Site Overlay

چگونه برای شروع تاثیر گذار کمپین های بازاریابی است که کار

[ad_1]

کار با تاثیرگذاران سریع تبدیل شدن به هنجار شده است. رفته اند روز هنگامی که آن را آسان برای قرار دادن نام تجاری خود را در رسانه های اجتماعی و انتظار نتایج خوب با محتوا و رسانه های اجتماعی و شیوه های. اکثر بازاریابان در حال حاضر توافق دارند که تاثیر گذار در بازاریابی است و نه فقط یک استراتژی موثر بلکه یک ضرورت اندازه گیری. چالش های ترویج کسب و کار شما تا به حال بیشتر با فشار دادن. از این رو یک رویکرد چند وجهی در برنده شدن مخاطبان ضروری است.

تاثیر گذار در توسعه یک چالش حتی برای چاشنی گذار بازاریابان. برخی از شرکت های توسل به جبران اثرگذارندهها یک راه یا دیگری به نفع. آن را خوب است. در واقع جبران آنها, در آنها مباحث و یا تخفیف کار می کند. با این حال وجود دارد به چیزی قانع کننده تر از این پاداش بیرونی. در غیر این صورت شما فقط ممکن است از دست دادن آنها را به شرکت های دیگر با بهتر ارائه می دهد.

یکی از گام های تاثیر گذار در بازاریابی همکاری. این اتفاق می افتد شما پس از تبدیل شدن به دوستان خود را با تاثیرگذاران که در آن زمان شما را به دست آورده اند اعتماد کنند. تاثیر گذار در بازاریابی نمونه ما در گذشته به حال می گویند که قادر به بازار با تاثیرگذاران یک نتیجه از قرار دادن قانع کننده بدن از محتوا و ایجاد ارتباط با این افراد کلیدی خود را در طاقچه.

کار خود را شروع می شود قبل از اینکه شما شروع تاثیر گذار در توسعه!

فراموش نکنید تاثیر گذار با هدف قرار دادن. اگر شما در nascence از کسب و کار خود و اهداف خود را باید توسعه محصول و تولید محتوا و مدیریت رسانه های اجتماعی. ما استرس اهمیت کار بر روی چیزهایی که شما می توانید سرمایه گذاری در آینده نزدیک به طوری که شما شانس بهتری در برنده شدن در اثرگذارندهها.

رسانه های اجتماعی اشاره

رسانه های اجتماعی در واقع راحت ترین و تاثیر گذار بازاریابی پلت فرم. از آن جایی که ما به دنبال حق مردم است. از آن جایی که ما با آنها کار می کنند. تاثیر گذار همکاری معمولا اتفاق می افتد در کانال های اجتماعی مانند Instagram, Facebook, Twitter و YouTube.

اثرگذارندهها پست فریاد استراحتی هر یک بار در در حالی که. هنگامی که آنها انجام می دهند, مردم و صفحات آنها را وادار به ذکر است از آنها بهره مند شوند. اثرگذارندهها درایو پیروان به اشخاص آنها اشاره کرد. این باعث می شود آنها را در رسانه های اجتماعی رانندگان و محرک است. هنگامی که یک تاثیر گذار اشاره شما پیروان خود می آیند به صفحه خود را. به طور موثر شما می توانید به تماشای برسد و تعامل خود را به طرز چشمگیری افزایش.

رسانه های اجتماعی اشاره می تواند در هر فرم از محتوا — متن مطالب تصاویر و یا فیلم ها. نیز وجود دارد راه های مختلف از ذکر شما. یک تاثیر گذار می تواند شما را به طور مستقیم. او همچنین می توانید ذکر است پست های اخیر شماست. او همچنین می توانید با ذکر نام تجاری خود را.

شروع روابط

محبوب شدن مردم در رسانه های اجتماعی شما فریاد طبیعی است نتیجه خوب و تاثیر گذار بازاریابی استراتژی. آن را آسان تر برای مردم به ذکر است که شما هنگامی که شما را به ایجاد رابطه دوستانه با آنها. به عبارت دیگر شما باید برای پیدا کردن دوستان خود را با پتانسیل اثرگذارندهها و پس از کسب اعتماد خود را. هنگامی که شما دوستان با یک تاثیر گذار همه شما باید انجام دهید این است که بپرسید. آن را دریافت نمی کند ساده تر از آن است.

این کار معمولا با تاثیرگذاران با کمتر از 10K پیروان. این افراد تمایل بیشتری به کار با مردم با مارک های خود را در تو رفتگی در دیوار به خصوص کسانی که در حال حاضر قابل توجهی زیر است.

ارائه چیزهای خوب در بازگشت

دوستان با مردم است که گاهی اوقات دشوار است. گاهی اوقات آنها فقط مایه می گیرد و یا بیش از حد شلوغ است. برخی از رسانه های اجتماعی افراد مشهور در حال بدبینانه در مورد پیروان که ناگهان پیام آنها و از آنها بخواهید نعمت. اگر شما نمی توانید شروع به دوستی با آنها پیشنهاد کاری خوب. آنچه شما می تواند ارائه به شما است. می توان آن را یک محصول نمونه برای یک ذکر است. می توان آن را 6 ماه سرویس رایگان اشتراک به صورت مداوم رسانه های اجتماعی همکاری.

وبلاگ ویژگی

چیزی است که تا کنون بیشتر چاپلوس برای علامت های تجاری از برجسته اقتدار خود را در تو رفتگی در دیوار. بنابراین شما باید این کارشناس پسر است که یک صد هزار پیروان و یا غیره Facebook. او وبلاگ در مورد بازسازی آشپزخانه و تبادل نظر دموی. هزاران نفر از مردم به عنوان خوانده شده وبلاگ خود را هر روز به دلیل آن را بسیار آموزنده و مفید است.

در اینجا شما در حال فروش سینک آشپزخانه تمیز کردن راه حل. شما می خواهید که مرد به ویژگی های محصول خود را. شاید او می تواند انجام دهد سینک آشپزخانه تمیز کردن نسخه ی نمایشی با استفاده از محصول خود را به طوری که او می تواند به طور غیر مستقیم بگویید که مخاطبان خود را به سعی کنید خود را با نام تجاری خود را. منطق از کسی نقد و بررسی محصول خود را و یا نوشتن یک پست در مورد آن را بسیار دشوار است به درک. شرکت پرداخت شده است وبلاگ نویسان به ویژگی های نام تجاری خود را برای مدت طولانی. فقط در حال حاضر آیا ما آن را تاثیر گذار در بازاریابی است. آن را اساسا یک شکل آن است.

کسب و کار شما می شود و این موضوع یکی از ویژگی های پست وبلاگ و یا مقاله است. آن به احتمال زیاد یک فرم از یک بررسی و یا گواهی نامه که امیدوارم صدا بیش از حد سایه — در غیر این صورت خوانندگان خواهد بود شیفته در راه بد. وبلاگ نویسان ممکن است نقد و بررسی و یا از ویژگی های تعدادی از محصولات در همان زمان. اگر اتفاق می افتد که شما می توانید از آنها بخواهید که شامل نام تجاری خود را. که یکی از تاثیر گذار در بازاریابی نمونه ما می دانیم که بیش از حد رنگ ورو رفته.

به اتصالات ارائه

اثرگذارندهها که حفظ وبلاگ ها موجودات مشغول هستند. آنها به طور منظم خود را رسانه های اجتماعی مشهور است که به سادگی خیره پیروان خود را با یک آستر الگوهای رفتاری و selfies. وبلاگ نویسان در هر لحظه انجام تحقیق و مصاحبه با افراد دیگر کار بر روی یک پروژه و یا نوشتن پست بعدی. آنها به طور معمول نمی چک کردن ایمیل خود را برای پیدا کردن اگر کسی است که به درخواست برای یک پست وبلاگ از ویژگی های. بنابراین اگر شما می خواهید برای گرفتن متوجه شده را پیشنهاد آنها نمی تواند رد. دوباره این گذار تاکتیک های بازاریابی این نسخهها کار میکند اگر شما صدا مانند یک وحشت زده و نا امید کننده ،

انتخاب درست و تاثیر گذار

شما می توانید بپرسید نه فقط هر وبلاگ نویس, به نقد و بررسی خود را با نام تجاری. اشتباه وبلاگ نویس را نمی خواهد در درآمد و تنها اتلاف منابع خود را. سمت راست وبلاگ نویس مناسب برای نام تجاری خود را. مطالب خود را که مربوط به مبارزات انتخاباتی خود را. و مخاطبان خود است به احتمال زیاد مخاطبان خود را بیش از حد. وبلاگ نویسان ممکن است به کاهش خود را ارائه دهد اگر نام تجاری شما نیست مربوط به مطالب خود را. چگونه شما می توانید انتظار یک وبلاگ نویس مد برای بحث در مورد دوربین و لوازم جانبی ؟

ملاحظات

  • پیشنهاد فوتی و فوری. نوشتن یک مقاله در مورد محصول خود را آسان نیست. هیچ کس آن را به صورت رایگان. جبران اساسا از جنبه های مهم تاثیر گذار در بازاریابی است.

  • معقول و واقع بینانه خود را با انتظارات است. آن طول می کشد در حالی که برای نوشتن مطالب. نمی توان خواسته های غیر منطقی مانند درخواست برای یک بررسی کوتاه متوجه خواهید شد. یک تاثیر گذار نمی خواهد ذهن شما تبدیل کردن.

  • وبلاگ نویسان نمی نوشتن چیزهای خارج خود را در تو رفتگی در دیوار.

  • کار خود را آسان تر است. همکاری در یک پست وبلاگ به جای دادن کل کار به آنها. پست مهمان ،

  • ارائه تصاویر و یا فیلم ها در صورت لزوم. به یاد داشته باشید شما در حال استخدام یک نویسنده است. شما در حال کار با یک گذار.

بنابراین در کلام خوب و تاثیر گذار بازاریابی پلت فرم بسیار مفید در موفقیت هر کمپین های بازاریابی تاثیر گذار.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *