashtags اعتصاب ؟

بیایید از ابتدا شروع: چه هشتگهای? در حالی که عمدتا در ارتباط با توییتر (آنلاین شبکه اجتماعی و میکروبلاگینگ سایت) آنها در واقع می توان در وب سایت های مختلف از گوگل+ به Instagram و پینترست. هنگامی که با استفاده از هشتگهای شروع می شود و یا می افزاید: به یک موضعی بحث است. برای انجام این عمل علامت # (به نام هشتگ) استفاده می شود علامت گذاری کلمات کلیدی و یا موضوعات در رسانه های اجتماعی ارسال. یک مثال می تواند:

اگر آن را برای #توییتر #من باتری آیفون خواهد گذشته بیش از 1 روز.

هشتگهای می تواند سرگرم کننده بزرگ; یک روش منحصر به فرد برای ارتباط با مردم از تمام طبقات جامعه از زندگی در حالی که بحث امروز موضوع داغ است. شما حتی می توانید انتخاب موضوع و ارائه جرقه که سوخت دیوانگی توییتهایی و بحث.

هشتگهای استفاده می شود برای انواع دلایل و اهداف. در اینجا فقط چند:

  1. بحث و گفتگو و بحث در یک موضوع
  2. پاسخ به سوالات برای یک موضوع
  3. ساخت قدرت در یک زمینه خاص
  4. پیدا کردن آنچه داغ
  5. به دست آوردن مخاطبان گسترده تر
  6. امکان استفاده از جدیدترین

اما قبل از اینکه شما آتش تا توییتر و مجموعه جهان روشن شده به یاد داشته باشید که هشتگهای برای همه نیست. در واقع آنها باید با یک برچسب هشدار دهنده: “رسیدگی با مراقبت شدید”. با وجود این واقعیت است که هشتگهای گاهی اوقات استراتژیک برنامه ریزی و اشتغال آنها به طور معمول آنلاین معادل یک لحظه احتراق خود به خود.

هشتگهای استفاده می شود می تواند به صورت مثبت و منفی به اهداف. نگاهی به شورش های لندن به عنوان یک مورد در نقطه است که در آن یک صدای جیر جیر بخوانید:

“بیایید پایان guy fawkes کار #londonriots #downwithparliament”

به عنوان یک واکنش به تخریب های ناشی از شورش های لندن, Dan Thompson, یک Worthing مبتنی بر هنرمند با استفاده از هشتگ #riotcleanup در توییتر به ارمغان می آورد با هم یک 12,000 تیم قوی از داوطلبان به لندن پس از شورش.

در این مرحله شاید شما احساس می کنید آماده برای شرکت در جهانی از هشتگهای. شما ممکن است توصیه می شود این رسانه های اجتماعی روش به یک مشتری یا رئیس امیدوار کننده است که طرفداران در همه جا خواهد قهرمان محصول خود را از طریق هشتگ tête-à-tête. وجود داشته و پس از تمام شده است بسیاری از داستان های موفقیت است. را domino’s Pizza انگلستان #letsdolunch برچسب به عنوان یک مورد در نقطه است. Domino’s Pizza UK ارائه به مشتریان با یک پیشنهاد: هر وقت کسی توییتهایی #letsdolunch آنها را کاهش می دهد علامت تجاری خود را پپرونی شور و پیتزا توسط یک پنی. 85,000 توییتهایی بعد و در آن روز از 11 صبح تا 3 بعد از ظهر هر مشتری می تواند سفارش پیتزا برای £7.74 به جای £15.99.

اگر این است که بدترین چیزی که می تواند اتفاق می افتد, آنچه ما در حال انتظار برای… ? Bashtag بزرگ هستند… آنها نیست ؟ وجود دارد اما فقط یک چیز بیشتر…

من نمی Lovin’ It.

مهم است به درک: هیچ کس در کنترل یک برچسب.

آنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد و مورد آزار قرار گرفته توسط هر کسی. در واقع غیر قابل کنترل طبیعت از هشتگهای باعث زیر-ژانر: “Bashtag”. در حالی که هر کسی می تواند شروع یک هشتگ آنها تا حدودی ناتوان اگر مردم تصمیم به پاسخ منفی. در یک Bashtag به تویتر با استفاده از این هشتگ به سرزنش یک شرکت به جای مطابق با استراتژی بازاریابی خود را.

بازار جهانی مواد غذایی و زنجیره ای مک دونالد نشان می دهد این نقطه کاملا. مک دونالد راه اندازی توییتر کمپین به نام #McDStories. آنها امیدوار به جذب صمیمی مثبت داستان از برگر محبت خانواده و مشتریان خوشحال. هشتگ شد بی درنگ فرماندهی و هزاران Bashtag توییتهایی پس شامل این قلب گرم شدن دم:

“یک بار من راه می رفت به مک دونالد و من می توانم بوی دیابت نوع 2 در هوا شناور و من انداخت. #McDStories.” همه چیز از بد به بدتر و در عرض 2 ساعت مک دونالد تحت فشار قرار دادند صندلی پران در #McDStories. این آسیب انجام شد: این #McDStories Bashtag منتشر شد و در ادامه به پرسه زدن ،

چگونه برای جلوگیری از Bashtags?

قبل از اینکه شما را وارد کنید فاصله-شتاب کردن جهان از این هشتگ به نفس خود را بپرسید:

  1. من آماده برای بدترین ؟ قبل از اینکه خود را در توییتر کمپین بازدید خیابان قرار بالقوه نقص و آماده شدن برای Bashtag حالات.
  2. چه خواهد شد مشتریان خود فکر می کنم ؟ اگر تویتر بهره را از هشتگ مانند domino’s Pizza, کمپین سپس آن را به ایستادن در یک فرصت بهتر. آن است که اگر خود خدمت – فکر می کنم دوباره.
  3. ما در حال تلاش سخت به اندازه کافی است ؟ کاربران رسانه های اجتماعی به طور معمول ترجیح می دهند آلی خودانگیختگی از هشتگهای در حالی که به شدت به بازار عرضه توییتر کمپین ناپسند است. در کوتاه خنک می شود! اجازه دهید همه چیز اتفاق می افتد به طور طبیعی.
  4. من می ترسم از بزرگ بد Bashtag? اگر شما نمی توجه هشتگهای آنها ممکن است به شما احترام بگذارند. رسیدگی به آنها را با مراقبت و یک اثر خفیفی از رنگ از ترس آن ممکن است ذخیره بیکن خود را!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *