Site Overlay

چرا رسانه های اجتماعی تبلیغات مهم است برای کسب و کار شما

[ad_1]

مردم در سراسر جهان با استفاده از سیستم عامل مانند Facebook, Twitter و YouTube. شما فقط باید نگاهی به این آمار متوجه تاثیر استفاده از این سیستم عامل برای بازاریابی است. اما شما مجبور به استفاده از حضور آنلاین خود را به حداکثر رساندن سود خود را?

ما مدرن و فن آوری های دنیا, داشتن یک فعال حضور رسانه های اجتماعی در نظر گرفته شده است ضروری است به ایجاد نام تجاری خود را دید. با استفاده از وب سایت ها مانند Facebook به عنوان یک ابزار بازاریابی شما می تواند از دست رفته بر روی پتانسیل های سفارشی و درآمد – به خصوص اگر شما در حال حاضر یک وب سایت که از آن شما قصد دارید به فروش محصولات یا خدمات خود را.

با این وجود شما ممکن است ديپلمات در مورد تاثیر رسانه های اجتماعی می تواند در کسب و کار شما و ممکن است نیاز به یک کمی بیشتر هستند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد به همین دلیل این روش بازاریابی بسیار موفق در ادامه به کشف بیشتر.

همه این را می داند اما رسانه های اجتماعی پست در واقع می تواند مورد استفاده قرار گیرد به درایو ترافیک هدفمند به وب سایت خود یا وبلاگ. خوب پست قرار داده می تواند تمام تفاوت بین 1 – مردم با دیدن صفحه جدید خود و 1000 نفر با دیدن آن است. نه تنها این, اما با استفاده از این سیستم عامل محبوب شما در واقع می توانید کنترل کنید که چه کسی آن را می بیند و چه کسی ندارد.

بیشتر چه, موتورهای جستجو مانند گوگل می دانم که در سایت هستند که به طور منظم بازدید و که نادیده گرفته شده است. این چیزی است که باعث می شود SEO بسیار موثر و به طور منظم با استفاده از رسانه های اجتماعی برای کسب و کار خود را افزایش SEO سایت, درآمد آن یک جایگاه بالاتر در نتایج موتورهای جستجو.

نه تنها شما دریافت بیشتر مشتریان به طور موثر خود را به مدیریت حساب های رسانه های اجتماعی, اما شما همچنین قادر خواهد بود برای برقراری ارتباط با آنها را به طور مستقیم. این روزها بسیاری از افراد مردد به انتخاب کنید تا به تلفن و یا ارسال شما e-mail در مورد چیزی که آنها فقط می توانید ارسال آن را در 140 کاراکتر در نیمی از زمان.

پس خود را با استفاده از Facebook و یا صفحه توییتر به عنوان یک شرکت منابع شما از دست رفته با ارزش بازخورد از مشتریان خود را – و همچنین بررسی بزرگ است که شما می تواند با استناد به بر روی وب سایت خود را برای جذب مشتریان آینده.

ارتباطی ضروری برای هر کسب و کار موفق با استفاده از توییتر و یا Facebook شما تبدیل خواهد شد بیشتر در ارتباط با مشتریان خود و حتی رقبای خود را. پیر گفت: “نگه داشتن دوستان و دشمنان خود را نزدیک واقعا در اینجا اعمال می شود – به جز آنها نباید خود را تبدیل به دشمنان شما می توانید یادگیری از موفقیت و شکست است.

با استفاده از این سیستم عامل را نیز شما را قادر به پاسخگویی به مشکلات بلافاصله. بر خلاف یک نامه و یا پست الکترونیکی است که می تواند نشستن در صندوق پستی خود را برای هفته شما می دانید فورا اگر یک مشتری شکایت کرده و یا گسترش اطلاعات نادرست در مورد نام تجاری خود را. این یک شمشیر دو لبه, البته, آن را می سازد و رسیدگی به شکایت مهم تر از همیشه.

شما همچنین می توانید با استفاده از این سایت به عنوان یک ابزار برای اتصال با دیگر مکمل غیر رقابتی کسب و کار و همچنین روزنامه نگاران که خود را پوشش میباشد. Instagram برای این فوق العاده است و فقط در مورد ارسال عکس به عنوان بسیاری از مردم بر این باورند. شما واقعا می تواند در ایجاد ارتباط با استفاده از این سیستم عامل.

شما نیز برای به دست آوردن بیشتر از یک مخاطب از طریق کاربران ‘ترجمه’ یا ‘retweeting’ پیام, به خصوص اگر آنها جالب است. آن را می پردازد به اینجا خلاق باشد اما بدون هیچ زحمتی پیروان خود را با آزار دهنده پست. شما می شود شگفت زده چگونه بسیاری از مردم خواهد شد و پاسخ با سلام اگر شما به سادگی پاسخ به شکایت یا نظر مثبت با کلاس.

در نهایت قوی حضور رسانه های اجتماعی خود را افزایش وفاداری به برند. هنگامی که شما به طور فعال درگیر شدن و تعامل با مخاطبان خود را, شما قادر خواهید بود به شکل بیشتری روابط شخصی خود را با مشتریان در یک فضای مشترک.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *