Site Overlay

چگونه به استفاده از Instagram برای بازار املاک و مستغلات لیست

Instagram را به پلت فرم ساده و تمرکز بر عکس باعث می شود این برنامه مناسب برای عوامل املاک و مستغلات برای به اشتراک گذاشتن لیست خود را. اما ماموران که آشنا نیستند با پلت فرم ممکن است بدانید چه نوع از تصاویر به پست. به سادگی ارسال یک عکس از لیست خود را با آدرس و توضیحات را در حال رفتن به بسیار مورد توجه است. شما نیاز به ایجاد یک داستان در اطراف این فهرست و به اشتراک گذاشتن چندین عکس به بگویید که داستان.

ساده ترین راه برای شروع “Instagramming” لیست خود را به استفاده از Instagram در خانه باز. در زیر 7 عکس های مختلف شما می توانید برای ایجاد و به اشتراک گذاری خود را در خانه باز داستان.

شروع با یک عکاسی از خود

یک “selfie” یک عکس که شما را از خودتان است. نگاهی به عکاسی از خود در ماشین خود را در مقابل نشانه و یا توسط درب جلو. عنوان آن را با چیزی مثل “هیجان زده به میزبانی خانه باز در 12345 خیابان اصلی.”

اتاق مورد علاقه خود را

نگاهی به عکس های مورد علاقه خود را در اتاق در خانه. در این عنوان دریافت پیروان خود را به تصور زندگی در آن اتاق است. برای مثال اگر اتاق مورد علاقه خود را است حمام با خیساندن وان می گویند چیزی شبیه “شما می توانید تصور آمدن به خانه از یک روز کار سخت و رسیدن به خیس خوردن در این وان? با شکوه!”

مورد علاقه خود را در بیرون از ویژگی های

عکس های مورد علاقه خود را خارج از فضا. دوباره دریافت پیروان خود را به تصور خود زندگی وجود دارد. “چک کردن این ساخته شده است در BBQ. آیا شما عشق را به میزبان تابستان BBQs در این خانه است؟”

به shoutout به سایر عوامل

Shoutout است که رسانه های اجتماعی ارجاع. اگر یک عامل املاک و مستغلات شما می دانید که می آید خانه با مشتریان و ضربه محکم و ناگهانی یک عکس با آنها و آنها را به shoutout در عنوان (مطمئن شوید که به استفاده از آنها Instagram رسیدگی اگر آنها یکی است.) خود را به عنوان می تواند به عنوان خوانده شده چیزی شبیه به این “نگاه کنید که متوقف شده توسط من خانه باز امروز! با تشکر برای آوردن خریداران @realestateagent.”

خود را به اشتراک بگذارید “to-do list.”

نوشتن و یا تایپ یک لیست از چیزهایی که شما نیاز به انجام برای آماده شدن برای باز کردن خانه پس از ارسال یک تصویر. این افراد می دهد یک ایده از شما خدمات ارائه می کند زمانی که میزبانی خانه باز. شما همچنین می توانید به اشتراک گذاری صاحبان to do list برای آموزش مردم در مورد چگونه آنها باید آماده برای یک خانه باز.

ابزار تجارت

آیا شما همیشه خاص و بطری آب به خانه باز? آیا شما اغلب پخت کوکی ها و یا آوردن یک گلدان گل ؟ پخش کردن آیتم های خود را و ضربه محکم و ناگهانی یک عکس. در این عنوان می توانید به عنوان خوانده شده چیزی مثل “در اینجا من باز خانه بقا کیت!”

دریافت به صاحبان در در سرگرم کننده

اگر صاحب خانه در اطراف و گرفتن عکس با آنها. برچسب آنها و از آنها بخواهید برای به اشتراک گذاشتن عکس در Instagram و به شما!

Instagram آسان برای استفاده و بستر مناسب برای عوامل املاک و مستغلات که نا آشنا با رسانه های اجتماعی اما می خواهم به استفاده از آن را به بازار خود را لیست. با چند کلیک از دوربین گوشی های هوشمند خود را و برخی از شوخ نوشتن شرح تصاویر و شما خریدار بعدی می تواند یکی از خود را Instagram followers.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *