Site Overlay

چگونه برای اضافه کردن مدیران به گروه ها و کسب و کار در پروفایل LinkedIn و Facebook

[ad_1]

به عنوان کسب و کار کوچک شما رشد می کند و شما را به شروع به برون سپاری بخش هایی از عملیات خود را, شما ممکن است در نظر گرفتن یک دستیار مجازی (VA) برای کمک به تیک تاک بیش از رسانه های اجتماعی خود را فعالیت. در چنین زمان به جای غذا از کلمه عبور شخصی خود را willy-nilly, شما می توانید به جای دادن و حذف دسترسی اداری برای کسب و کار خود و حساب های Facebook و LinkedIn به دستیار خود را در لذت خود را.

در حالی که این است که بسیار سریع و آسان هنگامی که شما می دانید چگونه به آن را انجام دهید لینک کلیک کنید برای انجام این کار همیشه در منطقی ترین مکان است. این مقاله را در نتیجه کمک به شما برای اضافه کردن یکی دیگر از مدیر خود را به Facebook صفحه خود در Facebook گروه خود را گروه ارتباط و لینک خود را مشخصات شرکت.

قبل از ما شروع, هر چند به منظور قادر به انجام هر یک از این شما نیاز به در حال حاضر یک مدیر برای صفحه یا گروهی در سوال. اگر شما یک کار را برای ایجاد صفحه یا گروه شما خواهد بود یک مدیر به طور پیش فرض; اگر شما نمی, شما نیاز به اضافه شده به عنوان یک مدیر به صفحه یا گروهی توسط کسی است.

I. اضافه کردن مدیران به خود را در Facebook صفحه

  1. ورود به Facebook و حرکت به صفحه کسب و کار شما.
  2. در بالا righthand گوشه زیر آبی تیره Facebook, هدر, روبان, شما یک دکمه که می گوید “ویرایش صفحه”. در زیر این شما یک جعبه رهبری “مدیران” (این جعبه قابل مشاهده فقط برای مدیران نه به طرفداران خود را. اگر شما نمی بینیم این جعبه شما یک مدیر و در نتیجه قادر خواهد بود به دنبال دستورالعمل های باقی مانده.) با کلیک بر روی “مشاهده همه” به حق که در آن می گوید “مدیران”.
  3. این شما را به یک صفحه جدید که در آن شما یک لیست از زمان مدیران برای Facebook صفحه با یک فضای خالی را برای شما به اضافه کردن یکی از جدید. اگر شما در حال Facebook, دوستان, با, مدیر, شما به سادگی می توانید با تایپ نام خود را در جعبه. اگر شما دوستان با آنها شما نیاز به وارد کنید آدرس ایمیل آنها استفاده می شود برای ایجاد Facebook account. مردم تمایل دارند که بیش از یک آدرس ایمیل در حال حاضر, بنابراین این مهم است که به بررسی کنید با آنها!
  4. با کلیک بر روی “ذخیره تغییرات”. شما باعث خواهد شد برای ورود به Facebook password.

II. اضافه کردن مدیران به Facebook, گروه

  1. ورود به Facebook و حرکت خود را به صفحه گروه.
  2. در بالا righthand گوشه زیر آبی تیره Facebook, هدر, روبان, شما یک دکمه است که می گوید: “اطلاعیه” و یک جعبه جستجو است که می گوید: “جستجو در گروه”. در زیر این شما یک جعبه رهبری “اعضا”. با کلیک بر روی “مشاهده همه” به حق که در آن می گوید “اعضا”.
  3. v

  4. این شما را به صفحه نمایش شما یک لیست کامل از تمام اعضای خود را در Facebook ، هر کسی را به یک مدیر همه شما باید انجام دهید این است با کلیک بر روی “ایجاد مدیریت” را فشار دهید در سمت راست از نام شخص است.
  5. یک پنجره pop-up ظاهر می شود و از شما درخواست برای تایید است که شما می خواهید را به این فرد یک مدیر.

III. اضافه کردن مدیران به گروه ارتباط

  1. حرکت به گروه خود را در ارتباط با.
  2. بلافاصله در زیر گروه خود را به نام در بالای صفحه شما خواهد شد دیدن زیر زبانه ها: بحث, اعضای, تبلیغات, مشاغل, جستجو, مدیریت بیشتر است. با کلیک بر روی “مدیریت”.
  3. در سمت چپ صفحه شما خواهد شد دیدن یک منو. کلیک کنید “شرکت کنندگان” تقریبا در نیمه راه پایین.
  4. انتخاب عضو گروه شما می خواهم به مدیر کلیک کنید و “تغییر نقش” و سپس کلیک بر روی “به مدیریت”.

IV. اضافه کردن مدیران به شما لینک مشخصات شرکت

  1. به منظور اضافه کردن کسی به عنوان یک مدیر شما باید متصل به آنها را.
  2. حرکت به شرکت شما صفحه را در LinkedIn
  3. در سمت راست هست بالا که در آن شما را ببینید که چگونه بسیاری از پیروان مشخصات شرکت کرده است شما را ببینید کمی دکمه آبی است که می گوید: “ابزار مدیریت”. روی آن کلیک کنید و سپس کلیک بر روی “ویرایش”.
  4. اطمینان حاصل شود که “شرکت در صفحه مدیران” است که به “تعیین شده تنها کاربران”. اگر آن را نمی آن مجموعه است.
  5. در زیر است که شما یک بخش به ریاست “مدیریت مدیران”. در جعبه متن فقط زیر که شروع به تایپ کردن در نام شخص و سپس آنها را انتخاب کنید از اسامی که به نظر می رسد.
  6. حرکت بازگشت به بالای صفحه و کلیک بر روی “انتشار”.

Peasy آسان!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *