Site Overlay

چه شما نیاز به دانستن در مورد بازاریابی آنلاین و توییتر

[ad_1]

توییتر یک ابزار برای پیام کوتاه ارتباطات اجازه می دهد تا به کاربران برای ارسال توییت یا پیام (140 کاراکتر در طول) به پیروان خود را. به طور کلی توییت می تواند شامل یک لینک به فیلم و عکس و یا هر محتوای وب سایت (مانند اسناد PDF, صفحات وب سایت, وبلاگ, مطالب, و غیره). پس از تصاویر هزاران نفر از کلمات شما می توانید اضافه کردن تصاویر به توییت های خود را.

درست مثل مردم دنبال حساب خود را شما همچنین می توانید دنبال بازگشت. این کمک می کند تا شما را به پاسخ خواندن و یا به اشتراک گذاری توییت های خود را. توییتر در نظر گرفته شده است به عنوان یک منحصر به فرد میکروبلاگینگ ابزار در رسانه های اجتماعی به دلیل آن می تواند توزیع کوتاه, قطع پیام های. توییتر می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای انجام بازاریابی آنلاین خود را نیاز دارد. آن را می توان به عنوان یک ابزار کارآمد برای ترویج کسب و کار شما.

در حال حاضر خود را با نام تجاری و محصول

تجربه توییتر خود بستگی به مشخصات خود و حساب کاربری در توییتر. آنها شما را با ارائه فرصت مناسبی برای انتقال کسب و کار خود و داستان. حضور توییتر شما باید یکسان با دیگر ابزارهای آنلاین. آن را به کمک مردم برای شناسایی کسب و کار شما. تصاویر و نام کاربری که شما انتخاب می کنید برای توییتر باید سازگار با نام تجاری شما و حضور خود را آنلاین.

ایجاد یک بنیان قوی ضروری است

حساب توییتر مشخصات باید تکمیل شود دقت کنید. ویژگی های شما در مورد کسب و کار می توانید در آشکار کسب و کار خود و داستان. شما باید زیر نظر 3 ویژگی در تنظیمات حساب جدی تر:

· وب سایت – آدرس وب سایت است که می تواند به راحتی به اشتراک گذاشته شده خود را با جامعه. شما ممکن است آنها را در وبلاگ خود و یا وب سایت شما باید با استفاده مناسب توییتر, صفحه فرود. بنابراین شما می توانید با ارائه اطلاعات ارزشمند به کاربران توییتر که در حال بررسی کسب و کار شما.

· محل سکونت – شما باید بگویید که کاربران چگونه آنها می توانند با شما ارتباط برقرار کنند. مردم از دیدن مشخصات خود را می تواند از دولت دیگر کشور یا شهر. بنابراین آنها را با ارائه اطلاعات کافی به طوری که آنها می تواند به شما کردهاید.

· زیستی – شما تنها 160 کاراکتر برای انتقال به مردم در مورد خودتان و خدمات یا کالا به شما ارائه. شما می توانید برجسته مزایای به شما ارائه دهد.

شروع به افراد زیر

شما باید انتخابی در مورد انتخاب فرد به دنبال دارد. شما می توانید شروع به افراد زیر که در این دسته بندی:

· از همسالان یا رقبا

· مشتریان

· فروشندگان و پیمانکاران و تامین کنندگان و شرکای کسب و کار

· سازمان های حرفه ای و سازمان تجارت برای صنعت

· کسب و کار است که در حال اجرا توسط شبکه حرفه ای خود را

· کسب و کار در محل شما

بحث دقیق

در توییتر شما باید به بحث در مورد چیزهایی که مربوط به بازار هدف خود را که می تواند به ترویج کسب و کار شما. شما می توانید تمرکز بر روی خدمات و محصولات خود را به نفع مشتری است. قدرت توییتر خود را به شرح زیر تعیین خواهد شد با کیفیت از اطلاعاتی که شما به اشتراک گذاری. بنابراین توییتر خود ارتباط باید برنامه طراحی شده برای جذب مشتریان بالقوه است.

شما می توانید درایو ترافیک به وبلاگ ها و وب سایت

اگر شما با توجه به مورد رانندگی ترافیک به وبلاگ ها و وب سایت و سپس شما می توانید با استفاده از توییتر. شما می توانید صدای جیر جیر که شامل یک لینک و سپس نوشتن پیام است که وادار کردن مردم به کلیک کنید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *