Site Overlay

کارآفرین راهنمای مبتدی به هشتگهای

[ad_1]

چگونه چند کلمه می تواند به افزایش رسانه های اجتماعی نامزدی

من مطمئن هستم که شما متوجه وجود دارد هیچ کمبود رسانه های اجتماعی تکنیک ها و نکات در خارج وجود دارد!

اما شما همچنین متوجه شدم اکثر کسانی که راهنمایی تمرکز بر اطلاعات عمومی مانند چگونه برای به دست آوردن پیروان بیشتر و یا دوست و یا چگونه به ارسال محتوا قانع کننده برای تعامل با کاربران خود را ؟

این منابع مهم هستند اما من متوجه شدم که گاهی اوقات هشتگهای فراموش شده در مورد.

آنها به ندرت ذکر شده در مقالات بازاریابی, اما آنها مانند یک ابزار عالی برای ایجاد نام تجاری خود را بالا بردن سطح آگاهی در اطراف کمپین های بازاریابی و درگیر شدن/سرگرم کننده مخاطبان خود را.

چگونه هشتگهای کار می کند ؟

اگر شما جدید به رسانه های اجتماعی, من می دانم که این می تواند به نظر می رسد قریب به اتفاق قربانیان.

شما ممکن است را دیده اند این کلمات با # در مقابل آنها را بر روی سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند Twitter, Instagram, Facebook و LinkedIn Pinterest. (هشتگ در واقع شروع آن در سال 2007 زمانی که توییتر شروع به استفاده از آن به شاخص کلمات کلیدی را جستجو کنید.)

اما آنچه این کلمات قرار است انجام دهید ؟ شما باید از آنها استفاده کنید ؟ چرا آنها به ظاهر تصادفی ؟

من کنار هم قرار دادن این راهنما برای کمک به شما را در درک چگونه به استفاده از هشتگهای (و چی هستند!) بنابراین شما می تواند به افزایش رسانه های اجتماعی تعامل و آگهی.

فکر می کنم از هشتگهای به عنوان یک راه برای دسته بندی مطالب خود را.

در نهایت آنها کمک به مردم پیدا کردن و به اشتراک گذاری پست ها در یک موضوع خاص.

هنگامی که شما خود را ایجاد کنید پست های رسانه های اجتماعی شما را به یک کلمه یا عبارت های و قرار دادن علامت پوند (#) در مقابل آن. اگر شما با استفاده از دو عبارت قرار ندهید یک فضای بین آنها را. در حال حاضر عبارت است قابل کلیک و جستجو در رسانه های اجتماعی پلت فرم کاربر است.

حق انتخاب هشتگهای

هنگامی که به درستی انجام این برچسب ها می تواند کمک به شما در به دست آوردن قرار گرفتن در معرض بیشتر برای کسب و کار شما و افزایش رسانه های اجتماعی و تعامل. اما مانند هر استراتژی رسانه های اجتماعی شما باید برای انجام تحقیقات خود را و فکر می کنم قبل از پست.

من این فرایند را آسان تر برای شما. در اینجا 7 راه برای شروع انتخاب حق هشتگهای:

1. ایجاد آنها را برای حوادث.

این یکی از بهترین راه هایی برای افزایش هیجان و تعامل خود را در حساب های رسانه های اجتماعی. برای مثال ظرفی شبیه بشاخ یا قیف جشنواره شراب در ویسلر مشترک بسیاری از نوشته های خود را در توییتر و Instagram حساب با هشتگ #Cornucopia2019 و بنابراین پیروان خود و شرکت کنندگان.

2. برچسب افراد مشهور و یا علامت های تجاری بزرگ.

نگاهی به آنچه روند در توییتر و سعی کنید و ترکیب آن را به پست های خود را; اما تنها در صورتی آن مرتبط است. مردم در حال رفتن به می دانم که اگر شما در حال تلاش برای وادار کردن آن می شود و یا جعلی.

برخی از نمونه های بزرگ, رویدادهای ورزشی, رکورد منتشر شده توسط نوازندگان تعطیلات و کتاب های محبوب. اگر کسی که مشهور در صنعت خود را باعث می شود اخبار شما می توانید با استفاده از این تگ در یکی از پست های خود را.

3. انجام تحقیقات خود را.

این که آیا شما در حال انجام تحقیقات بر روی آخرین اخبار برای آینده کانادا فدرال انتخابات و یا هاکی برگشتی شما می توانید یک برچسب جستجو برای پیدا کردن چندین پست در مورد این موضوع.

جستجو از تگ ها در سیستم عامل رسانه های اجتماعی می تواند یک راه عالی برای پیدا کردن ایده های جدید و جاسوسی خود را در رقابت.

یک منبع بزرگ برای جستجو هشتگهای محبوب https://hashtagify.me/hashtag/tbt

4. تشویق های.

بیشتر افرادی که خود را به اشتراک بگذارید در توییتر و استفاده از آن در پست های خود را بیشتر در معرض تعامل و ترافیک شما در حال رفتن به دریافت کنید.

شما ممکن است به یاد داشته باشید این کمپین #ShareACoke مبارزات انتخاباتی. این شرکت جابجا کردن آن یاد آرم در 20 اونس بطری جایگزینی آن با 250 از محبوب ترین آمریکایی نام.

آن را یکی از موفق ترین کمپین های منجر به 2 درصد افزایش در نرم-نوشیدنی خرید و فروش و تعداد زیادی از رسانه های اجتماعی و تعامل به عنوان پیروان مشترک قوطی ها و بطری ها را با نام خود را بر روی آنها.

5. به نوبه خود یک برچسب به یک مبارزه است.

بسیاری از کاربران “نظارت” کلمات خاص بنابراین با تمرکز بر یک به طور مداوم می تواند به شما کمک کند به دست آوردن یک زیر است.

برای مثال شما می توانید آمد تا با یک کمپین با چندین پست در اطراف یک محصول خاص شما ارائه و یا ارتقاء تعطیلات شما انجام می دهند.

6. پیدا کردن برخی از هفتگی پست تم.

این یک راه ساده برای کراوات در یک روند تگ با کسب و کار شما.

برخی از تم های مشترک عبارتند از: #throwbackthursday که در آن مردم پست چیزی از گذشته تعطیلات عکس به دبیرستان عکس های فارغ التحصیلی; و #wisdomwednesday که در آن آنها به اشتراک گذاری توصیه های خود را در انواع موضوعات.

من با استفاده از #MotivationMonday و #TuesdayTip ما Twitter, Facebook و Instagram کانال و اغلب مخلوط در دیگر هشتگهای محبوب برای بهینه قرار گرفتن در معرض.

7. استفاده از طنز.

مردم عاشق برای به اشتراک گذاشتن چیزهای خنده دار با دیگران آن است که آیا یک روند الگوی رفتاری و یا یک relatable داستان. در اینجا یک برچسب اواخر شب نشان می دهد بحث میزبان Jimmy Fallon آمد تا با مردم به اشتراک بگذارید: #MyWorstCostume.

با درک که هشتگهای طنین انداز خواهد شد با مخاطبان هدف خود را شما می توانید به تمام جهان از مردم به دنبال دقیقا آنچه شما ارائه. پس از شروع طوفان مغزی و تحقیق در مورد چگونگی اضافه کردن برخی از سرگرم کننده و کاربردی برچسب به پست بعدی!

نیاز به برخی از هشتگ کمک کند ؟ ما ایجاد یک کل رسانه های اجتماعی بخش برای کارآفرینان و صاحبان کسب و کار کوچک است که درک اهمیت داشتن یک استراتژی رسانه های اجتماعی اما به سادگی نمی باید زمان آن را به اتفاق می افتد خود به خود. بیایید اتصال.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *