Site Overlay

چگونه به انتخاب یک پلت فرم رسانه های اجتماعی برنامه ریزی محتوای برنامه به بازار کسب و کار شما به طور موثر

[ad_1]

رسانه های اجتماعی به نظر می رسد در زمان به عنوان یک شر لازم است هنگامی که آن نگرانی های کسب و کار خدمات به طور خاص اگر شما تکیه می کنند تا حد زیادی در وب برای ایجاد گرم منجر می شود. وب سایت رسانه های اجتماعی مانند Facebook, Twitter, YouTube و Instagram در واقع به پایان رسید تا بودن محبوب شبکه های اجتماعی ابزار برای میلیون ها نفر از بازاریابی آنلاین امیدوار. نگرانی این است چگونه می توانید انتخاب شما موثر ترین رسانه های اجتماعی پلت فرم برای شرکت شما ؟

در زیر برخی از ایده های در مورد چگونه به انتخاب مناسب شبکه های اجتماعی پلت فرم برای شرکت شما به دنبال یک طرح کلی از راه تولید رسانه های اجتماعی مواد برنامه

در نظر اولیه خود را به اهداف

درک دقیقا آنچه شما می خواهید برای رسیدن به خود را با کانال رسانه های اجتماعی به شما کمک خواهد کرد را انتخاب کنید بهترین پلت فرم. در حالی که هدف عالی از هر شرکت است که به تولید سود شرکت های مختلف های مختلف اهداف خود را در شبکه های اجتماعی, استراتژی.

می دانیم که بازار هدف خود است

افراد بین سنین 18-34 آویزان کردن در با نام تجاری جدید وب سایت های اجتماعی مانند اسنپ چت در حالی که به طور کامل رشد افراد کشف شود می تواند در وب سایت های مانند Twitter, Facebook و Google+. اگر شما مطمئن نیستید که نگاهی که در آن رقبای خود را در سرمایه گذاری خود را در زمان و جایی که آنها دریافت مقدار زیادی از تعامل.

کشف دقیقا همان چیزی است مخاطبان خود خواسته

کشف کردن دقیقا چه مخاطبان خود را بیشتر هیجان زده در رسانه های اجتماعی. اگر شما نامشخص دیدن دقیقا همان چیزی قابل مقایسه با دیگر سازمان ها انجام می دهند و دقیقا چه واکنش آنها را از مخاطبان خود است.

شناسایی دقیقا همان چیزی است شما هم برای

اگر شما فقط یک ساعت اضافی در هر روز برای رسانه های اجتماعی در حفظ و رسیدن به خود را محدود به یک یا 2 شبکه های اجتماعی را که یک اثر. اگر شما کوتاه در زمان و معتقدم که شما باید در کانال های مختلف فکر می کنم در مورد خود را برون سپاری مدیریت رسانه های اجتماعی.

توسعه محتوا رسانه های اجتماعی برنامه ریزی برای خدمات خود را

ith مختلف رسانه های اجتماعی و برنامه های کاربردی ارائه شده می توان آن را یک مشکل برای آنها را اداره کند. زمانی که یک شبکه اجتماعی برنامه به پایان می رسد تا یک ابزار مناسب برای آماده سازی دقیقا چه چیزی را به اشتراک بگذارید.

در اینجا یک برنامه به طور موثر تولید رسانه های اجتماعی مواد برنامه:

1. رسانه های اجتماعی موجود وجود دارد.

بررسی دقیقا چه حساب در شبکه های اجتماعی وب سایت شما در حال حاضر و دقیقا چه مواد آنها. وجود دارد هر گونه اجتماعی اموال که به طور کامل بی اثر?

2. انواع مواد

درک دقیقا چه مواد شما می خواهید به استفاده از برای ترویج شرکت خود را به یک نقطه بحرانی برنامه ریزی تلاش های خود را. استثنایی مواد باید به طور مناسب و جذاب برای خدمات خود را و اقلام است. عملی در مورد هزینه های شما را قادر می سازد تا محتوای تولید.

3. ابزار ردیابی

تجزیه و تحلیل نرم افزار یک ابزار مورد نیاز برای هر شبکه اجتماعی, بازاریابی, پروژه, اجازه برای تعیین نتایج فعالیت های خود را. صرف برخی از زمان برای مطالعه چه ابزار ردیابی کت و شلوار روش خود را بهترین. این به شما بستگی دارد که چه پلت فرم شما را انتخاب کنید به سادگی در ذهن خود سازمان مورد نیاز است.

4. نگرانی کانال وجود دارد بدون نیاز به قبول تمام موجود در وب سایت شبکه های اجتماعی. ارزیابی جمعیت های شما می خواهید برای رسیدن به و انواع محتوا شما می توانید تولید; این کمک خواهد کرد را انتخاب کنید فقط تعدادی از سیستم عامل برای این محصول از استراتژی خود را. خود را تنظیم اهداف فرعی برای هر یک از آنها به نتایج شما می خواهید برای دریافت و معیارهای شما در حال رفتن به استفاده از برای پیگیری نتایج و تعریف موفقیت است.

5. اقدامات

مشخص کردن آینده خود را فعالیت برای هر یک از سیستم عامل انتخاب شده است. علاوه بر انتشار مطالب خود, اجتماعی, وب و سیستم عامل باعث می شود آن را ممکن است برای تعامل مستقیم با مشتریان خود متخصص محله و نوآوران از بازار خود را. پاسخ به نگرانی های خود را آشکار دیدگاه سخن گفتن مناسب پست برای نشان دادن شایستگی و قابلیت اعتماد و اطمینان.

6. ترتیب

آماده سازی فرکانس های اجتماعی خود را فعالیت در ذهن است که بسیاری از نوشته های اغلب می تواند باعث تحریک کاربران است. تنظیم اقدامات خود را با هدف حفظ کاربران اطلاع داده شود و نمی شود بیش از حد دخالت. کلید بازاریابی پست نیاز به جایگزین مفید و سرگرم کننده هستند.

7. زمان

معقول باشد; بازاریابی اجتماعی طولانی است. اقدام به انجام خود را به وب سایت های اجتماعی بازاریابی پروژه کاملا شما می توانید کشف خود را به سرمایه گذاری ساعت در وب سایت های اجتماعی. اگر به شما در تنظیم تعداد ساعت در هفته برای اجرای این استراتژی و نگه داشتن آن شما می توانید جلوگیری از آن است. شما ممکن است مایل به شامل برخی از نقاط عطف به برنامه خود را. نظارت خود را توسعه شما باید توانایی برای دیدن چه کار می کند و دقیقا آنچه شما باید به منظور افزایش به رسانه های اجتماعی را بسیار بهتر ابزار بازاریابی برای سازمان شما. وجود دارد شما آن را دارند! ایده های ما در بهترین راه برای انتخاب بهترین های اجتماعی بازاریابی کانال برای سازمان خود را با یک چک لیست در راه به طرح آن است. هر چه خود را گزینه ایده های هوشمند به انتخاب یک پلت فرم است که کمک خواهد کرد که شما خود را انجام اهداف شرکت و سازمان خود را ارزش.

مهم است به یاد داشته باشید وب سایت مانند Facebook, Twitter, YouTube و Instagram در واقع به پایان رسید تا بودن محبوب شبکه های اجتماعی ابزار برای میلیون ها نفر از بازاریابی آنلاین امیدوار. نگرانی این است که چگونه می تواند به شما در انتخاب بهترین پلت فرم رسانه های اجتماعی برای شرکت شما ؟ در زیر یک زن و شوهر از پیشنهادات در مورد چگونه به سمت راست را انتخاب کنید پلت فرم رسانه های اجتماعی برای خدمات خود را. اگر شما فقط یک ساعت اضافی در هر روز برای رسانه های اجتماعی در حفظ و رسیدن به خود را محدود به یک یا 2 شبکه های اجتماعی را که یک اثر. اقدام به انجام خود را بازاریابی اجتماعی پروژه کاملا شما می توانید کشف خود را به سرمایه گذاری ساعت در وب سایت های اجتماعی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *