Site Overlay

چرا شما باید یک لینک لغو اشتراک در ایمیل های خود را?

[ad_1]

ایمیل مبارزات انتخاباتی یکی از ارزان ترین و موثرترین راه برای دریافت با کیفیت آگهی/پرس و جو برای هر صنعت اگر هدف شما آنها را به درستی.

بنابراین اگر شما در میان کسانی که استفاده از ایمیل بازاریابی به عنوان یکی از ابزار اصلی برای گرفتن تماس با مشتریان خود و یا تلاش برای تولید بیشتر مشترکان برای شما لیست داده ها و یا ارسال پیشنهادات و تخفیف در برخی از خریداری پایگاه داده شما نیاز به اضافه کردن یک گزینه لغو عضویت در ایمیل.

این نه تنها کمک می کند تا مشتریان خود را برای جلوگیری از دریافت ایمیل از شما که آنها بیشتر علاقه مند به خواندن (من می دانم که این احساس بد) اما همچنین کمک می کند تا نام تجاری خود را برای جلوگیری از عمده معایب.

اما برخی عمدا جلوگیری از این گزینه انتخاب کردن از خود را ایمیل یا به این دلیل که آنها فکر می کنم مهم نیست/اجباری یا امید از گرفتن چند باز می شود و کلیک و از لیست.

از من پنج سال تجربه در این صنعت هستم مثال زن و شوهر از اشکالاتی است که می تواند اتفاق می افتد در نام تجاری خود را با اجتناب از این از ویژگی های عمده ای از ایمیل:

=>افرادی که علاقه مند هستند در مطالب شما, به اشتراک گذاری, نشانه گذاری ایمیل های شما به عنوان اسپم. این تاثیر دامنه شهرت شرکت شما و آدرس های IP استفاده می کنید برای مبارزات انتخاباتی خواهد شد که اثرات خود را بیش از همه کمپین تحویل.

=>اگر خوب وجود دارد تعداد زیادی از مردم گزارش ایمیل خود را به عنوان spam/junk, دامنه خود می شود سیاه و سفید ذکر شده و کشیده می شود به طور دائم.

=>با رسانه های اجتماعی نقشی حیاتی در ارتباط با مشتری و نام تجاری یکی تحریک مشتری به اندازه کافی برای آسیب رساندن به تصویر نام تجاری خود را.

=>تاریخ و زمان آخرین نیست که حداقل یک بار شما را بد تصویر نام تجاری در ذهن مشتریان آنها در حال رفتن به استفاده از خدمات خود را حتی اگر آنها مورد نیاز است.




بنابراین اگر شما در حال انجام فعالیت های ایمیل برای خودتان خوب فقط مطمئن شوید که لینک لغو اشتراک قرار داده شده است در وب سایت. اما اگر شما با توجه به برخی از آژانس بازاریابی دیجیتال برای انجام این فعالیت برای شما, مطمئن شوید که آنها این قوانین را دنبال کنید.

ایمیل بازاریابی بهترین راه برای تعامل با مشتریان موجود خود را و محتوای خوب کمک خواهد کرد که شما را به دریافت بیشتر مشترکین و مشتریان جدید است.

فقط این عوامل کوچک یکی باید مراقبت همراه با مطالب بهتر و لیست مورد نظر به جای فانتزی تصاویر و رنگ برای ایجاد کمپین های موفق است.

با تشکر برای خواندن این مقاله را به اشتراک گذاری پست های بیشتر در به اصطلاح کمپین ایمیل ‘اخلاق’. با تشکر از شما

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *