Site Overlay

چگونه به انتخاب مناسب و تاثیر گذار برای نام تجاری خود را

[ad_1]

اثرگذارندهها رسانه های اجتماعی جدید از افراد مشهور جهان. با تشکر از رسانه های اجتماعی اثرگذارندهها را تبدیل به هسته مرکزی است که متصل برندها و مشتریان. وقتی که می آید به تعریف تصویر نام تجاری خود را به جهان می دانم آنچه شما کسب و کار می ایستد و آنچه در آن به معنی افرادی که بخشی از آن–اثرگذارندهها نقش اصلی. در زمان عصر دیجیتال آن است که اثرگذارندهها که تعریف موفقیت کسب و کار شما به همین دلیل است که انتخاب یک حق اساسی برای رشد کسب و کار شما. قدرتمند تو رفتگی در دیوار-بر اساس محتوای آنها ایجاد بشود به شدت نسبت به ترغیب و درگیر شدن با مصرف کنندگان است. اینکه آیا یا نه شما به دنبال بودجه-مسافران fashionistas, mommies سختگیر یا آبخوری قهوه تاثیر گذار در نوع خود را برای کمک به کسب و کار خود بازاریابی موثر باشد.

زمانی که باریک پایین که اثرگذارندهها به انتخاب برای کسب و کار شما در اینجا چند ایده در مورد آنچه شما باید انجام دهید برای به دست آوردن نتایج شما نیاز دارید:

  • به دنبال منافع مشترک و ارزش ها. مهم این است که مصرف کنندگان خود را به احساس مانند آنها بخشی از چیزی واقعی است. این به این معنی شما تاثیر گذار باید قادر به نشان می دهد که او معتقد است در کسب و کار محصول و یا خدمات است.
  • تاکید بر تعامل مشتری خود را. بررسی تعداد آنها. تاثیر گذار شما انتخاب می کنید باید کسی که می تواند تعامل با مصرف کنندگان روزانه و آنها را به احساس مانند آنها بخشی از یک خانواده بزرگ است. از آن آسان است به ترجیح می دهند یک کسب و کار بیش از دیگر اما هدف این است که گرفتن مشتری به ببینید که چرا آنها باید اعتماد به نام تجاری خود را و چرا خدمات خود را معتبر است به اندازه کافی برای سرمایه گذاری در آن است.
  • را انتخاب کنید و ارتباط بیش از هر چیز دیگری. این گذار باید یک پیاده روی نمایندگی خود را با نام تجاری نوع شخصیت. به عنوان یک مصرف کننده شما می خواهید را به یک انتخاب است که صحبت می کند به شما و نشان دهنده که شما هستند. برای مثال: شما نمی خواهید برای خرید یک ساز موسیقی از یک کسب و کار با بیل گیتس به عنوان آن تاثیر گذار بیش از یک ابزار موسیقی از یک کسب و کار با بیانسه به عنوان آن تاثیر گذار.

این بسیار مهم است برای انتخاب اثرگذارندهها که در واقع در خدمت رشد کسب و کار و پیروان خود را و نه خود را. اگر گذار به یک میلیون دنبالکننده اما تنها ده نفر درگیر با خود را به طور منظم محتوای آن ممکن است ارزش آن را به زحمت. اجازه ندهید که پیروان کلیک و برداشت درایو تصمیم خود را. شما خواهید بود دور انداختن پول در تبلیغات بی فایده است اگر شما. آیا خود شما به دلیل سعی و کوشش. بزرگ و تاثیر گذار جرقه عمل با هر پست از طریق تعامل. مطالب خود را همیشه سازگار و موثر و نوبت مبارزه ترافیک به آگهی و تبدیل به نام تجاری خود فقط رونق آن نیاز دارد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *