Site Overlay

چگونه به بازار کسب و کار شما در Instagram

[ad_1]

کسب و کار با استفاده از Instagram برای ترویج محصولات خود خدمات ارائه می دهد و در حال حاضر حتی فرصت بیشتری به بازار اجناس خود را به یک سوپر مخاطبان هدف. با پشتیبانی از Facebook, Instagram به تازگی راه اندازی پلت فرم تبلیغاتی است که ادغام با Facebook شگفت انگیز است با هدف قرار دادن قابلیت ها و کسب و کار در حال بهره برداری کامل. کسب و کار می دانیم که کاربران در حال مشاهده اخبار خود را تغذیه. به عنوان یک نتیجه Instagrammers ها 2.5 برابر بیشتر احتمال دارد به کلیک بر روی اخبار سایت تبلیغات نسبت به تبلیغات در سایر رسانه های اجتماعی پلت فرم. بنابراین در حال اجرا Instagram تبلیغات برای کسب و کار خود و باز کردن جهان از فرصت.

تبلیغات تلفن همراه پیشی گرفته است روزنامه تبلیغات برای اولین بار در تاریخ و کوچک و بزرگ کسب و کار به طور یکسان در حال دستیابی به نتایج قابل اندازه گیری با رسانه های اجتماعی تبلیغات. Instagram تبلیغات در حال حاضر تولید بیش از نیم میلیارد دلار در درآمد و پیش بینی دو در عرض یک سال است که اثبات شده است که بسیاری از صاحبان کسب و کار قرار دادن پول خود را که در آن دهان خود را است.

از همه مهمتر Instagram آگهی پلت فرم آسان برای استفاده است, آن را سرگرم کننده و متلاطم با بیش پرشور و مشتاق کاربران است. این عالی متریک است و هنوز هم مقرون به صرفه برای کسب و کارهای کوچک. اگر شما در حال حاضر تبلیغات محصول خود را با رسانه های اجتماعی برای تبلیغات و یا تلاش برای ساخت لیست خود را پس از یکپارچه سازی Instagram تبلیغات به ترکیب بازاریابی خود را ضروری است.

در اینجا پنج نکته را در نظر بگیرید قبل از اجرای تبلیغ در Instagram به رشد کسب و کار خود و نام تجاری رسیدن به تعامل با پیروان خود را و یا جذب مخاطبان هدف خود را به شما ارائه دهد.

1. اصول اولیه حق. مطمئن شوید که برای پر کردن کسب و کار خود و مشخصات و زیستی در کسب و کار خود و Instagram account. مطمئن شوید که به استفاده از ترد نسخه از آرم شرکت خود را به عنوان تصویر پروفایل خود را.

2. به کاربران چرا شما در Instagram. پس از این است که کسب و کار خود و حساب آن را نگه دارید کسب و کار شخصی نیست. کمک به کاربران برای شناسایی خود را با نام تجاری و فقط مطمئن شوید که نمی شود بیش از حد salesey.

3. شروع با یک طرح. استراتژی خود را Instagram (و تمام رسانه های اجتماعی خود را) تبلیغات با برنامه ریزی ، ایجاد یک تقویم برای پیاده سازی است که منجر به هدف خود را. داشتن یک طرح است دلیل اصلی که چرا کسب و کار موفق در رسانه های اجتماعی پس از انجام این کار قبل از اینکه شما شروع به ارسال به صورت تصادفی و یا پرداخت برای ترافیک!

4. اجازه ندهید که خود را هشتگهای بود صدای خود را. به جای قرض دادن کسب و کار خود و صدای خود را به هشتگهای. سفارشی کردن هشتگهای برای مقاصد تجاری و روزمره برای ارسال نگه داشتن آنها را مرتبط و قابل جستجو است. آن را به استفاده از هشتگهای فقط مطمئن شوید که به از دست دادن کنترل و تولید بیش از حد بسیاری در یک پست – تحویل با کیفیت بیش از کمیت است.

5. ارتقاء خود را نگاه کنید. تصاویر همه چیز در Instagram, بنابراین مطمئن شوید که شما تصاویر و ویدئو نگاه بزرگ. زرنگ و دانا Instagram کاربران می خواهید برای دیدن “زیبا” و یا به عنوان خوانده شده “خنده دار” و یا مربوط به چیزی معنی دار است. استفاده از برنامه های دیگر تصویر/ویدئو ابزار به روز رسانی نگاه و احساس از همه چیز شما پست Instagram.

اینها فقط چند نکته را در نظر بگیرید هنگامی که با استفاده از Instagram به بازار کسب و کار آنلاین شما. اگر شما نیاز به ایده های بیشتر در مورد چگونه برای اضافه کردن استعداد خود به خود Instagram پست ها بدون نیاز به یک طراح یا عکاس – اتمام 6 Instagram نرم برای کسب و کارهای کوچک. وجود دارد یک لینک ارائه شده در زیر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *