Site Overlay

چگونه به رشد مخاطبان وبلاگ خود

[ad_1]

اگر وبلاگ شما یک کسب و کار و شما می خواهید برای کسب درآمد از آن رشد و توسعه ضروری است برای شما آن را به زنده ماندن. یک کسب و کار نمی تواند شروع به رشد به یک نقطه خاص و پس از آن فقط باقی می ماند که در آن نقطه و به موفقیت خود ادامه دهند.

کوچک کسب و کار آنلاین و یا وبلاگ خود ندارد به رشد و گسترش تا زمانی که آن را تبدیل به یک غول چند ملیتی شرکت به منظور زنده ماندن. اما شما باید به رشد مخاطبان خود را بنابراین شما می توانید ساخت خود با نام تجاری, رشد یک ایمیل لیست های بازاریابی و فروش بیشتر.

مخاطبان خود را بدانید

هنگامی که شما شروع یک کسب و کار شما نیاز به انتخاب یک طاقچه خاص بازار نیست که بیش از حد گسترده و یا بیش از حد باریک. شما نیاز مردم به اندازه کافی برای حفظ کسب و کار شما با خرید از شما به طور منظم اما نه بازار به قدری گسترده است که غیرمنتظره با رقبا به طوری که شما حتی نمی باید یک شانس برای گرفتن متوجه شده.

اطمینان حاصل شود که آن را پرداخت بازار

انجام تحقیقات خود را به تایید می کنند که مشتریان شما در حال تمرکز بر روی در آن تو رفتگی در دیوار خرید کتاب و مجله و منظم اقلام برای کمک به آنها را دریافت بیشتر از خود کار و یا سرگرمی. اگر آنها صاحب سگ برای مثال آنها به طور معمول خرید مواد غذایی, را doggie, اسنک آگهی و غیره. اگر آنها به یک گلف علاقه مندان آنها را خرید گلف, توپ, لباس, گلف گشت و گذار به دوره های مختلف و غیره.

ایجاد محتوای با کیفیت بالا بر اساس اطراف خود نیاز دارد

چه “نقاط درد” و یا مشکلات مردم به طور کلی باید در مورد تو رفتگی در دیوار شما. اگر شما می دانید که مخاطبان خود را در هنگام نوشتن مطالب برای وبلاگ شما, شما می توانید مقابله با این مسائل است. با انجام این کار, شما قادر خواهید بود به رشد مخاطبان خود را به عنوان آنها می آیند به احساس می کنید که شما را در درک و مراقبت در مورد آنها. آنها سپس آماده می شود به عنوان خوانده شده وبلاگ خود را به طور منظم ثبت نام برای لیست ایمیل شما و دیگران در مورد آن بگویید.

شامل یک تماس به عمل (فرهنگ و هنر)

مطالب وبلاگ خود را یک چارچوب برای خود را مخاطب ساخت و برای گرفتن مشترکین و فروش. تنظیم یک هدف برای هر قطعه از محتوا است. سپس شامل یک تماس به عمل (فرهنگ و هنر) که به شما کمک خواهد کرد رسیدن به این هدف است. به عنوان مثال:

  • نام تجاری ساختمان – “لطفا نظر و یا به اشتراک گذاری”

  • ترافیک وب سایت – “این لینک کلیک کنید برای اطلاعات بیشتر”

  • مشترکین – “اینجا را کلیک کنید برای دانلود رایگان شما چک لیست”

  • فروش محصول – “برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید برای یک راه حل موثر است.”

پست مفید محتوای رسانه های اجتماعی

ارسال یک طیف وسیعی از مطالب در بالای سایت های رسانه های اجتماعی است که ایجاد انگیزه در مخاطبان خود را و است که در نسبت با آنچه که در هر پلت فرم می خواهد. برای مثال در Facebook آنها تشویق الگوهای رفتاری و تصویری. LinkedIn بیشتر از یک کسب و کار به کسب و کار شبکه و پینترست و Instagram رانده تصاویر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *