Site Overlay

چگونه برای شروع به کار با رسانه های اجتماعی برای 50-60-چیزی کارآفرین

[ad_1]

هنگامی که شما با دیدن عنوان این مقاله برخی از شما ممکن است گفت: “منظورت چیست, چگونه می توانم شروع به کار با رسانه های اجتماعی مانند برخی از راز بزرگ?’ به برخی از این صدا ممکن است مانند یک سوال احمقانه که اکثر مردم فقط شیرجه رفتن به یک پلت فرم و آغاز ساخت پست.

حالا تصور کنید اگر شما خواهد شد که شما 50 یا 60-چیزی جدید کارآفرین. بسیاری از پست های خود شده اند در Facebook و یا شما ممکن است کمک به شرکت, لینک, صفحه, اما شما تا به حال هرگز به زحمت با تنظیم این حساب های رسانه های اجتماعی برای کسب و کار شما.

با ده ها تن از چند میلیون شبکه ها و شرکت های بزرگ ریختن میلیون ها دلار به آن, رسانه های اجتماعی ممکن است به نظر می رسد دلهره آور برای هر کسب و کار کوچک کارآفرین و حتی بیشتر از آن برای پنجاه و چیزی که نیست و با رشد اینترنت است. اما میزان قرار گرفتن در معرض رسانه های اجتماعی می تواند کسب و کار خود و فرصت آن را به شما ارائه می دهد برای ارتباط با مخاطبان هدف خود را و گسترش این کلمه در مورد محصولات یا خدمات خود را نمی توان نادیده گرفت.

رقبای شما در حال حاضر در Facebook, Twitter, LinkedIn, یوتیوب و دیگر شبکه های اجتماعی است. در یک جهان پر از دستگاه های تلفن همراه و برنامه های داشتن تنها یک وب سایت و وبلاگ است و دیگر کافی است.

در اینجا برخی از راهنمایی برای شروع برای #FiftySomethingEntrepreneur.

رویکرد مناسب برای رسانه های اجتماعی

قبل از شروع کار شما باید به یاد داشته باشید که رسانه های اجتماعی است در درجه اول اجتماعی است. در حالی که مارک های استفاده از آن را به بازار خود را گاهی اوقات با استفاده از تبلیغات پرداخت سود اصلی از اجتماعی بودن است در تعامل با مخاطبان خود را. بیشتر چه, گوگل طول می کشد را به حساب وزوز شما تولید در شبکه های اجتماعی که تعیین رتبه بندی موتور جستجو و یا چگونه بالا شما نشان می دهد تا در نتایج جستجوی گوگل.

شروع به کوچک

وجود دارد بسیاری از شبکه های اجتماعی از جمله Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ Instagram Pinterest, WhatsApp, یوتیوب و وبلاگ Tumblr. به عنوان یک استارتاپ یا کسب و کار کوچک شما ممکن است زمان و یا منابع به طور فعال در همه آنها و نه باید به شما.

یک استراتژی موثر است که شروع به کوچک. اکثر کسب و کار شروع با #Facebook, #توییتر #LinkedIn و به صورت اختیاری #یوتیوب. بسته به مشتریان هدف خود را در برخی از شبکه ها را به شما ارائه بازده بهتر در خود زمان صرف شده در آنها بیش از دیگران است.

ایجاد یک SM استراتژی بازاریابی

این مهم است که رسانه های اجتماعی استراتژی بازاریابی در محل. بدون رسانه های اجتماعی می تواند تبدیل به یک زمان نزول. با توجه به مخاطبان خود را با نیازهای خود و آنچه که شما می توانید آنها را ارائه دهد. تصمیم بگیرید که چه محتوا بهترین کار را برای آنها آن است که آیا, مقالات, تصاویر, فیلم کوتاه, به روز رسانی, چگونه به راهنماهای ، رسانه های اجتماعی بسیار انعطاف پذیر است بنابراین شما مخلوط آن را تا به نگه داشتن چیزهای جالب است.

ایجاد یک تعامل اجتماعی صفحه کسب و کار

پس از ایجاد حساب های خود را, شما باید به فرد آنها است. نگه داشتن شخصی و حرفه ای حساب جداگانه. برای کسب و کار خود و مطمئن شوید که برای ایجاد یک صفحه کسب و کار به جای مشخصات استاندارد. این شما را قادر به سفارشی کردن صفحه خود را با یک آرم کسب و کار آدرس و سایر اطلاعات و همچنین دسترسی به ثروت از اطلاعات در مورد طرفداران و پیروان خود را. اضافه کردن یک هدر های سفارشی و پس زمینه برای صفحه کسب و کار شما و سعی کنید به نگه داشتن تمام صفحات سازگار از نظر طراحی.

محتوا: ایجاد گزینش و زمان بندی

شما همچنین باید تعیین کنید که چگونه اغلب شما ارسال خواهد شد مطالب تازه در رسانه های اجتماعی – حداقل دو یا سه بار در هفته ضروری است و در حالت ایده آل شما می خواهید به چیزی جدید در هر روز است. خوشبختانه, شما لازم نیست که برای ایجاد تمام محتوای خود را. شما همیشه می توانید معاون کشیش بخش و یا به اشتراک گذاری محتوا از کارشناسان در صنعت خود را در سایت های خبری و دیگر منابع مربوط تا زمانی که شما از دادن اعتبار به خالق و نمی هر گونه تجاوز حقوق استفاده.

کلید موفقیت – فعال بودن و درگیر

کار سخت آغاز می شود پس از شما در تنظیم حساب های خود را. ارسال کافی نیست. شما باید به تعامل با مخاطبان خود را با پاسخ دادن به سوالات خود را شروع بحث برگزاری مسابقات و پاداش پیروان وفادار با اشاره و احتمالا برای تجارت الکترونیک کسب و کار با کوپن و یا مباحث. شما باید به دنبال دیگران به اشتراک گذاری محتوای خود و پیوستن به گروه و بحث. در رسانه های اجتماعی اگر شما فعال نیست شما نامرئی است.

رسانه های اجتماعی نیز می تواند باز کردن درب به حرفه ای جدید اتصالات. به طور فعال اتصال خود را با اتصالات موجود و همچنین به دنبال اثرگذارندهها کارشناسان و دیگر افراد سرشناس در صنعت شما. به اشتراک گذاری محتوای خود را و شما ممکن است چشم خود را گرفتن.

اجتماعی

تاریخ و زمان آخرین اما نه کم, این مهم است که به نگه داشتن در ذهن که در رسانه های اجتماعی است که دیگر اختیاری برای یک کسب و کار کوچک. اگر شما “اجتماعی” مردم نمی قادر خواهد بود برای پیدا کردن کسب و کار خود را به راحتی و بسیاری را به رقبای خود به جای. به همین دلیل اگر شما لازم نیست که زمان برای مدیریت رسانه های اجتماعی خود را تلاش های بازاریابی خود را, بهتر است به نماینده کسی در درون شرکت خود را به آن را برای شما انجام و یا استخدام کسی به شما کمک کند با این.

مهم این است که برای شروع و به خجالتی و دور از درگیر شدن در رسانه های اجتماعی. اعتماد به من وقتی که من می گویند آن را می شود آسان تر بیشتر زمان شما صرف در انجام برخی از نوع پست. در حال حاضر و برخی از سرگرم کننده است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *