Site Overlay

چگونه به هدف قرار دادن منابع از مشتریان با کمک رسانه های اجتماعی

[ad_1]

امروزه شبکه های اجتماعی وب سایت ها تبدیل شده است به بزرگترین ابزار برای تعامل با مشتریان و ایجاد روابط سالم با آنها. از لحاظ تاریخی, بازاریابی و تبلیغات, روش های تمرکز بر روی شرکت هل دادن خود را با نام تجاری و پیام رسانی به مصرف کننده در برقراری ارتباط در یک راه عمومی عمومی از طریق رسانه های جمعی: رادیو و تلویزیون و مجلات و بیلبوردهای تبلیغاتی و غیره. اما رسانه های اجتماعی, با این حال ترکیبی از کسانی که محاکمه و درست تلاش های جدیدتر رسانه ها برای حمایت از ارتباطات در بیشتر اجتماعی سطح. رسانه های سنتی صحبت می کند به مخاطبان هدف در یک راه مد. این تنها محصول اجازه می دهد تا برای ایجاد آگاهی و انتقال آن پیام به کمک شکل و تعریف تصویر خود را. اما ظهور رسانه های اجتماعی ارائه محصولات با قابلیت به انبوه تعامل با مخاطبان هدف خود را و ایجاد یک پایه فن از مشتریان مایل به قهرمان این محصول است. محصول حرکت فراتر از فریاد در مخاطب به تعامل با آنها را در یک گاه به گاه بیشتر و اعتماد به شیوه ای. رسانه های اجتماعی اجازه می دهد تا شرکت ها و مارک های خود را برای رسیدن به هر دو کسب و کار و مصرف کننده اهداف نه تنها در سطح خارجی بلکه در شیوه زندگی سطح اجازه می دهد با نام تجاری برای تبدیل شدن به بخشی از بافت اجتماعی از مشتریان' زندگی می کند. این رویکرد نه تنها قوی ترین مصرف کننده هدف است اما همچنین یک ابزار ارزشمند در توسعه و مدیریت B2B روابط به عنوان به خوبی. محصولات می توانید اتصال فورا با صنعت همسالان در سراسر کشور یا حتی در سطح جهان است. نتیجه قدرتمند یکپارچه روش برای مدیریت محصول در سراسر مشتری انواع.

وجود سیستم عامل های مختلف است که شامل شبکه های اجتماعی, وب سایت, پیام های فوری, اخبار, تغذیه و غیره. در مورد یک محصول و خدمات و نام تجاری و یا شرکت.سایت های شبکه های اجتماعی به عنوان کلمه از دهان. سایت های شبکه های اجتماعی اجازه می دهد تا پیروان دوباره ارسال نظرات دیگران در مورد یک محصول در حال ترویج است. توسط re-ارسال پیام به کاربران اتصالات قادر به دیدن پیام در نتیجه رسیدن به مردم بیشتر. از آنجا که اطلاعات در مورد این محصول قرار است در خارج وجود دارد و اعلان مجدد بیشتر مشتریان می شود متصل به محصول یا شرکت است .از طریق سایت های شبکه های اجتماعی شرکت ها می توانند ارتباط برقرار کردن با فردی پیروان. این تعامل شخصی می تواند القای احساس وفاداری به پیروان و مشتریان بالقوه است.

یکی دیگر از مهم پلت فرم تلفن همراه. امروزه بسیاری از تلفن های همراه قابلیت های شبکه اجتماعی که از طریق آن افراد مطلع از هر گونه اتفاقات در شبکه های اجتماعی در زمان واقعی است. این ثابت اتصال به شبکه های اجتماعی به معنی محصولات و شرکت ها می توانند به طور مداوم یادآوری و به روز رسانی پیروان خود را در مورد قابلیت, استفاده, اهمیت, و غیره. از آنجا که تلفن های همراه متصل به شبکه های اجتماعی, تبلیغات همیشه در معرض دید است.

دو روش وجود دارد به استفاده از رسانه های اجتماعی:

منفعل رویکرد

رسانه های اجتماعی می تواند به عنوان یک منبع اطلاعات بازار و مشتری ، با کمک از وبلاگ ها مطالب در انجمن ها و جوامع افراد به اشتراک گذاری خود را بررسی و توصیه های مارک محصولات و خدمات. بنابراین کسب و کار قادر به ضربه بزنید و تجزیه و تحلیل مشتری صدای تولید شده در وب سایت های مختلف برای اهداف بازاریابی. از این رو رسانه های اجتماعی یک منبع ارزان از بازار هوش است که می تواند مورد استفاده توسط بازاریابان برای پیگیری مشکلات و فرصت های بازار.

این رویکرد فعال

رسانه های اجتماعی می تواند به عنوان یک روابط عمومی و بازاریابی مستقیم ابزار. همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان کانال های ارتباطی (هدف قرار دادن مخاطبان خاص) و به عنوان ابزار تعامل مشتری. نمونه های بسیاری وجود دارد از آغاز شرکت برخی از فرم آنلاین گفت و گو با مردم به تقویت روابط با مشتریان است. بزرگترین مثال آقای نارندرا مودی نخست وزیر هند که به کار سیستم عامل رسانه های اجتماعی برای دور زدن سنتی کانال های رسانه ای برای رسیدن به جوان و جمعیت شهری هند که حدود 200 میلیون نفر است.

در نتیجه من می خواهم بگویم-اجتماعی رسانه بازاریابی است یک راه عالی برای کسب و کار خود را به گسترش قرار گرفتن در معرض عمومی در هزینه بسیار پایین تر نسبت به بازاریابی سنتی. آن را ایجاد حضور خود را در به طور گسترده ای مورد استفاده در سیستم عامل های مانند Facebook و Twitter است که می تواند کمک به هدف قرار دادن مشتریان جدید و ایجاد نام تجاری خود را بیشتر قابل مشاهده است. این ارتباط دو طرفه با بهرهگیری از رسانه های اجتماعی باعث بهبود خدمات به مشتریان و کسب و کار را قادر می سازد برای به دست آوردن اطلاعات جدید در مورد مشتریان خود و ایجاد تغییرات بر اساس آن دانش است.

طبق آمار شبکه های اجتماعی در حال استفاده توسط 76 درصد از کسب و کار امروز است. کسب و کار خرده فروشان را دیده 133% افزایش در درآمد خود را از بازاریابی رسانه های اجتماعی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *