Site Overlay

چگونه برای اضافه کردن رسانه های اجتماعی به ترکیب بازاریابی خود را

[ad_1]

جهان از شبکه های اجتماعی می تواند بسیار دلهره آور به نظر می رسد به خصوص برای مدیران و صاحبان کسب و کار که شاید شنیده Facebook ها و وبلاگ ها اما هرگز در واقع شرکت در آنها و واقعا نمی دانم چگونه کار می کنند – و یا از همه مهمتر ارزش خود را در بازاریابی است.

بنابراین هنگامی که ریچارد MacManus بنیانگذار ReadWriteWeb وبلاگ فراهم می کند که وب سایت اخبار فن آوری و تجزیه و تحلیل و آر اس اس و ایمیل مشترک پس از حدود 275,000 ساخته شده خود را در سال 2009 وب سایت پیش بینی آن به عنوان جای شگفتی نیست که بسیاری از آنها درگیر شبکه های اجتماعی. برخی از پیش بینی های او شامل iTunes اضافه کردن ویژگی های شبکه های اجتماعی, Facebook ثبت نام به OpenSocial معرفی برنامه های کاربردی که باید plugins for Twitter و Facebook و رسانه های آزمایش با انواع مختلف تبلیغات آنلاین (با خود را در شبکه های اجتماعی شاید؟)

بنابراین شما می دانید شما نیاز به اضافه کردن شبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی به ترکیب بازاریابی خود را برای سال 2009 اما شما چطور شده ؟ Facebook, LinkedIn, MySpace, Digg, توییتر, Ning – لیست سایت های بی پایان است. اما آنهایی که برای شما مناسب است ؟ آن همه بستگی به آنهایی که حق را برای مشتری خود را.

بنابراین بسیاری از گزینه های بسیار کمی, زمان.

درست مانند هر دیگر بازاریابی, تبلیغات خود را در شبکه های اجتماعی برنامه نیاز به یک استراتژی است که شامل اندازه گیری ROI شما. بسیاری از مردم در حال تبدیل شدن بیشتر درگیر در شبکه های اجتماعی سایت ها و وبلاگ ها به سادگی از آنجا که آنها شنیده ام از آنها مانند Facebook و MySpace. در عوض, شما باید فکر می کنم در مورد آنچه شما می خواهید برای انجام در اینجا. آیا شما به دنبال برای اتصال با مشتریان موجود? آیا شما می خواهید برای پیدا کردن واجد شرایط با کیفیت منجر شود ؟ شما امیدوار است که مشتریان موجود خود را ممکن است باز کردن این شبکه اجتماعی درب به فرصت های جدید? را می توان برقراری ارتباط و تعامل با مشتریان خود را آنلاین و یا فقط ارسال ایده ها و افکار ؟ آیا شما امیدواریم که برای جمع آوری ایده های جدید از شبکه های اجتماعی خود را و یا شما خواهد شد انتظار می رود به این فکر می کنم تانک ، هنگامی که شما تعیین کرده اید دلایل چرا شما می خواهید به ترکیب شبکه های اجتماعی به برنامه های بازاریابی خود را گام بعدی این است که برای پیوستن به چند.

ایجاد مشخصات خود را.

کلیک کردن به یک سایت مانند Facebook و یا لینک می تواند یک کمی تهدید آمیز در ابتدا. شما هیچ “اتصالات” (افرادی که مشاهده مشخصات خود را و یا که شما پیدا کرده اند برای ارتباط با) مشخصات خود را است و شما تعجب که چرا هر کسی که می خواهید برای اتصال با شما آنلاین. نگاهی به برخی از زمان برای رفتن از طریق مشخصات بخش از سایت.

به یاد داشته باشید فکر می کنم در مورد که شما می خواهید برای اتصال و شبکه با. سپس خیاط مشخصات خود را به طوری که مشتریان است که شما می خواهید را پیدا خواهد کرد شما. آیا شما می خواهید به تعامل با گروه های که به دنبال فن آوری های نوآورانه? شما رهبر یک گروه ارائه می دهد که راهنمایی و استراتژی برای آخرین در CRM تکنولوژی ؟ آنچه باعث می شود شما یک سوپر VAR? با خواندن مشخصات خود را یک مشتری جدید و یا منجر خواهد شد و بلافاصله می دانم بر اساس چه شما بنویسید.

ساخت اتصالات.

در حال حاضر زمان برای شروع به جستجو برای مردم شما می دانید که در داخل شبکه. این به شما فرصت برای کشف این سایت با افرادی که می شناسید و اعتماد است. اجازه می دهد خود را به احساس راحتی با راه اجتماعی بخشی از این شبکه کار می کند. به یاد داشته باشید هر کس به یک تازه وارد پس از ایجاد ارتباط با کسانی که می تواند کمک به شما را در آغاز. لینک یک سایت در راستای ایجاد ارتباطات کسب و کار. توییتر اجازه می دهد تا شما به دنبال کسی یا دنبال داشته باشد. Facebook و MySpace ارائه جامعه اتمسفر. شما خواهد شد شگفت زده چگونه بسیاری از مردم شما برخورد خواهد شد که علاقه مند به همان چیزهایی که شما هستند. جستجو برای مردم مانند ذهن و ایده های.

درست مثل در یک مهمانی و یا 4 جولای پیک نیک شما شروع به چت با کسی و که می داند که در آن گفتگو خواهد شد. شبکه های اجتماعی است که به سادگی شگفت انگیز ابزار بازاریابی برای پرورش فعلی روابط مشتری و پیدا کردن امکانات جدید. که به شما مرتبط است ؟

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *