Site Overlay

چقدر مهم است که رسانه های اجتماعی در صنعت هتل?

[ad_1]

رسانه های اجتماعی یکی از قدرتمند ترین نیروهای محرکه صنعت هتل امروز نقش کلیدی در مصرف کنندگان تجربه سفر از برنامه ریزی سفر خود را به ارسال عکس ها و به روز رسانی ها و نظرات خود را در تعطیلات. صنعت هتل به شدت به کلمه از دهان و گسترش نظرات و شبکه های اجتماعی ارائه پلت فرم ایده آل برای این است.

81 درصد از مسافران گفت: بررسی مهم در هنگام انتخاب یک هتل.

70 درصد از مصرف کنندگان گفت: سفر بررسی بیشترین تأثیر را بر رفتار خريد.

43 درصد از مدیران هتل ها بر این باورند که رسانه های اجتماعی به تولید برخی از بالاترین ROIs.

40 درصد از مسافران بررسی ارسال.

38 درصد از ایالات متحده مسافران با استفاده از شبکه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن تجارب خود را در حالی که سفر.

به اشتراک گذاری اجتماعی تاثیر بسیار زیادی در سفر رزرو. از کسانی که با استفاده از سایت هایی مانند Facebook, Twitter, مشاورین, Google+ و LinkedIn برای پژوهش و برنامه سفر:

52 درصد تغییر برنامه های اصلی خود را.

33 درصد تغییر هتل خود را.

10 درصد تغییر خود رفت و آمد مکرر.

7 درصد تغییر مقصد خود را.

مشاورین برای کسب و کار

83 درصد از پاسخ دهندگان معمولا مشورت مشاورین بررسی قبل از رزرو هتل.

70 درصد از ارشد نوازی حرفه ای می گویند TripAdvisor #1 سایت که مشتریان را تحت تاثیر قرار.

Facebook

51 درصد از Facebook طرفداران بیشتر احتمال دارد به خرید مارک های آنها را دنبال کنید و یا از طرفداران.

52 درصد از Facebook کاربران گفت: دوستان خود’ عکس های الهام گرفته از تعطیلات خود را انتخاب و برنامه سفر.

توییتر

79 درصد از پیروان توییتر به احتمال زیاد به توصیه یک نام تجاری پس از تبدیل شدن به یک پیرو.

67% از پیروان توییتر هستند بیشتر احتمال دارد به خرید مارک های آنها را دنبال کنید و یا از طرفداران.

پینترست

81 درصد از ایالات متحده آنلاین مصرف کنندگان می گویند آنها اعتماد اطلاعات و مشاوره در Pinterest.

20 درصد از کل اجتماعی ارجاع به سایت های تجارت آمده از Pinterest.

با تمام اطلاعات در دسترس سوال واقعی این است که “می توانید هتل خود را ندارند خود را به حداکثر رساندن حضور رسانه های اجتماعی?”

در اینجا 7 نکته برای رسیدن به هتل خود مبارزات اجتماعی آغاز شده:

1. ایجاد صفحات رسانه های اجتماعی در Facebook, Twitter, LinkedIn Instagram Google+. نگه داشتن در ذهن است که گوگل+ لایک ها #1 راه برای افزایش بهینه سازی موتور جستجو.

2. استفاده از اموال خود لوگو برای تصویر پروفایل خود را.

3. مطمئن شوید که شما را جذاب بصری جذاب هدر تصویر است که نشان می دهد اموال خود را.

4. مطمئن شوید که شما اطلاعات تماس و آدرس وب سایت ذکر شده بر روی صفحه است.

5. در Facebook مطمئن شوید که به استفاده از “کتاب در حال حاضر” را فشار دهید از ویژگی های.

6. پست در تمام سیستم عامل رسانه های اجتماعی روزانه.

7. تنها 1 در 5 پست باید خود را ترویج.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *