Site Overlay

چگونه برای پیدا کردن مشتریان خود را در Instagram

[ad_1]

پس چگونه شما در پیدا کردن مشتریان در Instagram? در اینجا نحوه:

بیوگرافی شما: نگاهی به خوبی در کسب و کار شما و آنچه شما ارائه و سپس مطمئن شوید که شما زیستی مربوط به کسب و کار شما. و خاص باشد. برای مثال اگر شما یک عامل املاک و مستغلات به مردم آنچه را که شما و جایی که شما آن را انجام دهید! بسیاری از Instagram Bio را از دست این نقطه است. برخی زیستی را ممکن است می گویند; ABC مسکن فروش چند میلیون دلار خانه. که خیلی گسترده ای فکر نمی کنید ؟ که در آن دقیقا این مسکن فروش این چند میلیون دلار خانه ؟ بهتر زیستی را بخوانید این را دوست دارند ؛ جان اسمیت – مسکن در میامی فلوریدا کارگزار از چند میلیون دلار خواص. در حال حاضر یک مطالعه آینده نگر جدید دنبال خواهد شد و این به عنوان خوانده شده و می دانید چه این شخص می کند و جایی که او و یا او آن را ندارد. در حال حاضر خود را یک گام نزدیک تر به پیدا کردن یک هدف جدید پیرو.

تصاویر خود را: Instagram همه چیز در مورد تصاویر و یا تصاویر درست است ؟ بنابراین هر یک تعداد! بنابراین هنگامی که شما تصمیم می گیرید چه شما ارائه, ارسال, آنچه در آن است را ارائه. ما گاهی گرفتار ارسال همه نوع از همه چیز بر اساس آنچه که ما “فکر می کنم” مخاطبان ما می خواهد تنها برای پیدا کردن ما از دست داده ارسال به تمام انواع چیزهای تصادفی و چیزی که واقعا مربوط به کسب و کار شما. بنابراین اگر قصد شما این است که به پیروان خود یک نگاهی به پشت صحنه و سپس تمرکز بر ارسال تصاویر خود, اتاق کار, کارکنان, پروژه های, و غیره. اما اگر کسب و کار شما است محصول مبتنی بر, شما ممکن است تمرکز بر روی تصاویر از محصول خود را. شما ممکن است حتی ارسال عکس از محصول خود را که ساخته شده استفاده می شود و یا به فروش می رسد ؟ در حال حاضر شما در حال دادن مخاطبان به آنچه آنها می خواهند از شما و نه آنچه که شما فکر می کنم که آنها می خواهند.

خود را از نوشتن شرح تصاویر و. در هنگام نوشتن نوشتن شرح تصاویر و خود را یک لحظه به فکر می کنم در مورد آنچه شما نوشتن بررسی املا و می گویند آن را در صدای خود را. بنابراین برای مثال اگر کسب و کار شما یک سالن مو و خود را در حال ارسال آخرین روند خاص در یک سبک مو خود را به عنوان ممکن است به عنوان خوانده شده چیزی شبیه به این: مدل موهای جدید از باند فرودگاه میلان در حال حاضر در دسترس برای شما از ما! یا خود را به عنوان می تواند به عنوان خوانده شده این سبک جدید در حال حاضر در دسترس در سالن ما. ببینید که چگونه این عنوان مربوط به تصویر.

هشتگهای شما: هشتگهای گاهی اوقات سوء استفاده. گاهی اوقات مردم گرفتار در “محبوب“هشتگ مانند “عشق” “عکاسی از خود” و دیگران و فکر می کنم اگر آنها با استفاده از این آنها را بیشتر به دست آوردن امثال و پیروان. مطمئن شوید که به مناسبت عجیب و غریب این کار ممکن است اما اگر کسی جستجو برای کسب و کار خود را با استفاده از برچسب #ابزار شانس هستند آنها در حال جستجو برای کلمات مرتبط با کسب و کار شما. بنابراین هنگامی که شما با استفاده از #هشتگ استفاده از آنها را به درستی. اگر کسب و کار شما یک گلفروش استفاده از هشتگهای که مربوط به عکس خود را پس از آن کسب و کار شما. یک مثال از هشتگهای برای یک تصویر از گل رز قرمز ممکن است; #redroses #گل رز #longstemroses #گلفروش #freshflowers #yourbusinessname – ما همیشه می خواهم به ما شامل نام کسب و کار در هشتگهای به طوری که آن را. خیلی آسان نیست. کمی فکر و تمرکز و خود را Instagram حساب منفجر خواهد شد با هدف پیروان است که شما می توانید به اشتراک گذاری کسب و کار شما با.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *