Site Overlay

چگونه بسیاری از LinkedIn – 3 راهنمایی

همانطور که شما ممکن است یا ممکن است نمی دانم کسب و کار کاملا فعال در سراسر بسیاری از شبکه های اجتماعی; Twitter, Facebook و LinkedIn.

در این مقاله ما می رویم به تمرکز بر روی LinkedIn.

LinkedIn است که در حال حاضر بزرگترین شبکه حرفه ای در جهان با بیش از 150 میلیون کاربر در سراسر جهان است.

برای هر کسی که با استفاده از لینکداین به طور منظم, شما می دانید که چگونه یک ابزار قدرتمند می توان آن را هنگامی که به درستی استفاده می شود.

برای کسانی از شما که نمی دانید که چگونه یک ابزار قدرتمند, لینک, می تواند, این مقاله برای شما!

پس بیایید شروع با 3 نکات بسیار مهم است:

نکته 1 – مشخصات خود را به 100% و شامل کلمات کلیدی خود را. زمانی که نوع مردم در, برای مثال, ‘حسابدار’ در نوار جستجو اگر مشخصات خود را کامل است و 100 درصد و سپس شما در حال 40X احتمال بیشتری برای نمایش در نتایج جستجو. اگر شما باید شامل کلمات کلیدی خود را در مشخصات خود را (بدون قراردادن بارهای در!) سپس شما حتی بیشتر احتمال دارد به نشان می دهد تا در نتایج جستجو.

نکته 2 – گروه ها و پاسخ ها خود را قوی ترین سلاح های حمله.اگر شما واقعا می خواهید به استفاده از LinkedIn به پتانسیل کامل آن است, شما هرگز قادر خواهد بود به انجام این کار بدون گروه و یا پاسخ. گروه است که در آن شما می توانید برای درخواست کمک و یا به اشتراک گذاری اطلاعات شما فکر می کنم مخاطبان را در پیدا کردن مفید (که کمک می کند تا رشد شهرت خود را در LinkedIn به عنوان یک متخصص در زمینه خود را به عنوان به خوبی به عنوان جذب بازدید کننده به وب سایت خود را). پاسخ هستند که در آن شما هم می توانید بپرسید یک سوال خاص یا حتی پاسخ به سوالات افراد دیگر. به این ترتیب قرار دهید; شما نمی تواند بیشتر احتمال دارد به ثبت نام یک حسابدار که در حال حاضر کمک به شما با یک مالی/مالیات مشکل شما را بدون نیاز به آنها پرداخت می شود ؟

نکته 3 – با استفاده از لینک جستجو به ایجاد یک آمار-لیست مشتریان بالقوه است.LinkedIn را از ویژگی های جستجوی پیشرفته می تواند بسیار مفید برای شما و کسب و کار شما اگر شما می دانید که چگونه به استفاده از آن. شما می توانید فیلتر کردن کل لینک memberbase صنعت, شرکت, اندازه, ارشد, سطح, موقعیت جغرافیایی, تعداد, کارکنان, و خیلی بیشتر. پس از صرف زمان کمی با لینک, جستجو, شما توسعه یک ضربه لیست از افرادی که مطابقت با مشتری ایده آل خود را از مشخصات. در حال حاضر از آن زمان به آنها تحقیق و تماس با ما.

وجود دارد و شما آن; 3 راهنمایی که کمک خواهد کرد که شما را به استفاده از LinkedIn برای برنده مشتریان جدید و رشد کسب و کار شما – در حال حاضر در LinkedIn!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *