Site Overlay

چگونه ارسالی دایرکتوری نقش مهمی

[ad_1]

اینترنت باز کرده است جهان از فرصت ها برای کسب و کار شما. اما در کل هدف از ایجاد وب سایت خود را ایستاده را شکست داد و اگر خود مشتری آینده نگر نیست ، محتوا و طرح بندی یک سایت در حال کمتر قابل توجهی در مقایسه با هدف از ایجاد آن یعنی: رسیدن به مردم به معنای آن است که برای. از میلیون ها نفر از سایت های که در رقابت با شما آنلاین در حال حاضر به وب سایت خود را به مشتری خود را یک وظیفه خود را. آمدن به نجات خود را در این زمینه در حال موتورهای جستجو و دایرکتوری مقاله.

موتورهای جستجو با تمام محبوبیت اطراف آنها قطعا مفید است اما دایرکتوری ارسالی بیش از حد تو رفتگی در دیوار برای بازاریابی در شبکه است.

وب دایرکتوری در کلمات ساده اشاره به یک گروه از صفحات وب که به صورت دستی طبقه بندی شده و مرتب زیر مربوط به موضوعات و زیر موضوعات تسهیل صاف مرور توسط کاربر به سمت مورد نظر خود را لینک کنید. کلمه کلیدی در اینجا این است که دستی. بر خلاف یک موتور جستجو است که خودکار را انتخاب کنید تا لینک و نمایش برنامه ریزی خروجی یک وب دایرکتوری است که انسان را لمس کنید. هر گونه درخواست برای اضافه کردن یک سایت به یک دایرکتوری در نظر گرفته شده است پس از نگاه به کیفیت سایت مناسب عنوان توضیحات و مطالب برای دسته و زیر موضوع انتخاب شده است. از این رو احتمال عدم تطابق بین کاربر “نیاز” و کاربر “پیدا کردن” هستند به حداقل برسد.

رویه سادگی یکی از بسیاری از عوامل مثبت در ارتباط با راهنمای ارسال مقاله. صرفا با کلید زنی در پایه اطلاعات مانند آدرس, عنوان, توضیحات و عبارات کلیدی توصیف سایت شما در صفحه وب خود را می توانید پیدا کردن راه خود را به بسیاری از دایرکتوری ها. در حالی که در فهرست ارسالی می توانند به صورت رایگان و یا پرداخت می شود بسیاری از سایت های ارائه هر دو دسته رایگان و پرداخت لیست دایرکتوری. یکی دیگر از مزیت کلیدی این است که اکثر ارسالی دایرکتوری در واقع پیدا کردن راه خود را به موتورهای جستجو. Tie-up بین موتورهای جستجو و دایرکتوری ارسالی ترکیبی از بهترین از هر دو جهان برای صفحه وب خود را. در سمت تلنگر است که عامل زمان. لیست دایرکتوری بودن یک کتابچه راهنمای کاربر امر مصرف زمان و تلاش است. دایرکتوری رایگان لیست در هر سایت ممکن است در هر نقطه بین چند هفته تا چند ماه.

مشتری / کاربر نفع شامل عوارض کمتر به عنوان یک بانک اطلاعاتی کیفیت کوچکتر است و crisper; یک معامله بزرگ از ناچیز نتایج با دقت ویرایش شده توسط مدیر پایگاه داده. زمان ذخیره شده توسط مشتری در پیدا کردن مورد نظر خود را با لینک امر منجر به دیدارهای آینده به دایرکتوری.

ذکر شده در هر کارآمد مدیریت وب دایرکتوری وب سایت خود را می تواند جذب مقدار زیادی از ترافیک بالقوه و در نتیجه بهبود رتبه بندی وب سایت ایجاد و تقویت پیوند حیاتی کسب و کار شما.

وجود دارد همچنین ارسال فهرست شرکت هایی مانند http://www.DirectoryMaximizer.com که کمک به شما در ارائه خود را در سایت به تمام دایرکتوری مربوط در وب است.

[ad_2]

Source by Sameer Panjwani

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *